پرسپولیس در آخرین تمرین پیش از سایپا: شاداب تر از همیشه

به گزارش استدیو مرینا، برخی بازیکنان نیم ساعت زودتر وارد زمین چمن شدند و با شوخی و شادابی به پاسکاری و کار با توپ پرداختند تا انگیزه خود را به رخ بکشند و آمادگی شان را برای آغاز تمرین به کادر فنی اعلام نمایند.

پرسپولیس در آخرین تمرین پیش از سایپا: شاداب تر از همیشه

به گزارش خبرنگاران ، آخرین تمرین پیش از بازی با سایپا را پرسپولیسی ها صبح جمعه برگزار کردند. قرار بود تمرین ساعت 11 سوت بخورد اما برخی بازیکنان نیم ساعت زودتر وارد زمین چمن شدند و با شوخی و شادابی به پاسکاری و کار با توپ پرداختند تا انگیزه خود را به رخ بکشند و آمادگی شان را برای آغاز تمرین به کادر فنی اعلام نمایند.

با این حال برانکو سوت آغاز تمرین را سر ساعت 11 که از قبل گفته بود به صدا درآورد و بازیکنان برای گرم کردن بدن هایشان آغاز کردند به دویدن زیر نظر مارکو. بقیه تمرین را اما خودِ سرمربی مدیریت کرد. ایوانکوویچ بازیکنان را به سه گروه تقسیم کرد و فوتبال هدفمند را در دستور کار آنها قرار داد. بعد دوباره نوبت برنامه های بدنسازی مارکو رسید و مرحله بعدی فوتبال بدون دروازه بان ها که به انجام تمرینات اختصاصی به ایگور مشغول بودند، انجام شد.

فوتبال درون تیمی در نیمی از زمین برنامه بعدی قرمزها بود و آنها در انتها به تمرین کاشته زدن به ویژه ازروی نقطه کرنر، شوتزنی، کارهای ترکیبی و ارسال از کناره ها و ضربه زدن به سمت دروازه روی آوردند.

2 – 180

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 65

به "پرسپولیس در آخرین تمرین پیش از سایپا: شاداب تر از همیشه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس در آخرین تمرین پیش از سایپا: شاداب تر از همیشه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید