پشیمانی بزرگ درویش با اقدام یحیی ، تصمیم مدیرعامل پرسپولیس قطعی است؟

به گزارش استدیو مرینا، مدیرعامل پرسپولیس اعتقاد دارد اگر قرار باشد مهاجم خارجی برای نیمکت تیم شان بگیرند فصل آینده از سهمیه خارجی شان کم خواهد شد.

پشیمانی بزرگ درویش با اقدام یحیی ، تصمیم مدیرعامل پرسپولیس قطعی است؟

به گزارش خبرنگاران یحیی گل محمدی برای اینکه تیمش در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم های پرستاره ازجمله تیم های عربستانی حرفی برای گفتن داشته باشد در پی این بوده و هست که یک مهاجم خارجی گران قیمت در تیمش داشته باشد. از این رو این مربی خواستار حداقل بودجه 1.5 میلیون دلاری برای خرید مهاجم شد که این مساله چندان با استقبال رضا درویش روبرو نشده است. به همین دلیل مدیرعامل پرسپولیس همه کوشش خود را کرد تا شهریار مغانلو را به خدمت بگیرد اما با چراغ قرمز سپاهانی ها روبرو شد. نکته جالب اینکه پرسپولیس در این مسیر هرگز به طور رسمی با باشگاه اصفهانی وارد مذاکره نشد؛ چراکه از موضع این باشگاه به خوبی آگاه بود. با شرایط موجود به نظر می آید حضور مغانلو در پرسپولیس منتفی است و درکنار این قضیه باشگاه پرسپولیس بودجه لازم را برای جذب مهاجم خارجی- با قیمتی که یحیی مدنظرش است- ندارد. به خاطر همین مساله درویش در مصاحبه اخیرش صراحتا خاطرنشان کرد که تیمش عبدی و زاهدی را در خط حمله دارد و نفراتی چون عمری، عالیشاه و امیری قابلیت بازی در خط حمله را دارند. با توجه به این مساله یحیی دو راه بیشتر پیش رو ندارد؛ یکی اینکه به داشتن مهاجمان فعلی تیمش بسنده کند یا در پی مهاجمی مقرون به صرفه قیمت برای تیمش باشد. مهاجمی حدود 500 هزار دلار که قراردادش بیشتر از سقف قرارداد باشگاه پرسپولیس نشود.

درویش در نیم فصل گذشته مخالف شدید جذب لئاندرو پریرا بود؛ چراکه اعتقاد داشت مهاجم به مقدار کافی در فهرست دارند اما یحیی در آن مقطع حرفش را به کرسی نشاند و درنهایت در تابستان جاری خواستار کنار گذاشتن این مهاجم برزیلی شد. به خاطر همین مساله است که درویش الان تاکید به استفاده از مهاجمان داخلی دارد. مدیرعامل پرسپولیس اعتقاد دارد اگر قرار باشد مهاجم خارجی برای نیمکت تیم شان بگیرند فصل آینده از سهمیه خارجی شان کم خواهد شد. از این جهت که براساس قانون تازه چنانچه باشگاهی در فصل آینده در 60 درصد از بازی های خود از نفرات خارجی اش استفاده نکند، آن وقت برای فصل آینده از سهمیه های خارجی شان کسر خواهد شد. در چنین شرایطی اگر قرار باشد پرسپولیس یک گلر خارجی برای نیمکت تیمش بخرد، قدر مسلم سهمیه خارجی اش برای فصل آینده کم خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 مرداد 1402 بروزرسانی: 4 مرداد 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2231

به "پشیمانی بزرگ درویش با اقدام یحیی ، تصمیم مدیرعامل پرسپولیس قطعی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشیمانی بزرگ درویش با اقدام یحیی ، تصمیم مدیرعامل پرسپولیس قطعی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید