پورموسوی: دوست داشتم تیم قوی تری داشته باشیم، به بازیکن 16 ساله در آسیا بازی دادم

به گزارش استدیو مرینا، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان انتظار داشته است که تیمش با ترکیبی قوی تر در مسابقات لیگ برتر شرکت کند.

پورموسوی: دوست داشتم تیم قوی تری داشته باشیم، به بازیکن 16 ساله در آسیا بازی دادم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

سیداکبر پورموسوی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره مخالفت باشگاه فولاد برای جذب بازیکن خارجی گفت: من دوست داشتم تیم قوی تری داشته باشیم، ولی حالا سیاست باشگاه این است که بازیکن خارجی نگیریم و ما هم با این شرایط به سمت جوانگرایی بیشتر و استفاده از بازیکنان جوان خواهیم رفت.

وی در ادامه اضافه نمود: من قبلاً در لیگ قهرمانان آسیا به بازیکن 16 ساله فرصت بازی دادم که جواب داد و حالا در لیگ هم این کار را می کنم تا جوان های تیم خودشان را نشان بدهند. از طرفداران هم انتظار دارم که فولاد را حمایت نمایند. اگر در این دو پست بازیکن ایرانی پیدا کنیم که خواسته های ما را برآورده نمایند نسبت به جذب آنها اقدام خواهیم کرد که البته درصد این موضوع بسیار پایین است. ما احتمالاً با همین تیم وارد مسابقات می شویم و دو سه جای خالی را هم نگه می داریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به شایعه حضور آرش افشین در فولاد و همچنین آخرین شرایط آرمان رمضانی گفت: در خصوص آرش افشین هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم و احتیاج به زمان داریم. به آرمان رمضانی هم چند روز استراحت دادم تا او دوباره تمرین نموده و خودش را به ما ثابت کند. تا چند روز آینده همه چیز تعیین خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 660

به "پورموسوی: دوست داشتم تیم قوی تری داشته باشیم، به بازیکن 16 ساله در آسیا بازی دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پورموسوی: دوست داشتم تیم قوی تری داشته باشیم، به بازیکن 16 ساله در آسیا بازی دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید