کوچکی نژاد: مجلس یازدهم میخواهد خانه ملت را شفاف کند، اعتقادی به شفافیت در مجلس دهم نبود

به گزارش استدیو مرینا، نماینده رشت در مجلس گفت: مطالبات افکار عمومی و رسانه ها از نمایندگان مجلس شفافیت است. از این رو مجلس یازدهم میخواهد خانه ملت را شفاف کند تا مردم بدانند در خانه خودشان چه اتفاقاتی می افتد.

کوچکی نژاد: مجلس یازدهم میخواهد خانه ملت را شفاف کند، اعتقادی به شفافیت در مجلس دهم نبود

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

جبار کوچکی نژاد، نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، گفت: طرح شفاف سازی آرا که در مجلس قبل مطرح شده بود متاسفانه به نتیجه نرسید. اکنون در مجلس یازدهم نمایندگان دغدغه مند دوباره این طرح را به حرکت درآوردند تا شفافیت در مجلس به وجود آید.

وی ادامه داد: شفافیت باعث می گردد نمایندگان از محافظه کاری بیرون بیایند و واقع نگر شوند و طبق واقعیت ها به طرح ها و لوایح رای دهند.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبات افکار عمومی و رسانه ها از نمایندگان مجلس شفافیت است. از این رو مجلس یازدهم میخواهد خانه ملت را شفاف کند تا مردم بدانند در خانه خودشان چه اتفاقاتی می افتد.

کوچکی نژاد با اشاره به رای نیاوردن فوریت طرح شفافیت آرا در مجلس دهم، توضیح داد: امیدوار هستیم این طرح در مجلس یازدهم رای بیاورد و مسیری که در مجلس دهم بر روی این طرح طی شد در این مجلس اتفاق نیفتد.

وی اضافه کرد: علت اصلی این موضوع که باعث شد این طرح در مجلس دهم رای نیاورد به دلیل این بود که نمایندگان مجلس دهم اعتقادی به شفافیت نداشتند و فقط شعار شفافیت می دادند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه طرح شفاف سازی آرا باعث می گردد مجلس سالم تر گردد، گفت: بیش از 170 نماینده مجلس یازدهم طرح شفافیت آرا را امضا نموده اند تا این طرح از همان ابتدای مجلس یازدهم باعث شفاف تر شدن آن گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 963

به "کوچکی نژاد: مجلس یازدهم میخواهد خانه ملت را شفاف کند، اعتقادی به شفافیت در مجلس دهم نبود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوچکی نژاد: مجلس یازدهم میخواهد خانه ملت را شفاف کند، اعتقادی به شفافیت در مجلس دهم نبود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید