شروع نام نویسی متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل

به گزارش استدیو مرینا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: نام نویسی متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری کالا همزمان با سراسر کشور در این استان شروع شد.

شروع نام نویسی متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، اورجعلی علیزاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: نام نویسی متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل برون شهری کالا همزمان با سراسر کشور در این استان شروع شد.

علیزاده اضافه کرد: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه www.rpf.rmto.ir برای نوسازی خودرو خود اقدام نمایند، مجموع ناوگان حمل و نقل باری سبک، نیمه سنگین و سنگین استان 35 هزار و 218 دستگاه است.

وی گفت: از این تعداد 12 هزار و 532 دستگاه مربوط به ناوگان حمل و نقل سنگین بوده و متوسط سن این ناوگان 19 سال است و باید برای بهره وری بیشتر حمل و نقل از این فرصت برای نوسازی ناوگان حمل ونقل باری استان استفاده کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: در این راستا سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای فعالیت های متنوع خود برای نوسازی ناوگان باری کشور و استفاده از ظرفیت های قانونی مندرج در قوانین احکام دائمی توسعه از متقاضیان ورود خودروهای باری سنگین تا 3 سال ساخت ثبت نام می نماید.

علیزاده گفت: شرکت های فراوری نماینده داخلی خودروهای سنگین، شرکت های حمل و نقل توانمند دارای مجوز از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، شرکت های وارد نماینده کامیون های سنگین دارای مجوز از وزارت صمت و مالکان حقیقی و حقوقی کامیون های فرسوده واجد شرایط و متقاضی واردات می توانند در این طرح مشارکت نمایند.

وی گفت: این کامیون ها نباید بیش از 3 سال از زمان ساخت آن ها گذشته باشد و ساخت کشورهای اروپایی، ژاپن و کره جنوبی بوده و از نظرایمنی، کیفیت و آلایندگی محیط زیست در زمان های ساخت مورد تایید دستگاه های ذیربط باشد.

علیزاده گفت: در مرحله اول اولویت با کامیون های دارای ظرفیت مندرج در کارت مشخصات وسیله نقلیه زیر 18 تن و بالاتر است، واردات هر یک دستگاه کامیون منوط به اسقاط حداقل یک دستگاه کامیون که از زمان ساخت آن بیش از 25 سال گذشته باشد، است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 917

به "شروع نام نویسی متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع نام نویسی متقاضیان نوسازی ناوگان حمل و نقل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید