آماده باش نیروهای حشد شعبی در محور غربی عراق

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران به نقل از سومریه نیوز، نیروهای حشد شعبی عراق در محور غربی این کشور به حالت آماده باش درآمدند. اداره اطلاع رسانی حشد شعبی بیان کرد که نیروهای این گروه مقاومتی هم اکنون در سد سامراء و منطقه ها اطراف آن در حالت آماده باش به سر می برند.

آماده باش نیروهای حشد شعبی در محور غربی عراق

بر اساس این گزارش، آماده باش نیروهای حشد شعبی در محور غربی عراق پس از آن صورت گرفت که ایالات متحده آمریکا طی روزهای اخیر تحرکات مشکوکی را در منطقه و عراق انجام داد.

در همین ارتباط، اداره اطلاع رسانی حشد شعبی خاطرنشان کرد که اقدامات مشکوک آمریکایی ها شامل انتقال پایگاه های نظامی زمینی آنها از قطر به اردن می گردد. افزون بر این، آمریکایی ها چندی پیش مواضع حشد شعبی در مرزهای سوریه و عراق را بمباران نموده بودند.

روز گذشته روزنامه عرب زبان رأی الیوم مطلبی را در مورد انتقال پایگاه های نظامی زمینی ایالات متحده آمریکا از قطر به اردن منتشر کرد. این روزنامه در مطلب خود آورد: ایالات متحده آمریکا اخیراً از بسته شدن 3 پایگاه نظامی خود در منطقه السیلیه قطر که محل نگهداری تجهیزات و تسلیحات نظامی سنگین هم بود، اطلاع داد.

در مطلب این روزنامه تأکید شده است: ایالات متحده آمریکا پس از بستن شماری از پایگاه های نظامی زمینی خود در قطر، اقدام به انتقال آنها به کشور اردن نموده است. باید گفت این اولین باری است که واشنگتن پایگاه های نظامی زمینی عظیم خود را به اردن منتقل می نماید. اکنون اردن مرکز نگهداری تسلیحات و تجهیزات نظامی سنگین آمریکایی ها در منطقه است. به نظر می رسد که انتقال پایگاه های نظامی به اردن بدون مجوز مجلس این کشور انجام شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1697

به "آماده باش نیروهای حشد شعبی در محور غربی عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده باش نیروهای حشد شعبی در محور غربی عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید