آمادگی کامل ستاد خدمات سفر بانه برای اسکان و پذیرایی از مسافران در تعطیلات

به گزارش استدیو مرینا، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، آمادگی کامل ستاد خدمات سفر بانه برای اسکان و پذیرایی از مسافران در تعطیلات وجود دارد.

آمادگی کامل ستاد خدمات سفر بانه برای اسکان و پذیرایی از مسافران در تعطیلات

سعداله رحیمی خواه در دومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بانه ویژه تابستان که با حضور کمال خدری فرماندار بانه و مسئولان دستگاه های عضو ستاد در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید، گفت: هدف از برگزاری این جلسه آمادگی و اجرای تمهیدات لازم درخصوص خدمات رسانی مطلوب به مهمانان و گردشگران ورودی به این شهرستان در ایام تعطیلات خرداد وشروع پیک سفرهای تابستانه است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه اظهار کرد: در این شهرستان، در صورت تکمیل ظرفیت تمامی مراکز اقامتی دارای مجوز، مراکز اسکان موقت از جمله مدارس، سالن های ورزشی و پارک های دارای قابلیت برپایی چادر برای اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

او اضافه نمود: در بازدیدهای نظارتی از تأسیسات گردشگری شهرستان، نحوه ارائه خدمات و رعایت موازین قانونی و بهداشتی مورد آنالیز و نکات لازم به مدیران این واحد ها یادآوری شده است.

رحیمی خواه بیان نمود: در این جلسه بر استقرار یک واحد نانوایی سیار در محوطه مدیریت جهاد کشاورزی، اختصاص پارکینگ محوطه اداره بنیاد مسکن جهت استقرار خودروهای گردشگران، نظارت بر مراکز اسکان، پذیرایی و فرشگاه های عرضه کالا و مواد غذایی، نصب دومین کیوسک اطلاع رسانی و هدایت گردشگران در ورودی شهر جنب مسجد صلاح الدین ایوبی، استقرار و آماده باش اکیپ های هلال احمر و شناسایی خانه مسافرهای غیر مجاز با همکاری و هماهنگی اعضای ستاد سفر تاکید شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بانه یادآور شد: انتظار می رود تمام دستگاه های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، توان و امکانات خود را برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران بکار گیرند.

منبع: همگردی
انتشار: 19 تیر 1401 بروزرسانی: 19 تیر 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2044

به "آمادگی کامل ستاد خدمات سفر بانه برای اسکان و پذیرایی از مسافران در تعطیلات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی کامل ستاد خدمات سفر بانه برای اسکان و پذیرایی از مسافران در تعطیلات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید