مقاصد گردشگری دنیا ، مقاصدی که روح آدم را زنده می نماید!

به گزارش استدیو مرینا، آیا احتیاج دارید که روحتان کمی تازه گردد؟ این مکان ها، مقاصد شگفت انگیزی برای التیام روح هستند و شاید حتی در کنار منظره ها زیبا تغییر و دگرگونی بیشتری را در زندگیتان تجربه کنید. در ادامه لیستی از اماکن دیدنی ناشناخته دنیا ، تفریحات ناشناخته دنیا و مقاصد گردشگری دنیا را برای شما آماده نموده ایم.

مقاصد گردشگری دنیا ، مقاصدی که روح آدم را زنده می نماید!

تفریحات ناشناخته جهان : مقاصد گردشگری جهان : تودوس سانتوس، باخا، مکزیک

تودوس سانتوس مکان سحرآمیزی است که با فاصله نسبتا کمی از کابو واقع شده است و با یک پرواز یک ساعته از این شهر قابل دسترسی است. این شهر هنوز هم در قرن 21 نقطه ای دور در جهان محسوب می گردد. بهشت صخره ای دورافتاده ای که به علت حضور گالری های هنری ارزشمند، فروشگاه های بوهو، گروه های آموزش موج سواری، کافه های محبت آمیز، محیط عالی برای پخت غذا و لذت بردن از تنهایی کامل در سواحل طلایی، نظر همه اقشار بازدید نماینده، به ویژه افراد ماجرجو و خلاق را به خود جلب نموده است. اگرچه اینجا فرهنگ آرامی دارد، اما قابلیت های زیادی برای انجام کارهای خارق العاده ای مانند سالن های فراوان یوگا، جشنواره های مهم، رویدادهای اجتماعی و فعالیت در هوای آزاد از جمله قایقرانی در دریا، ورزش های زیرآبی و تماشای نهنگ تا اسب سواری بر روی ماسه ها را دارد. این شهر با حدود 6000 سکنه دائمی، به نظر میرسد روحی متعلق به خود را دارد، که ترک کردنش را سخت می سازد، اما یافتن آنچه که از دست داده اید آسان است. اینجا امکانات و محیط های فوق العاده ای دارد که همواره در دسترس هستند.

تفریحات ناشناخته جهان : مقاصد گردشگری جهان : کوه کایلاش تبت

کوه کایلاش به عنوان یکی از زیباترین کوه های چین شناخته شده است. با چهار طرف تقریباً متقارن، شکل آن بسیار شبیه اهرام مصر است. قله آن با پوششی از برف های درخشان، منظره چشم نوازی را ایجاد نموده است. پنج معبد پر از رمز و راز افسانه ها، اطراف این کوه مقدس را احاطه نموده اند. این کوه به عنوان مکان دیدار بین بهشت و زمین بسیار محترم بوده و هزاران نفر را برای سفری پیاده به سمت قله اش صدا می زند؛ بسیاری افراد به آنجا می روند تا زندگی خود را تغییر دهند. آنها مسیری برای خود از طریق فلات مرتفع به آستانه بهشت می سازند، که در طول راه صومعه ها، چادرنشینان، غارهای مدیتیشن، راهبان و سنت های بودایی را کشف می نمایند. به نظر می رسد در اینجا بیش از یک سفر، عمق وجود خود را که روحتان واقعاً آن را احتیاج دارد، کشف خواهید کرد.

مقاصد گردشگری جهان : اماکن دیدنی ناشناخته جهان : کراک پاتریک ایرلند

با بالارفتن از شیب به سمت قله، از کوهی با ارتفاع 2509 فوتی در ایرلند، بعضی از باشکوه ترین منظره ها در منطقه غرب کشور ایرلند نمایان می شوند. این کوه به نام کوه پاتریک مقدس مشهور است. گفته می گردد، قدیس افسانه ای ایرلندی 40 شبانه روز در آنجا مشغول به دعا و روزه بوده و مارها را از کشور خارج نموده است. هر ساله بیش از یک میلیون نفر از اقصی نقاط جهان وارد این کشور شده تا ردپاهای او را دنبال نمایند؛ بسیاری از آنها با پای برهنه هستند. این مکان در نزدیکی شهر وستپورت واقع شده و دارای چشم میزانای وسیعی از خلیج کلو تا ییلاقات جنوب حومه مایو است. معمولاً حدود دو ساعت طول می کشد تا به بالای قله برسیم؛ پس باید خود را برای یک سفر سخت آماده کنید. به محض این که به قله صعود کردید منظره ها بی نظیری را مشاهده خواهید کرد. قبل از بازگشتن به کافی شاپ محلی برای صرف یک پیمانه Guinness، می توانید در یک کلیسای کوچک مدرن برای دعا حضور داشته باشید یا غرق در منظره ها شوید.

مقاصد گردشگری جهان : اماکن دیدنی ناشناخته جهان : تائوس نیو مکزیکو

این شهر کوچک بسیار پر شور و حال است، با این حال، حال و هوای واقعی نیومکزیکو را دارد. صنایع هنری بومی و روستایی، آرامش روح، بازار رنگارنگ، عرصه را برای حضور ترکیبی از شخصیت های منحصر به فرد که به میزان شهر خود متفاوت هستند، باز نگه می دارد. در اینجا که پر از فروشگاه های پر زرق و برق، گالری ها و غذاخوری های در سطح جهانی، همراه با خانه های کوچک آرام و شومینه های گرم است، یافتن زمانی برای تازه کردن روح بسیار راحت است. اگرچه بعضی سلبریستی ها از جمله جولیا رابرتس بازیگر، آن را وطن می نامند ولی تائوس فروتنانه شهر همه آدمیان به جای مانده و آرامشی بی پیرایه ای را به مخاطب خود ارائه می دهد. بازدیدنمایندگان چیزهای هیجان انگیزی برای انجام دادن، مانند بالن سواری در هوای گرم تا پیاده روی و بازدید از تودوس پابلو مجذوب کننده را نیز پیدا خواهند کرد. در طول سال هنرمندان و عکاسان بسیاری جذب تودوس پابلو که مکان سکونت دائمی یکی از قدیمی ترین جوامع شمال امریکا است، می شوند. اینجا تنها مکان سکونت بومیان آمریکایی، یکی از نشانه های ملی تاریخی است و در میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده است. این مکان که در شمال پائولو بهتر حفظ شده، شاهدی از فرهنگ سرخپوستان آمریکای شمالی پوئبلا است که پس از نابودی قبایل آناسازی در منطقه به جای مانده است.

مقاصد گردشگری جهان : اماکن دیدنی ناشناخته جهان : گلاستونبری تور در بریتانیا

سفر نیم روزه ای را برای بالا رفتن از قله گلاستونبری تور، تپه ای بر فراز تنگه ای در زیر آسمان در نظر داشته باشید. قلعه میکائیل که سفر تولد دوباره نامیده میگردد، جایی است که که روح شما را از همه جهت زنده خواهد نمود. در افسانه ها و انجمن های اساطیری اعتقاد بر این است که این مکان قدیمی محل برگزاری آیین های مذهبی بوده است. هر چند در طول قرون وسطی نیز به عنوان مکان زیارتی برای کاتولیک ها شناخته شده بود. اینجا مقصدی محبوب برای نظریه پردازان گریل و بعلاوه کسانی است که فقط میخواهند از کوه بالا رفته تا دید وسیعی از اطراف سامرست داشته باشند، است. تور بین 3000 تا 2000 قبل از میلاد، در یکی از اسرارآمیزترین دوره های باستانی ساخته شده و با فاصله کمی از استونفن واقع شده است. با وجود استفاده از انواع تکنولوژی های علمی مدرن برای رمزگشایی اسرار این ساختار بزرگ الجثه، تا کنون هیچ کس نتوانسته اصل آن را شناسایی کند.

مقاصد گردشگری جهان : اماکن دیدنی ناشناخته جهان : باشوالکینگ در استرالیا

مسیر کوهستانی لاراپینتا، یکی از قدیمی ترین رشته کوه های زمین، در استرالیای مرکزی با طول بیش از 138 مایل در دامنه غربی مکدونل کشیده شده است. این منظره قدیمی و کوهستانی به عنوان مکان یکی مسیرهای پیاده روی چند روزه فوق العاده در جهان شناخته می گردد. در این مسیر دره های تنگ کویری دنج، ستیغ های کوارتزیتی و بیابان هایی که با گیاهان کمیاب و عجیب و غریب خال خالی شده، به عنوان منظرهی از زندگی بیابانی خود نمایی می نمایند. تهیه نماینده سفر کوتاه پیاده روی لاراپینتا برای این تور گزینه های مختلف از جمله پیاده روی دو روزه تا ماجراجویی 16 روزه سراسر کل مسیر کوهستانی را ارائه می دهد. بین ماه های می و آگوست زمانی که شدت درجه حرارت نسبت به گرمای شدید در طول تابستان استرالیایی کمتر است به این مکان سفر کنید. در این زمان هنوز هم به کلاه لبه دار بزرگ، کرم های ضد آفتاب و عینک آفتابی برای حفاظت از نور خورشید و لباس های سبک وزن و گرم و برای روزهای مرطوب و شب های سرد احتیاج دارید.

تفریحات ناشناخته جهان : اماکن دیدنی ناشناخته جهان : کوه های شامبلا، دریاچه پر قرمز، کلرادو

حدود 50 مایلی شمال غرب فورت کالینز، در کوه های زیبای راکی کلروادو، مکان آرام 600 هکتاری واقع شده است که مهمانان می توانند پکیج های خلوت خصوصی خود را داشته و یا در برنامه های متنوعی از جمله مقدمه ای بر آگاهی بر مبنای کاهش استرس تا مسیری از ساده بودن و برنامه های مبتنی بر طبیعت با تمرکز بر علم ستاره شناسی شرکت نمایند. در تعطیلات آخر هفته، یک هفته یا حتی یک ماه با تمرکز بر اندیشه زندگی کردن، شناخت کالبد یا تحول جسمی، راهی سفر برای جستجوی خود شوید. گزینه های محل اقامت شامل سکوهایی برای چادر زدن، که در آن به شما فرصتی برای فرورفتن واقعی در خود در محیطی زیبا می دهد تا اقامت در سوئیتی با امکانات مدرن است. این مکان دارای مسیری هشت مایلی برای پیاده روی است که در آن مهمانان می توانند تمرین مدیتیشن را با دویدن و پیاده روی در برف انجام دهند.

تفریحات ناشناخته جهان : مسیرهای جنگلی قدیمی کومانو ، ژاپن

مسیر کوهستانی قدیمی کومانو در کوهستان های ایکی جنوب اوزاکا بیش از هزاران سال پیش از طریق امپراتور محبوب ساخته شده و به سه زیارتگاه مقدس، زیارتگاه های محافظ و خانه های چای منتهی شده و در طول مسیر منظره ها دلفریبی را ارائه می دهند. پیاده روی بخش جدایی ناپذیری از روند زیارت بوده، زیرا امپراتورها و نجیب زادگان به مراسم عبادات مذهبی و تطهیر، متعهد بودند. این تجربه ای فراموش نشدنی و بی نظیر از منظره فرهنگی منحصر به فرد معنوی منطقه را ارائه می دهد. شما بعلاوه می توانید در انتها هر روز، دردها و ناراحتی هایتان را در هتل های چشمه های آبگرم که اصلاً دور نیستند، تسکین دهید.

تفریحات ناشناخته جهان : اقامتگاه استیل پوینت، هالیبوت کاو، آلاسکا

اقامتگاه مستقل هالیبوت کاو، این مکان دور افتاده، در کنار پارک کاچماک بی در آلاسکا واقع شده است. در آنجا برنامه هایی مثل مدیتیشن و یوگا و دخمه پرپیچ و خم برای مراقبه های پیاده روی ارائه می گردد که با طبیعت های دست نخورده حیرت انگیز اطراف تکمیل و به مهمانان اجازه بازگشتی واقعی به طبیعت را می دهد. این اقامتگاه دارای پوستینیتا یا فضای سکوت مراقبه با کف پوش و نور ملایم برای آرامش و سکوت 24 ساعته در روز است. بازدیدنمایندگان می توانند انواع حیات وحش از جمله خرس ها، نهنگ ها، سمورهای دریایی و سیل ها را نیز ببینند و از غذاهایی که از مواد محلی باغ های ارگانیک، مانند صدف های خوراکی تازه، صدف های باریک کبود، سالمون و ماهی هالیبوت، تشکیل شده، استفاده نمایند. پیاده روی و قایقرانی در میان کوه های یخی شناور فقط چندتا از فعالیت های محبوب در فضاهای آزاد هستند.

تفریحات ناشناخته جهان : موسسه ایسالن، سر بیگ، کالیفرنیا

مؤسسه ایسالن بر فراز صخره های رویایی ساحل مرکزی کالیفرنیا یکی از اعجاب انگیزترین مکان هایی که می توانید تصور کنید را ارائه می دهد. مهمانان می توانند از تازه شدن روح از طریق مدیتیشن و کارگاه های آگاهی لذت ببرند. این مکان تاریخی در طول سال ها میزبان مهمانان نامدار بسیاری از جمله دیپاک چاپورا روحانی مشهور جهانی و سلبریتی هایی مانند جان باییز خواننده و استیو مک کوئین بازیگر بوده است. مجموعه تمرین های مختلف مدیتیشن، بسته به کارگاه خاص، از تمرین های تانتریک تا تمرین های بودایی ارائه می شوند. بیش از 500 کارگاه در اینجا وجود دارند که همه آنها بر روی موضوعات مختلف شامل آگاهی و بعلاوه ماساژ و هنرهای رزمی تمرکز دارند. البته، فعالیت در فضای باز نیز مانند پیاده روی در جنگل سرسبز و یا قایقرانی در اقیانوس نیز وجود دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2145

به "مقاصد گردشگری دنیا ، مقاصدی که روح آدم را زنده می نماید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاصد گردشگری دنیا ، مقاصدی که روح آدم را زنده می نماید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید