اجماع در شورای همکاری خلیج فارس بر سر دبیرکلی یک مقام کویتی

به گزارش استدیو مرینا، وزیر خارجه کویت از اجماع در نشست وزیران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس برای نامزدی وزیر دارایی پیشین کویت به عنوان دبیرکل این شورا اطلاع داد.

اجماع در شورای همکاری خلیج فارس بر سر دبیرکلی یک مقام کویتی

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از القبس، خالد الجار الله معاون وزیر خارجه کویت، روز گذشته اظهار داشت که در نشست شورای وزیران شورای همکاری خلیج فارس بر سر نامزدی نایف الحجرف برای تصدی دبیرکل این شورا اجماع شکل گرفته است.

الجار الله در گفت وگو با خبرنگاران توضیح داد که در نشست شورای وزیران با معرفی نایف الحجرف، وزیر پیشین دارایی کویت برای تصدی پست دبیرکلی توافق اجرا شده و این نشست، توصیه خود را برای تصویب به اجلاس سران، که سه شنبه(امروز) در ریاض برگزار می گردد، ارجاع خواهد داد.

در همین حال، روزنامه سعودی الشرق الاوسط نیز گزارش داد که احتمال می رود وزیران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس، روز سه شنبه نایف الحجرف را برای تصدی پست دبیرکلی به چهلمین اجلاس سران کشورهای عضو این شورا معرفی می نمایند.

در صورت موافقت با این گزینه، الحجرف جانشین عبداللطیف بن راشد الزیانی خواهد شد که دوره فعالیت وی به عنوان دبیرکلی شورای همکاری خلیج فارس سال آینده میلادی انتها خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 601

به "اجماع در شورای همکاری خلیج فارس بر سر دبیرکلی یک مقام کویتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجماع در شورای همکاری خلیج فارس بر سر دبیرکلی یک مقام کویتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید