ادامه تنش بین فرانسه و آمریکا بر سر مالیات شرکت های فناوری

به گزارش استدیو مرینا، وزیر دارایی فرانسه بر این باور است که مذاکرات با واشنگتن برای حل و فصل منازعه بر سر وضع مالیات بر شرکت های بزرگ فناوری بسیار سخت و سخت است.

ادامه تنش بین فرانسه و آمریکا بر سر مالیات شرکت های فناوری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانشجویی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، برونو لومایر وزیر دارایی فرانسه امروز دوشنبه در مصاحبه ای تاکید نمود: مذاکرات بسیار سختی با واشنگتن برای حل و فصل منازعه مالیات شرکت های بزرگ فناوری داریم و هنوز فاصله زیادی تا دستیابی به یک توافق باقی مانده است.

بر اساس این گزارش، اظهارات وزیر دارایی فرانسه در شرایطی است که ضرب الاجل پاریس و واشنگتن برای دستیابی به توافق نهایی رو به انتها است.

وی اضافه کرد: ما مایل هستیم تا گام هایی را برای دستیابی به توافق با آمریکا برداریم و پیشنهاداتی را نیز مطرح نموده ایم.

وزیر دارایی فرانسه ضمن ابراز امیدواری نسبت به دستیابی به توافق تا روز چهارشنبه، گفت: این واقعیت را پنهان نمی کنم که این مذاکرات بسیار سخت است، شاید سخت ترین مذاکراتی است که تا به امروز آن را راهنمایی نموده ام، هنوز فاصله زیادی تا توافق داریم.

روز 7 ژانویه پاریس و واشنگتن یک ضرب الاجل 2 هفته ای را برای انتها دادن به اختلاف مربوط به تصمیم فرانسه برای اعمال مالیات علیه شرکت های بزرگ فناوری مثل گوگل، اپل، فیسبوک، نفتلیکس و آمازون مشخص کردند.

آمریکا تهدید نموده است که در صورت اعمال این مالیات، عوارض و تعرفه های تلافی جویانه را بر 2.4 میلیارد دلار از کالاهای فرانسوی اعمال خواهد نمود.

این ضرب الاجل همزمان با برگزاری نشست جهانی اقتصاد در داووس سوئیس است که قرار است سه شنبه تا آدینه هفته جاری برگزار گردد.

وزیر دارایی فرانسه گفت: پاریس قطعا در برابر فشارها برای کاهش مالیات 3 درصدی بر شرکت های بزرگ فناوری تسلیم نخواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 710

به "ادامه تنش بین فرانسه و آمریکا بر سر مالیات شرکت های فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه تنش بین فرانسه و آمریکا بر سر مالیات شرکت های فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید