ارزان ترین تور ترکیه: ادامه مانور مشترک ترکیه و جمهوری آذربایجان در نخجوان

به گزارش استدیو مرینا، ترکیه و جمهوری آذربایجان در حالی رزمایش مشترک خود در نخجوان را ادامه می دهند که دو کشور روابط دفاعی خود را در پی نبرد سال گذشته منطقه مورد مناقشه قره باغ، گستردش داده اند.

ارزان ترین تور ترکیه: ادامه مانور مشترک ترکیه و جمهوری آذربایجان در نخجوان

بهترین تجربه سفر را با ارزان ترین تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

به گزارش خبرنگاران، این مانور نظامی مشترک با اسم برادری تزلزل ناپذیر از پنجم تا هشتم اکتبر امسال میلادی و در بحبوحه افزایش تنش ها در منطقه در حال اجرا است.

در پی نبرد سال گذشته میلادی بین دولت های ایروان و باکو بر سر منطقه مورد مناقشه قره باغ، روابط دفاعی بین ترکیه و جمهوری آذربایجان عمیق تر شده است.

وزارت دفاع ترکیه اعلام نموده که این رزمایش مشترک در منطقه نخجوان جمهوری آذربایجان در حال برگزاری است و نیروهای مکانیزه، کماندوها، هوانوردی و پهپادی در آن حضور دارند.

بعلاوه در ماه های گذشته درگیری هایی بین نیروهای جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه مرزی نخجوان گزارش شده و در نتیجه این درگیری ها، چند سرباز از دو طرف کشته یا زخمی شده اند.

وزارت دفاع ترکیه گفته است: هدف از برگزاری این رزمایش توسعه دوستی، همکاری و هماهنگی بین نیروهای دو کشور و تبادل اطلاعات و تجربیات با هدف بهبود پاسخگویی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1791

به "ارزان ترین تور ترکیه: ادامه مانور مشترک ترکیه و جمهوری آذربایجان در نخجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزان ترین تور ترکیه: ادامه مانور مشترک ترکیه و جمهوری آذربایجان در نخجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید