بازسازی ویلا: ادامه بازسازی سربازخانه خشتی گرگاب

به گزارش استدیو مرینا، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهین شهر و میمه از شروع ادامه فرایند عملیات بازسازی سربازخانه خشتی شهر گرگاب از توابع این شهرستان با همکاری شهرداری و نظارت میراث فرهنگی شهرستان اطلاع داد.

بازسازی ویلا: ادامه بازسازی سربازخانه خشتی گرگاب

جهت دریافت خدمات بازسازی ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، جوادچهرازی امروز 14 آذرماه 1400 با اعلام این مطلب گفت: خوشبختانه با پیگیری های اجرا شده در طی ماه های گذشته، بخشی از سربازخانه خشتی شهر گرگاب از سوی بازسازی گران اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بازسازی شد.

او اضافه کرد: به منظور ادامه فرایند عملیات بازسازی این بنای تاریخی، جلسه های متعددی با مدیران شهرستان برگزار گردید که در آخرین جلسه که روز گذشته برگزار گردیده بود مقرر شد تا شهرداری شهر گرگاب با نظارت کارشناسان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان، عملیات بازسازی این اثر تاریخی را شروع کند.

چهرازی ادامه داد: بعلاوه مقرر شد تا شهرداری نسبت به فراخوان به مالکان خانه های تاریخی به منظور ثبت در لیست آثار ملی کشور با همکاری اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان به منظور تسریع در فرایند ثبت ملی این آثار اقدام کند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهین شهرومیمه توضیح داد: در این جلسه مقرر شد تا شهرداری نسبت به خرید خانه های تاریخی شهر به منظور تغییر کاربری اقدام نموده و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نیز اقدامات لازم به منظور معین حرایم آثار شاخص از جمله سربازخانه خشتی گرگاب را به منظور حفاظت و حراست از این آثار معین نموده و با آنالیز محدوده ویژه بخش های به جای مانده از قلعه قدیمی شهر که شامل حمام کوچک و ورودی قلعه می گردد، با تغییر کاربری به گردشگری، نسبت به حفاظت و حراست آثار به جای مانده اقدامات لازم را انجام دهد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1857

به "بازسازی ویلا: ادامه بازسازی سربازخانه خشتی گرگاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی ویلا: ادامه بازسازی سربازخانه خشتی گرگاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید