اروپا، ایلان ماسک و توییتر را تهدید به تحریم کرد (تور ارزان اروپا)

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی صباح، ورا ژورووا، معاون رئیس کمیسیون اروپا در امور شفافیت و ارزش ها امروز آدینه ایلان ماسک، مالک تازه شبکه توییتیر را تهدید به تحریم کرد.

اروپا، ایلان ماسک و توییتر را تهدید به تحریم کرد (تور ارزان اروپا)

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

وی دراین باره گفت: خبرها درباره تعلیق حساب کاربری روزنامه نگاران در توئیتر نگران کننده است. قانون خدمات دیچیتال اتحادیه اروپا بر آزادی رسانه ها و حقوق پایه احترام می گذارد. ایلان ماسک باید (از این قانون) مطلع باشد. خطوط قرمزی وجود دارد و تحریم هایی که به زودی اعمال می گردد.

شبکه توئیتر دیروز حساب کاربری بعضی از روزنامه نگارانی تعلیق کرد که اخیراً درباره ایلان ماسک (مالک نو توئیتر) مطالبی منتشر نموده بودند. ایلان ماسک گفته قانون منع انتشار اطلاعات شخصی افرد برای همه است، از جمله روزنامه نگاران.

بنا بر گزارش ها، توئیتر حساب های کاربری چند خبرنگار مشهور از جمله خبرنگاران نیویورک تایمز، سی ان ان، واشنگتن پست، اینترسپت تعلیق نموده است. ایلان ماسک پیش از این مدعی شده بود بعضی خبرنگاران اطلاعات شخصی او، از جمله موقعیت مکانی زنده او را در فضای مجازی منتشر نموده اند.

توئیتر که در سال 2006 و به عنوان یک شبکه اجتماعی برای تبادل پیغام های کوتاه تأسیس شد، در اواخر اکتبر سال جاری به وسیله ایلان ماسک به مبلغ 44 میلیارد دلار خریداری شد. در ماه نوامبر، کمی بیش از یک هفته پس از تصدی مسئولیت او در این شبکه، این میلیاردر آغاز به اخراج کارگران شرکت کرد تا توئیتر را در مسیری سالم قرار دهد، که موجی از نقدها عمومی را برانگیخت.

از سوی دیگر طبق گزارشی نو توئیتر اکنون مشغول انجام فرایندی است تا حدود 62 هزار حساب کاربری مسدود شده که هرکدام بیش از 10 هزار فالوئر دارند را احیا کند. این رقم شامل یک حساب کاربری توئیتری با بیش از 5 میلیون فالوئر و 75 حساب کاربری با بیش از یک میلیون فالوئر است. حساب های کاربری مورد بحث هنوز فاش نشده اند، هرچند ممکن است بعضی اشخاصی که قبلاً در این پلتفرم ممنوع شده بودند مانند استیو بنن مشاور سابق کاخ سفید در میان حساب های در حال احیا باشند.

نشریه پلتفرمر ادعا می نماید کارمندان توئیتر پروژه احیای حساب های کاربری را انفجار بزرگ نامیده اند. به گفته کارمندان در شرایطی که توئیتر بسیاری از نیروهای مهندسی خود را از دست داده، اجرای چنین پروژه ای ممکن است به بی ثباتی بیشتر در پلتفرم منجر گردد.

در این میان رویترز نیز در خبری به نقل از یوئل راث رئیس سابق اعتماد و امنیت توئیتر نوشته است این شبکه اجتماعی تحت کنترل ایلان ماسک (مالک نو پلتفرم) به مکان امن تری تبدیل نمی گردد. بعلاوه او در نخستین مصاحبه از زمان استعفا از سمش در توئیتر در ماه جاری اظهار داشت این شرکت نیروی انسانی کافی برای انجام فعالیت های ایمنی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1401 بروزرسانی: 30 آذر 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2136

به "اروپا، ایلان ماسک و توییتر را تهدید به تحریم کرد (تور ارزان اروپا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپا، ایلان ماسک و توییتر را تهدید به تحریم کرد (تور ارزان اروپا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید