انتقال 50 میلیون پوندی به لیورپول بیخ گوش مهدی طارمی!

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، لوئیس دیاز مهاجم 25 ساله و کلمبیایی تیم فوتبال پورتو در آستانه ثبت یکی از جابجایی گران قیمت این باشگاه است و با 50 میلیون پوند راهی لیورپول انگلیس می شود.

انتقال 50 میلیون پوندی به لیورپول بیخ گوش مهدی طارمی!

طبق اعلام رسانه های انگلیسی، لیورپول در رقابت با باشگاه هایی چون تاتنهام در نهایت پیروز شد پورتو را برای جذب دیاز راضی کند.

نشریه dailystar در این خصوص گفت که دیاز با قراردادی پنج ساله به ارزش 90 هزار پوند در هفته با لیورپول به توافق رسیده است.

همچنین طبق گزارش نشریه The Mirror، قرمزها 37.5 میلیون پوند پیش پرداخت به پورتو خواهند داشت و آپشن هایی به ارزش 12.5 میلیون پوند در قرارداد گنجانده شده است که در ادامه به پورتو پرداخت خواهد شد.

تصاویری که گفته می شود لحظه امضای قرارداد دیاز با لیورپول است

پورتو در ابتدا در پی مبلغ 83 میلیون پوندی بود که بند 66.4 میلیون پوندی در قرارداد او را به همراه داشت اما لیورپول در نهایت پیروز شد پورتو را راضی به مبلغ کمتری کند.

دیاز یکی از کلیدی ترین بازیکنان پورتو طی سه سال اخیر بوده است. او این فصل در کنار مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو یکی از زهردارترین زوج های حمله در لیگ پرتغال را تشکیل داده بود.

این دو بازیکن در این فصل برای پورتو روی هم رفته 29 گل به ثمر رسانده اند (16 گل دیاز و 13 گل طارمی) و 13 پاس گل داده اند (5 پاس دیاز و 8 پاس طارمی). دیاز یکی از رقبای طارمی برای کسب عنوان آقای گلی هم بود که حالا مهاجم ایران این فرصت را دارد که این عنوان را برای فصل جاری از آن خود کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1946

به "انتقال 50 میلیون پوندی به لیورپول بیخ گوش مهدی طارمی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال 50 میلیون پوندی به لیورپول بیخ گوش مهدی طارمی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید