علاقه خاص اسطوره اینتر به مهدی طارمی ، تشبیه جالب توجه ستاره ایران به مهاجم فرانسوی!

به گزارش استدیو مرینا، مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا با تمجید از توانایی های مهدی طارمی، به انتقال احتمالی مهاجم ایران به میلان پرداخت.

علاقه خاص اسطوره اینتر به مهدی طارمی ، تشبیه جالب توجه ستاره ایران به مهاجم فرانسوی!

به گزارش خبرنگاران آنلاین، اخبار و شایعات نقل و انتقالاتی در فوتبال اروپا همزمان با آغاز تعطیلات باشگاهی در خصوص لژیونرهای ایرانی از جمله مهدی طارمی هم ادامه دارد.

طارمی بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل رویایی در پورتو و به ثمر رساندن 22 گل در لیگ پرتغال، یکی از بازیکنانی است که هر روز خبرهایی پیرامون احتمال انتقالش به یک باشگاه دیگر مطرح می گردد.

بعد از آنکه در هفته گذشته نام میلان به عنوان یکی از تیم های خواستار طارمی مطرح شد، در روزهای اخیر هم از منچستر یونایتد انگلیس و بایرن مونیخ آلمان به عنوان دیگر مشتریان طارمی یاد می گردد.

طارمی یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و رسانه های پرتغال مدعی هستند پورتو حاضر نیست با مبلغی کمتر از 20 میلیون یورو طارمی را بفروشد؛ شرطی که تردیدها را درباره کوشش جدی یونایتد، بایرن و میلان برای جذب او افزایش داده است.

به موازات انتشار اخبار نقل و انتقالاتی درباره مهاجم ایران که به زودی وارد 31 سالگی می گردد، جوزپه برگومی مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و یکی از کارشناسان تلویزیونی در این کشور شرایط خط حمله تیم میلان را آنالیز کرد و از مهدی طارمی هم نام برد.

برگومی به اسکای اسپورت گفت: ما باید بفهمیم که قصد میلان چیست. به نظر من، لیائو باید 20 گل به ثمر برساند.

وی اضافه نمود: وظیفه مهاجم مرکزی چیست؟ آیا باید ایستا باشد یا مدام حرکت کند و عمق بدهد؟ تورام (یکی از گزینه های مدنظر میلان) به خط حمله شما عمق می دهد. او می تواند مهاجم اول یا دوم تیم باشد اما لزوماً نباید 20 گل بزند.

مدافع پیشین ایتالیا تاکید نمود: طارمی هم منظره و آینده خوبی دارد. من او را دوست دارم و بیشتر شبیه به اولیویه ژیرو (مهاجم فرانسوی میلان) است. در نهایت شما باید بدانید که میلان و پیولی دنبال چه هستند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 28 خرداد 1402 بروزرسانی: 28 خرداد 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2216

به "علاقه خاص اسطوره اینتر به مهدی طارمی ، تشبیه جالب توجه ستاره ایران به مهاجم فرانسوی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه خاص اسطوره اینتر به مهدی طارمی ، تشبیه جالب توجه ستاره ایران به مهاجم فرانسوی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید