اپلیکیشن ترابال در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل رونمایی شد

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران/اردبیل اپلیکیشن ترابال با محتوای چالش های پیش روی فوتبال رشد یافته در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل رونمایی شد.

اپلیکیشن ترابال در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل رونمایی شد

در آئینی که 18 اسفند در سالن رضازاده اردبیل برگزار گردید، اپلیکیشن ترابال به وسیله سازندگان و طراحان آن معرفی و با حضور رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل، رئیس هیئت فوتبال و معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان اردبیل رونمایی و فعالیت خود را شروع کرد.

دبیرمرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی اردبیل با اشاره به اینکه مرکز منش جهاد دانشگاهی اردبیل ظرفیت ممتاز ظهور و بروز خلاقیت ها و ایده های جوانان را فراهم نموده است، اظهار کرد: اپلیکیشن ترابال در منش استان اردبیل رشد یافته و شاهد رونمایی از این اپلیکیشن در اردبیل هستیم.

مهران محمدی اعلام نمود: اپلیکیشن ترابال از بهمن ماه سال گذشته کار طراحی خود را شروع نموده و با ارزیابی و جذب این تیم جوان، منش جهاد دانشگاهی از صفر تا 100 بهره برداری از این اپلیکیشن در کنار طراحان آن بود.

وی با اشاره به اینکه در سه فاز ترویج، نوآوری و شتابدهی منش اردبیل فعال است، گفت: 25 رویداد از بهمن ماه سال گذشته تا اواخر مهرماه سال جاری با مشارکت 865 نفر در قالب 1730 نفر ساعت و تعداد 26 کارگاه آموزشی با حضور 1048 نفر در قالب 2096 نفر ساعت برگزار گردید.

معاون فناوری مرکز رشد جهاد دانشگاهی اردبیل به برگزاری رویداد نیوزدی در جهاددانشگاهی اردبیل اشاره نمود و اضافه کرد: رویداد نیوزدی برای واحدهای فناوری که به مرحله ای از رشد رسیده اند و محصول آن ها در حال اخذ مجوزهای مرتبط می باشد برگزار می گردد تا از ظرفیت رسانه ها و اصحاب خبر و فرهنگ برای معرفی محصولاتی که دانش بنیان و در بعضی موارد دارویی و در حوزه گیاهان دارویی هستند، استفاده گردد.

محمدی اعلام کرد: در رویداد نیوزدی این هفته با رونمایی از اپلیکیشن ترابال که اپلیکیشن استعدادیابی و ترانسفر فوتبال می باشد، شاهد عملیاتی شدن ایده های جوانان خلاق در اردبیل هستیم که این رویداد در آینده نیز با رونمایی از یک محصول فناورانه برگزار خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود منش اردبیل را جزو واحدهای فعال کشور معرفی کرد و گفت: حمایت از واحدهای فناور در مرکز شتابدهی و نوآوری جهاد دانشگاهی در قالب بسته های تدوین شده صورت می گیرد تا بتوانیم به صاحبان ایده و فکر و اندیشه یاری های لازم را برای تبدیل ایده به محصول و خدمات داشته باشیم.

در این مراسم با رونمایی از اپلیکیشن ترابال از سازندگان و دست اندرکاران این پلتفرم با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2009

به "اپلیکیشن ترابال در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن ترابال در مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی اردبیل رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید