بانوی خراسانی به مسابقات تنیس روی میز تایلند اعزام می گردد، کمبود فضای سالن در خراسان رضوی

به گزارش استدیو مرینا، رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی گفت: بانوی خراسانی به مسابقات تنیس روی میز جوانان آسیایی تایلند اعزام می گردد.

بانوی خراسانی به مسابقات تنیس روی میز تایلند اعزام می گردد، کمبود فضای سالن در خراسان رضوی

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

کاظم مستحقی راد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در مشهد مقدس گفت: امروز بانوی جوان استان مان به مسابقات جوانان آسیایی تایلند اعزام می گردد. برای نخستین بار اعزام در رده 6 تا 8 هشت سال به مسابقات نونهالان اصفهان را داریم که هشت بازیکن از این هیئت در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی گفت: در نیمه دوم سال لیگ استان را در دستور کار قرار داده ایم و تفاهم نامه ای با شهر نجف برای برقراری ارتباط در رده تیم های پایه خواهیم داشت.

رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی بیان نمود: تیم پیشکسوتان استان به مسابقات قهرمانی باشگاه های کشور اعزام می شوند. هفته گذشته بازدیدی از قوچان با مسولان این شهر برای برگزاری قهرمانی استان در این شهر داشتیم.

مستحقی راد توضیح داد: بر این هستیم تا در مسابقات لیگ نوجوانان شرکت کنیم. بزرگترین مشکل هیئت تنیس روی میز استان نبود امکانات سخت افزاری و عدم استاندارد بودن سالن است. سالن های ما فضای مناسبی در اختیار ندارند که با مذاکرات صورت گرفته با اداره کل ورزش قرار بر این شد تا سالنی در اختیار ما قرار بگیرد.

وی گفت: امیدواریم با کوشش های فراوانی که در زمینه استعدادیابی در رده نونهالان شده است بتوانیم در آینده صندلی خوبی را به دست آوریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 493

به "بانوی خراسانی به مسابقات تنیس روی میز تایلند اعزام می گردد، کمبود فضای سالن در خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بانوی خراسانی به مسابقات تنیس روی میز تایلند اعزام می گردد، کمبود فضای سالن در خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید