با تور مجازی از کلیسای طبیعت در لندن بازدید کنید

به گزارش استدیو مرینا، در این قسمت از بازدید مجازی از موزه ها، به انگلستان می رویم و از موزه تاریخ طبیعی بریتانیا معروف به کلیسای طبیعت، بازدید می کنیم.

با تور مجازی از کلیسای طبیعت در لندن بازدید کنید

موزه تاریخ طبیعی بریتانیا یکی از موزه های بزرگ جهان است که گستره ای وسیع از گونه های مختلف جانداران تاریخ طبیعت را در خود جای داده و از آن ها میزبانی می کند. این موزه در کنار موزه علم و موزه ویکتوریا و آلبرت، از سه موزه بزرگ منطقه اگزیبیشن رُد (Exhibition Road) لندن است و در مرکز این شهر واقع شده . در موزه تاریخ طبیعی انگلستان آثاری تاریخی و بسیار قدیمی موجود است که اطلاعات مختلفی از علوم گیاه شناسی، حشره شناسی، دیرینه شناسی، کانی شناسی و جانورشناسی را در دسترس بازدیدکنندگان قرار می دهند. گفتنی است که این موارد، تاریخچه میلیون ها سال گذشته طبیعت زمین را به بازدیدکنندگان نمایش می دهند.

تعداد بسیار بسیاری از جاذبه های این موزه همان قدر که از نظر تاریخی ارزشمند هستند، به همان اندازه از منظر علمی نیز حائز اهمیت اند؛ به عنوان مثال، یافته های چارلز داروین که در این موزه قرار گرفته است از جمله مواردی است که از نظر عملی و تاریخی، از موارد درخشان و دیدنی موزه است. در کنار آثاری همچون بخشی از کشفیات چارلز داروین، مواردی کهن مثل اسکلت دایناسورها و حیوانات کهن سیاره زمین از مواردی هستند که بدون شک، بازدیدکنندگان موزه را با شگفتی روبرو می کنند. در کنار مواردی همچون فسیل جانداران کهن، در کتابخانه این موزه می توان کتاب ها، ژرنال ها و مجله های علمی بسیار ارزنده و درخشانی را یافت و مطالعه کرد. این موزه به عنوان یکی از مراکز برجسته جهان در امر مطالعه و تحقیق تاریخ طبیعت نیز شناخته می شود.

موزه طبیعت بریتانیا در سال 1753 میلادی تاسیس و در تاریخ 15 ژانویه 1795 به روی عموم بازگشایی شد. این موزه در ابتدا میزبان آثار یک پزشک با نام بود و با گذشت زمان، آثار مختلفی به آن اضافه و به یکی از بزرگ ترین مراکز تاریخ علم و طبیعت جهان تبدیل شده است. بازدید از این موزه بزرگ برای عموم آزاد و کاملا رایگان است. از طریق تور مجازی موزه طبیعت بریتانیا می توانید به این موزه سر بزنید و به صورت مجازی از آن بازدید کنید. خبرنگاران به صورت روزانه تور مجازی بازدید یکی از جاذبه های مشهور ایران و جهان را برپا می کند. اگر به این دست از مطالب علاقه مندید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / artsandculture.google.com / کجارو
انتشار: 26 اسفند 1400 بروزرسانی: 26 اسفند 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1949

به "با تور مجازی از کلیسای طبیعت در لندن بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با تور مجازی از کلیسای طبیعت در لندن بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید