بهترین مقصدهای اروپا برای انواع سفر

به گزارش استدیو مرینا، قاره سبز همانند یک معجزه برای جهان است چون چیزی فراتر از زیباست. مهم نیست شما چطوری و با چه کسانی به آن سفر می کنید. چون همه جور شما را سرگرم و راضی خواهد نمود.

بهترین مقصدهای اروپا برای انواع سفر

در سفر با تور هلند از کشور گلهای لاله دیدن کنید و آسیاب های بادی آمستردام هلند را نظاره گر باشید.

سفر باعث می گردد تا به عظمت این دنیا پی ببرید چون می بینید که در چه جای کوچکی زندگی می کنید. زمانی که سفر را آغاز کنید، خواهید دید در دنیا چه چیزهای متفاوت تری از اینکه شما فکر می کنید وجود دارد. قاره اروپا دقیقاً یکی از مکان هایی است که شما هنگام ورود خواهید دید که چه تفاوت هایی دارد.

در ادامه با بهترین مقصدهای اروپا برای انواع سفر آشنا می شویم.

.

بهترین مقصدهای اروپا برای تعطیلات رمانتیک

بهترین حالت رمانتیک بودن برای شما چگونه است؟ گوش دادن به یک آهنگ عاشقانه، قدم زدن در خیابان های قرمز رنگ و یا خوردن یک وعده غذا در بالکن پر از گل یک رستوران؟ اگر بودن در کنار یار و دلبر برای شما هر معنایی داشته باشد، یک مکان عاشقانه به حس شما یاری خواهد نمود.

ولنتاین هم تا چند روز دیگر فرا می رسد و یک فضای رؤیایی برای ابراز عشق احتیاج می گردد. ما شما را با چند مکان رمانتیک آشنا خواهیم کرد تا شما را چند مرحله در دل دلبرتان جلو بیاندازد.

ونیز

قایق و پارو زدن یکی از مواد لازم برای داشتن یک رابطه عاشقانه است. هنگامی که بر روی امواج آب حرکت می کنید و برای محبوب خود آواز می خوانید، الهه عشق همنشین شما خواهد شد.

شهر ونیز ایتالیا به شما در این راه یاری خواهد نمود و خالق زیباترین داستان عاشقانه شما می گردد.

پاریس

هر بنی بشری پاریس را به رمانتیک بودن می شناسد و گویی عشقی که در این شهر به وجود آید برای همیشه جاودان خواهد ماند. قدم زدن در کنار خیابان های پاریس، خیر شدن به برج ایفل و خوردن یک قهوه تلخ در کافه های خیابانی؛ همه این ها یک افسانه از داستان عاشقانه شما می سازد که سال های سال بر بدن شهر حک می گردد.

اگر دوست داشتید به پل عشق بروید و برای وفاداری یک قفل بر بدنه پل بزنید تا پاریس نگهدار عشق شما گردد.

سینترا

شهر سینترا در پرتغال به داشتن ساختمان های تاریخی که برای عصر رمانتیک بازان است به خود می بالد و زوج های عاشق پیشه را فرا می خواند. اینجا منشأ جرقه فکری نویسندگان زیادی بوده که بر کاغذهای سفید، داستان های عاشقانه بسیاری را جاری کردند.

اگر در تور پرتغال هستید حتماً یک روز را برای گشت وگذار در این شهر خالی بگذارید. اینجا یک شهرک در ناحیه لیسبون است.

سانتورینی

جزیره سانتورینی در یونان شما را در بدترین حالت تنهایی هم عاشق می نماید! این روستای زیبا بر فراز دریا واقع شده و با خانه های قد و نیم قد سفیدرنگ دلربایی می نماید. فضا اینجا طوری است که شما عاشق همه چیز می شوید. آسمان، زمین، دریا و انسان.

اگر با معشوق خود به تور یونان می روید، حتماً اقامتی هم در کشتی کروز داشته باشید.

ویزای شنگن

وقت سفارت انگلیس

.

بهترین مقصدهای اروپا برای سفر تنهایی

اروپا سرزمین ماجراجویی، اکتشافی و دانستنی هاست. سفر تنهایی به شما این اجازه را خواهد داد که راحت با مردم مناطق گوناگون هم نشین شوید، در فرهنگ آن ها ذوب شوید، همراه آداب و عادت های آن ها شوید تا به رمز و راز مردم این اقلیم پی ببرید.

با بهترین مقصدهای این قاره برای داشتن یک سفر تنهایی آشنا شوید.

برلین

شهر برلین در نظر شما چگونه تداعی می گردد؟ اگر برلین یک آدم باشد؛ باید او را فردی با شخصیتی پرانرژی، سرسخت و مرموز معرفی کرد.

گشت وگذار در برلین باورنکردنی است. شهری که فرهنگ، هنر، مدرنیت و سنت را درهم آمیخته که همیشه برای گردشگران عجیب است. به تنهایی در خیابان ها قدم بزنید یا با دوچرخه در شهر بتازید و انرژی خود را تخلیه کنید.

مادرید

مادرید یکی از پویاترین پایتخت ها است. حوصله سررفتن در مادرید غیرممکن است و این مکان مناسب مسافران مجرد می باشد.

اینجا مقصد درجه یک برای دوستدارانه فرهنگ است که ساعاتی در موزه، اماکن تاریخی و گالری ها مشغول بازدید شوند. اگر هم اهل تفریح کردن هستید اینجا همه چیز در اختیارتان قرار می دهد. مادرید همچنین یک شهر ایده آل برای دوستداران زندگی شبانه است که تورهای زیادی در این خصوص برگزار می گردد.

زاگرب

پایتخت کرواسی یک ایده عالی برای مسافرت مجردی است. یک شهر که جوش وخروش آن ساکت نمی گردد و در طول سفر شما را حسابی مشغول خواهد نمود.

پارک های بی نظیر، خیابان های باریک و جذاب، معماری باستانی و باورنکردنی، بازارهای سنتی و هزاران مورد دیگر که شما را مجذوب خودش می نماید. اگر تمایل داشتید شبگردی داشته باشید یا به سینما، کتاب فروشی یا موزه بروید تا با فرهنگ زاگرب بیش از بیش آشنا شوید.

بوداپست

بوداپست را باید یکی از بزرگ ترین مجراهای تاریخی در دنیا دانست که نقش بسزایی در تاریخ اروپا دارد.

با خرید بلیط تهران بوداپست به این شهر زیبا سفر کنید البته اگر می خواهید تمام جاذبه هایش را بازدید نمایید بدون همراه سفر کنید. کنار رود دانوب با دوچرخه رکاب بزنید به مکان های تاریخی بروید و با یک عکس تمام خاطرات خود را ثبت کنید.

افسانه ای ترین شهرهای اروپا برای جشن کریسمس

از پاستا تا دلمه؛ نگاهی به محبوب ترین غذاهای اروپا

بهترین کشورهای اروپایی برای سفرهای نوروزی

.

بهترین مقصدهای اروپا برای تعطیلات خانوادگی

با خانواده قصد رفتن به تور اروپا را دارید؟ شهر یا کشور موردنظر خود را انتخاب نموده اید؟ هر مقصدی را که انتخاب کنید قطعاً جمع خانوادگی شما را سرگرم و شاد خواهد نمود و تمام اعضای را با دلی خوش راهی خانه می نماید.

برتاین

تعطیلات خود را در بریتانیا صغیر بگذرانید. برتاین یکی از زیباترین مناطق فرانسه است که به انگلیس کوچک شهرت دارد.

در یک آب وهوای تازه کنار ساحل قدم بزنید و از رؤیایی ترین مناطق اروپا لذت ببرید. اگر در کنار شما فرزندان خردسال هست نگران آب تنی آن ها نباشید چون ساحل برتاین آرام و دل انگیز است. بعد از آب بازی درحالی که کوچه پس کوچه ها قدم می زنید، بهترین ماکارون های فرانسه را هم بخورید.

لندن

با خرید بلیط هواپیمایی قطری به پایتخت چندکاره سفر کنید. اینجا سرزمین پارک و باغ های سبز است که می تواند بساط یک پیک نیک خانوادگی را برای شما رقم بزند.

برنامه خود را بچینید که صبح به مراکز خرید بروید تا خانم های جمع راضی باشند و هنگام عصر به شهربازی بروید که کوچولوهای خانواده سرگرم شوند.

مالت

مالت با داشتن هتل های مقرون به صرفه، آفتاب های طولانی مدت در طول سال، حیات وحش و طبیعت محافظت شده یکی از بهترین ایده ها برای سفرهای خانوادگی و محبت آمیز است. گنجینه غنی از آثار تاریخی و طبیعی در این کشور وجود دارد که تمایل شما را برای بوم شناسی افزایش می دهد.

مناظر و فضای اینجا به حدی خاص است که فیلمسازان بزرگی برای لوکیشن های خود مالت را انتخاب می نمایند. پس شما با اعضا خانواده فیلم زندگی شاد خود را در این سرزمین بسازید.

وین

وین نه تنها یکی از عاشقانه ترین مناطق اروپا است، بلکه یکی از بهترین مقصد برای کریسمس و همچنین یکی از بهترین مقاصد برای تعطیلات خانوادگی در اروپا هم محسوب می گردد.

کاخ های مجلل وین شما را با دنیای سلطنتی ایام گذشته آشنا می نماید و بهترین زمان برای دریافت عکس یادگاری ست. به فرزندانتان اجازه دهید تا به شهربازی Prater بروند و حسابی سرگرم شوند.

با خرید بلیط هواپیما از خبرنگاران، یک سفر رؤیایی و فراموش نشدنی را با تک تک اعضا خانواده بسازید.

بهترین مقصدهای اروپا برای بچه ها

اگر شعار شما این باشد که با خانواده، مسافرت کن، پس حتماً دنبال مقاصدی می شد که تمام اعضای خانواده شما بدون هیچ دغدغه ای خوش بگذرانند. شهرهای زیادی در اروپا پیدا می گردد که با آغوش باز به شما و محفل گرم خانواده شما خوش آمد گویی می نمایند.

بعد از انتخاب شهر موردنظر خود، حواستان باشد برای بازدید از هر جاذبه بلیط آن را از قبل تهیه یا رزرو نموده باشید تا بعداً به مشکل برنخورید.

آمستردام

تور هلند همیشه باب دل تمام افراد بوده و در هر جمعی در آن خوش خواهد گذشت. دوچرخه سواری در شهر برای داشتن یک تفریح سالم و دسته جمعی خیلی مناسب است. البته اگر از رکاب زدن خوشتان نمی آید، پارو زدن را امتحان کنید. سوار قایق های کوچک کانال های آبی شوید و به سمت جلو بروید. برای میان وعده اسنک کوچکی بخرید و درحالی که قدم می زنید، نوش جان کنید.

فرزندان خود را به موزه آنا فرانک ببرید تا تجربه های جدیدی را کسب نمایند. اگر هم اهل کسب علم نیستند به باغ گل کوکنهوف بروید تا از استشمام گل ها سرحال شوند.

رم

پیش به سوی سرزمین گلادیاتورها! در اینجا می توانید تاریخ را به صورت کاملاً شفاهی برای فرزندانتان بازگو کنید و کلاس درسی در سطح عالی برایشان برگزار نمایید.

اگر فرزندان بدغذایی دارید در ایتالیا هیچ نگران باشید چون هنگام بازگشت به خانه چاق وچله می شوند. فکر نکنم بچه ای به پیتزای پر پنیر یا پاستا با سس خامه قدرت نه گفتن را داشته باشد!

اگر دوست دارید به این شهر باستانی سفر کنید می توانید تور ایتالیا را از آژانس هواپیمایی خبرنگاران خریداری کنید.

بارسلون

اگر یک خانواده فوتبالی دارید حتماً به تور اسپانیا بروید. در یکی از روزهای آخر هفته، شاهد یک بازی جذاب و داغ در استادیوم نیوکمپ بارسلون باشید. با صدای بلند تیم ها را تشویق کنید و تمام انرژی های نهفته خود را تخلیه نمایید.

برای شام های دسته جمعی یک غذایی گرم دریایی بخورید و دسته آخر به عنوان هدیه به فرزندانتان شکلات های معروف بارسلونی را بدهید.

دوبلین

ایرلندی ها فقط با دهانشان نمی خندند آن ها حتی با چشم هایشان هم لبخند می زنند. پس می توانید توقع یک سفر خرسند نماینده را داشته باشید.

یک ناهار بسته بندی آماده کنید و به پیک نیک بروید یا برای داشتن یک روز علمی موزه حیات وحش هم انتخاب مناسبی است. همه چیز در اینجا خاطره انگیز خواهد بود.

برای اطلاع از تور اروپا آژانس هواپیمایی خبرنگاران، با همکاران ما تماس بگیرید.

منبع: ستاره ونک
انتشار: 18 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 630

به "بهترین مقصدهای اروپا برای انواع سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مقصدهای اروپا برای انواع سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید