برای برگزارکننده توپ طلا متاسفم، جاه طلبی من در خصوص مسی دروغ بود

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، کریستیانو رونالدو دقایقی قبل از اعلام برترین بازیکن فوتبال جهان که امشب در پاریس و با همت نشریه فرانس فوتبال معرفی گردید اقدام به انتشار پستی جنجالی درباره برگزار کنندگان این مراسم کرد.

برای برگزارکننده توپ طلا متاسفم، جاه طلبی من در خصوص مسی دروغ بود

ستاره فوتبال جهان و تیم ملی پرتغال که یکی از نامزدهای نهایی برای انتخاب برترین بازیکن بود در این باره در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: افتضاحِ امروز، شرح می دهد که بیانیه هفته قبل پاسکال فره، مبنی بر اینکه تنها جاه طلبی من تمام کردن حرفه ام با توپ طلاهای بیشتری نسبت به لیونل مسی هست، دروغ بود.

پاسکال فره دروغ گفت. او از نام من استفاده کرد که خودش و نشریه ای که برایش کار می نماید را بالاتر ببرد. قابل قبول نیست شخصی که مسئولیت چنین جایزه بزرگی را برعهده دارد، می تواند اینگونه دروغ بگوید. آن هم نسبت به کسی که همواره برای فرانس فوتبال و جایزه بالون دور احترام قائل بوده.

او امروز هم دروغ گفت که من در مرنام گالا به علت قرنطینه نیستم. هیچ علتی وجود ندارد. من همواره با اخلاق ورزشی و طبق اصول بازی جوانمردانه به هرکسی که برنده شده تبریک گفتم. بازهم انجامش می دهم چون من دشمن کسی نیستم. من همواره برای خودم و باشگاهی که برایش بازی می کنم، بُردم.

رونالدو در ادامه نوشته خود گفت: بزرگترین جاه طلبی و انگیزه من بردن جام با باشگاه و تیم ملی پرتغال است. بزرگترین انگیزه من این شده که الگوی خوبی برای هرکسی که رؤیای فوتبالیست حرفه ای بودن در سر دارد شوم. بزرگترین انگیزه من این است که نامم در تاریخ فوتبال اینگونه حک گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 بهمن 1400 بروزرسانی: 1 بهمن 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1889

به "برای برگزارکننده توپ طلا متاسفم، جاه طلبی من در خصوص مسی دروغ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای برگزارکننده توپ طلا متاسفم، جاه طلبی من در خصوص مسی دروغ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید