آنالیز گوشی مالی گلکسی A03s سامسونگ

به گزارش استدیو مرینا، بعضی از سازندگان تلفن همراه، آنچه از یک پرچمدار انتظار داریم را مجدد فراوری می نمایند. در حالی که بعضی دیگر کوشش می نمایند تا پایین ترین بودجه این کار را انجام دهند.Samsung Galaxy A03s از نوع دوم می باشد. این گوشی، یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های سامسونگ می باشد که با یک صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی، یک دوربین سه گانه و یک باتری بزرگ با شارژ نسبتا سریع، این محصول را به یک پیشنهاد مجذوب کننده مقرون به صرفه قیمت تبدیل نموده است.

آنالیز گوشی مالی گلکسی A03s سامسونگ

به گزارش خبرنگاران، این گوشی، دارای یک صفحه نمایش LCD 6.5 اینچی با وضوح 720p می باشد. در بدنه پلاستیکی این گوشی یک چیپست سطح پایه Helio P35 و یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی قرار داده شده است.

دوربین پشتی این گوشی از یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. این دوربین امکان عکاسی عریض، پانوراما، پرتره و کلوزآپ را فراهم می نماید. دوربین سلفی این گوشی نیز یک دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی می باشد.

این گوشی با رم 3 گیگابایت و حافظه داخلی 32 گیگابایت عرضه می گردد. امکان ارتقا به رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایت نیز وجود دارد. از آنجایی که این گوشی آنچنان قدرتمند نیست، راه اندازی این دستگاه با اندروید 11 و رابط کاربری سبک تر OneUI 3.1 Core اجرا شده است. بعلاوه یک اسکنر اثر انگشت روی کلید پاور این دستگاه تعبیه شده است. پشتیبانی از قابلیت NFC (ایجاد یک ارتباطات رادیویی خاص بین دو دستگاه)، جک 3.5 میلی متری و اسلات اختصاصی microSD نیز از دیگر ویژگی های این محصول می باشد. مشخصات این گوشی را می توانید در زیر مشاهده نمایید:

داخل جعبه این گوشی یک آداپتور برق 7.8 واتی ضعیف و یک کابل USB نیز قرار گرفته است. هیچ قاب محافظی بعنوان لوازم جانبی برای این محصول در نظر گرفته نشده است.

منبع : gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1930

به "آنالیز گوشی مالی گلکسی A03s سامسونگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز گوشی مالی گلکسی A03s سامسونگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید