برگزاری رالی مشهد، بیرجند با هدف توسعه گردشگری بین استانی و توزیع سفر

به گزارش استدیو مرینا، جلسه برنامه ریزی و هماهنگی رالی مشهد-بیرجند در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی برگزار گردید.

برگزاری رالی مشهد، بیرجند با هدف توسعه گردشگری بین استانی و توزیع سفر

ابوالفضل مکرمی فر مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی رالی مشهد-بیرجند گفت:

این رالی در روزهای 27 و 28 تیرماه از مبدا مشهد به مقصد بیرجند، با همکاری هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری خراسان رضوی و معاونت زیارت استانداری و اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان های خراسان رضوی و جنوبی و دیگر دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

توسعه گردشگری بین استان ها و توزیع سفر در جهتهای منتهی به مشهد از اهداف برگزاری این رالی است.

با برگزاری این رالی شرکت نمایندگان که به وسیله جاده های استان خراسان رضوی و استان های همسایه به مشهد سفر می نمایند، تنها در فکر بردن نبوده و از آثار و بناهای تاریخی نیز تماشا می نمایند.

ناصر خسرو تنها به خاطر تماشا مسجد جامع قاین به جنوب خراسان سفر نموده، در حالی که بسیاری از شهروندان از ویژگی های این اثر تاریخی فاقد اطلاع هستند.

برگزاری رالی این فرصت را می دهد تا مردم هم با این اثر تاریخی آشنا شده و هم از جاذبه های تاریخی و گردشگری دیگر شهرها در جهت از جمله تربت حیدریه، گناباد، قاین و بیرجند تماشا نمایند.

منبع: کجارو / میراث آریا
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1916

به "برگزاری رالی مشهد، بیرجند با هدف توسعه گردشگری بین استانی و توزیع سفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری رالی مشهد، بیرجند با هدف توسعه گردشگری بین استانی و توزیع سفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید