تور ارزان کوالالامپور: برترین کافه های کوالالامپور کدامند؟

به گزارش استدیو مرینا، شهر مدرن کوالالامپور علاوه بر دیدنی های متنوعی که برای گردشگران دارد، مقصدی عالی برای کافه گردی نیز به شمار میرود؛ به خصوص که تنوع آن ها هر سلیقه ای را راضی می نماید.

تور ارزان کوالالامپور: برترین کافه های کوالالامپور کدامند؟

با ما سفر کنید و با تور ارزان کوالالامپور از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

فرهنگ کافی شاپ در مالزی رو به رشد است؛ به طوری که کافه های زیادی در کوالالامپور، مرکز این کشور، فعالیت می نمایند و در هر ساعتی از شبانه روز مملو از مشتری هستند.

مشتری ها می توانند از بین کافه های مختلف، بنا بر سلیقه خود گزینه ای را انتخاب نمایند که با حال وهوای آن ها متناسب تر است. در این مقاله از خبرنگاران قصد داریم تعدادی از برترین کافی شاپ های کوالالامپور را به شما معرفی کنیم تا در سفر خود به این شهر، در برنامه خود بگنجانید.

کافه آکمی

کافه آکمی (Acme Coffee) در تروئیکا (Troika) و نزدیک به کی ال سی سی (KLCC) قرار گرفته است و به لطف فضای دنج و راحت و محیط دل چسبش، محلی ایده آل برای علاقه مندان به قهوه به شمار میرود.

پخش موسیقی جاز در این کافه، فضای لذت بخشی به وجود می آورد؛ به طوری که مهمانان با آرامش روی مبل خود می نشینند و به تماشای منظره ها بیرون از پنجره مشغول می شوند. در این مکان می توان انواع نوشیدنی ها، از قهوه های مختلف تا چای ها و آب میوه های گوارا را سفارش داد و در کنار صبحانه، ناهار و دسر نوش جان کرد.

آن دسته از افرادی که به محیط های شیک و مرتب و در عین حال گرم و صمیمی علاقه مند هستند، از حضور در کافه آکمی لذت خواهند برد.

اوربین اونیو کی

کافه اوربین اَوِنیو کِی (Urbean Avenue K) روبه روی کی ال سی سی قرار گرفته است و با برترین قهوه ها از مشتریانش پذیرایی می نماید. باریستاهای حرفه ای این کافه، از ترکیب خاصی از دانه های قهوه ی برزیلی، هندی و پرویی درجه یک برای قهوه های خود استفاده می نمایند و به همین علت عاشقان قهوه از حضور در این کافه نهایت لذت را می برند.

علاوه بر فضای دنج و راحتی که در کافه اوربین اونیو کی وجود دارد، منوی متنوعی از انواع سالادها تا ساندویچ ها و سوپ ها نیز برای مشتریان فراهم شده است تا با دست باز گزینه موردعلاقه خود را انتخاب نمایند. اگر با تور کوالالامپور به این شهر سفر می کنید، حتما بازدید از این کافه و چشیدن مشهورترین قهوه آن را از دست ندهید.

کافه د لایبرری

کافه د لایبرری (The Library Coffee)، زنجیره ای از کافه های بین المللی با طراحی و جوی مشابه است که علاوه بر کتابخانه که به عنوان بخشی از فضای کافه به شمار می رود، جایگاه های راحت و لپ تاپ هایی نیز روی میزها به چشم می خورد.

مردم محلی اغلب به این کافه می آیند تا با استفاده از اینترنت رایگان آن، به کارهایشان برسند یا با جست وجو در فضای مجازی، خود را سرگرم نمایند. انواع آیس کافی و شیک های قهوه نظیر اسپرسو و موکا در این کافه سرو می گردد که ارزش یک بار امتحان را دارند.

کافه آنتی پودین

کافه آنتی پودین (Antipodean Cafe) خارج از منطقه ها توریستی کی اِل سنترال در بانگسار (Bangsar) واقع شده است و مردم محلی اغلب از وجود آن بی خبر هستند. این کافه دنج با صبحانه های لذیذ، دسرهای خوشمزه و انواع نوشیدنی پذیرای گردشگران است که می توانند در فضای رنگارنگ آن اوقات خوشی را سپری نمایند.

دیوار های قرمز و مبلمان مشکی این محل یادآور کافه های اسپانیایی هستند. با قطار ال آر تی (LRT) می توانید از کی ال سنترال راهی بانگسار شوید و قبل از اینکه به سراغ جاهای تماشای کوالالامپور بروید، خود را به یک صبحانه اشتهابرانگیز و آیس کافی مهمان کنید.

کافه اولد تاون وایت

کافه اولد تاون وایت (Old Town White Coffee) یکی دیگر از مجموعه کافه های زنجیره ای در کوالالامپور است که بین مردم محلی و علاقه مندان به قهوه هواداران خود را دارد. این کافه که روبه رو کی ال سنترال و در نزدیکی هتل های مقرون به صرفه شهر قرار گرفته است، 24 ساعته باز است و از همین رو گردشگران می توانند در هر زمان از روز به آن سر بزنند و قهوه موردعلاقه خود را سفارش دهند.

کافه مذکور بین کوله گردها و گردشگرانی که در منطقه بریکفیلدز اقامت دارند، بسیار پرطرفدار است و علاوه بر عرضه غذاهای مالایی، اینترنت رایگان نیز در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

دیرینک

دیرینک (DR.Inc) یکی دیگر از کافه های شیک کوالالامپور است که تجربه متفاوتی از بانگسار را پیشکش مشتریان خود می نماید. دیوارهای تزیین شده با اشیای کوچک، بطری ها، تصاویر و کارهای هنری، رنگ و روح خاصی به این کافه داده اند. در این کافه هر نوع نوشیدنی و خوراکی از قهوه ایتالیایی و آب میوه گرفته تا اسنک و میان وعده سرو می گردد. طیف وسیعی از هنرها و صنایع دستی که اثر دست هنرمندان محلی است، در این محل فوق العاده به فروش می رسد.

پلن بی

آن دسته از گردشگرانی که به بوکیت بیتانگ و کی ال سی سی می فرایند، از بزرگ ترین مرکز خرید مالزی موسوم به مید ولی مگامال (Midvalley Megamall) نیز تماشا می نمایند. کافه پلن بی (Plan B) در این مرکز خرید قرار گرفته است و به واسطه فضای خلاقانه اش، گردشگران زیادی از آن تماشا می نمایند.

ترکیب متنوعی از قهوه ها از نوع گرم و سرد، همراه با انواع چای و غذا باعث شده است که مشتری ها تا زمان تعطیل شدن کافه، برای ساعت ها در آن خوش بگذرانند. اینجا محل مناسبی برای مطالعه کتاب راهنمای سفر، رمان یا هر کتاب دیگری در یک محیط هنری به شمار می رود.

کافه ایت اونس

در کنار مید ولی مگامال، مرکز خرید کوچک تری به نام دِ گاردنز (The Gardens) وجود دارد که یکی از کافه های فوق العاده کوالالامپور را در خود جای داده است.

کافه اِیت اونس (Eight Ounce) از سال 2013 فعالیت خود را شروع نموده است و ترکیبی دست ساز و خاص از قهوه های باکیفیت عربی را برای مشتریان خود سرو می نماید. علاقه مندان به قهوه، با نوشیدن یک فنجان از برترین قهوه های شهر در این کافه، خاطره ای فراموش نشدنی برای خود خواهند ساخت.

فود استور چوچا

فود استور چوچا (Chocha Foodstore) در خیابان معروف پتالینگ (petaling) و در محله چینی های کوالالامپور واقع شده است. چوچا در زبان زبان چینی هاکا (Hakka) به معنای نشستن و نوشیدن است که به ایده این کافه سنتی اشاره دارد.

مشتریان می توانند در فضای باز یا سرپوشیده، روی نیمکت ها بنشینند و از منوی قهوه، چای، نوشیدنی ها و غذاهای چینی و مالزیایی، گزینه های موردنظر خود را انتخاب نمایند. مشتریانی که در پی مکانی برای قرار دیدار کاری خود هستند، با حضور در این کافه، تجربه متمایزی را برای خود رقم خواهند زد. با اینکه پیداکردن فوداستور چوچا کار آسانی نیست؛ اما طراحی و محیط روستایی و دنج آن ارزش بازدید از آن را دارد.

مرچنتس لین

مرچنتس لِین (Merchants Lane) در خیابان پتالینگ در محله چینی ها واقع شده است و به واسطه محیط، دکوراسیون و فضای وسیعش، هواداران زیادی بین مشتریان دارد. این کافه به منوی گسترده غذاها و نوشیدنی هایش معروف است و ضمن اینکه چندین نقطه از فضای داخلی آن برای گرفتن عکس های ناب، فوق العاده مجذوب کننده به نظر می رسند؛ به همین علت است که علاوه بر فضای دنج و متمایزش، از کافه های پرطرفدار برای عکس های اینستاگرامی به شمار میرود.

منبع: کجارو / theculturetrip.com
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1902

به "تور ارزان کوالالامپور: برترین کافه های کوالالامپور کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان کوالالامپور: برترین کافه های کوالالامپور کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید