به مسافران هیچگونه خدماتی داده نمی شود

به گزارش استدیو مرینا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان اینکه پایانه های مسافری تعطیل نشده است، گفت: توصیه اکید ما این است که به همدان سفر نشود زیرا که هیچ گونه خدماتی برای مسافران ارائه نخواهد شد.

به مسافران هیچگونه خدماتی داده نمی شود

لذت بخشترین تجربه سفر را با تور لحظه آخری تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

مصطفی پناهنده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در مصاحبه با خبرنگار از با اشاره به شیوع کروناویروس در کشور، بیان نمود: با توجه به اینکه در استان همدان ستاد اسکان نوروزی وجود ندارد توصیه می کنیم هموطنان به استان همدان سفر نکنند اگر چه پایانه های مسافری تعطیل نبوده و بلیط فروشی وجود دارد، اما تعداد مسافر و اتوبوس بسیار کاهش یافته است.

او با بیان اینکه مردم برای سفر های نوروز بلیط پیش خرید نکرده اند، افزود: امسال به علت شیوع کروناویروس برای سفر های نوروزی استقبالی از سوی مردم نشده و کسی اقدام به پیش خرید بلیط نکرده است.

این مسئول یادآور شد: بلیط فروشی وجود دارد، اما توصیه اکید ما این است که به همدان سفر نشود چرا که هیچ گونه خدماتی برای مسافران ارائه نخواهد شد.

د

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 832

به "به مسافران هیچگونه خدماتی داده نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مسافران هیچگونه خدماتی داده نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید