توصیه وزیر صمت به نمایندگان مجلس در مورد تک نرخی کردن ارز

به گزارش استدیو مرینا، تهران (پانا) - وزیر صمت ،ریشه بسیاری از مسائل اقتصادی کشور را دو نرخی بودن ارزمی داند و می گوید نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یک تصمیم انقلابی در خصوص حذف ارز 4200 و تک نرخی کردن ارز بگیرند.

توصیه وزیر صمت به نمایندگان مجلس در مورد تک نرخی کردن ارز

به گزارش وزارت صمت، علیرضا رزم حسینی در جلسه با اعضای انجمن نوردکاران فولادی با تاکید بر لزوم تشکیل کمیته ای با حضور بخش خصوصی را برای پیگیری مسائل مرتبط با فولاد از جمله عرضه در بورس، اظهار کرد: این کمیته تمامی مسائل مرتبط با فولاد را با موضوع تولیدکنندگان و بخش خصوصی مورد بحث، مصاحبه و جمع بندی قرار خواهد داد.

وی شرح داد: نظام تصمیم گیری در مجموعه وزارت صمت بر سه محور دولت، مجلس و بخش خصوصی استوار است و همواره از نظرات بخش خصوصی برای تصمیم سازی و تصمیم گیری استفاده می کنیم.

وزیر صمت همچنین کارآفرینان و تولیدکنندگان را مجاهدان اقتصادی توصیف کرد و افزود: در این برهه حساس کنونی این مجاهدان اقتصادی باید مورد حمایت قرار بگیرند.

رزم حسینی، ریشه بسیاری از مسائل اقتصادی کشور را دو نرخی بودن ارز دانست و خطاب به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی یک تصمیم انقلابی در خصوص حذف ارز 4200 و تک نرخی کردن ارز بگیرند.

وی افزود: در مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان نماینده تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی با سماجت به دنبال تک نرخی کردن ارز و حذف ارز 4200 بوده ایم که اکنون همگان منتظر تصمیم انقلابی مجلس در این خصوص هستند.

گفتنی است در این نشست اعضای انجمن نوردکاران فولادی به بیان مهمترین مسائل و دغدغه های خود در این حوزه پرداختند. عرضه در بورس، انجام صادرات و مدیریت بورس از جمله مواردی بود که در این جلسه مطرح شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 4 بهمن 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1353

به "توصیه وزیر صمت به نمایندگان مجلس در مورد تک نرخی کردن ارز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه وزیر صمت به نمایندگان مجلس در مورد تک نرخی کردن ارز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید