جزئیات تدوین طرح بیمه آتش سوزی مزارع و باغ ها

به گزارش استدیو مرینا، تهران (پانا) - صندوق بیمه کشاورزی بیان کرد که طرح بیمه آتش سوزی باغ ها و مزارع براساس رویکردهای جدید صندوق بیمه کشاورزی تهیه و تدوین شده است.

جزئیات تدوین طرح بیمه آتش سوزی مزارع و باغ ها

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا کلاسیک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش صندوق بیمه کشاورزی، این صندوق در پی تدوین طرح های مختلف بیمه ای برای انواع فعالیت های کشاورزی از شروع تاسیس تا به امروز، حوادث مختلفی در زیر بخش های مختلف کشاورزی را بیمه نموده و همیشه می ­کوشد تا با گسترش کمی و کیفی شرایط بیمه، دغدغه تولیدکنندگان بخش کشاورزی را کاهش داده و همیشه در حال رصد مخاطرات بر تولیدات کشاورزی است.

شرایط بیمه آتش سوزی مزارع و باغ ها شامل آتش سوزی غیرعمد، ناشی از صاعقه، خسارت ناشی از برخورد جسم خارجی، سقوط هواپیما، انفجار مین و بقایای انفجاری از زمان جنگ و سقوط سیم های انتقال برق در اثر طوفان می گردد.

در بیمه مزارع، صدور بیمه نامه از زمان ابلاغ حق بیمه ها تا قبل از برداشت مطابق تقویم زراعی هر محصول انجام می گردد و مدت بیمه آتش سوزی 24 ساعت پس از صدور تا انتها برداشت محصول است.

شرایط بیمه آتش سوزی باغات ضریب خطر برابر یک درصد است و بیمه گذار در هر زمان و قبل از وقوع خسارت می تواند نسبت به خرید بیمه اقدام کند.

همچنین درخت میوه، یکسال شمسی از زمان صدور بیمه نامه محصول، از ظهور گل تا انتها برداشت محصول و درخت از زمان باردهی و بعد از باردهی شامل بیمه آتش سوزی می گردد.

در بیمه آتش سوزی مزارع و باغ ها سهم دولت 50 درصد کل حق بیمه است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1451

به "جزئیات تدوین طرح بیمه آتش سوزی مزارع و باغ ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات تدوین طرح بیمه آتش سوزی مزارع و باغ ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید