7 نکته مهم برای خرید یک چتر باکیفیت و مقاوم

به گزارش استدیو مرینا، آیا قصد دارید که در روزهای خوش آب و هوای بهار به مقصدی بارانی سفر کنید؟ شاید هم به تازگی به یک منطقه بارانی نقل مکان نموده اید؟ در هر شرایطی که باشید وجود یک چتر خوش ساخت و باکیفیت می تواند پیاده روی شما را لذت بخش تر کند. به همین علت هم با نزدیک شدن به روزهای زیبای بهار در این مقاله طیف وسیعی از مقدار ها و سبک های مختلف چتر را آنالیز می کنیم و در کنار آن یکسری نکات ظریف را به منظور خرید بهتر به شما آموزش می دهیم.

7 نکته مهم برای خرید یک چتر باکیفیت و مقاوم

لیست محتوا

آشنایی با انواع چتر و محافظ باران

انواع سایبان های چتری برای فصول مختلف

نکات مهمی که قبل از خرید انواع چتر باید بدانید

معرفی پرفروش ترین چترهای پیاده وری و طبیعت گردی

آشنایی با انواع چتر و محافظ باران

در حالت کلی دو نوع چتر در بازار وجود دارد که شامل مد ل های فشرده (تلسکوپی) و مدل های ثابت یا غیرتلسکوپی می شود که هر یک از این محصولات دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. مدل های جمع وجور یا فشرده زمانی که کاملا جمع باشند، سبک تر و از نظر اندازه کوچک تر به نظر می رسند، در حالی که مدل های غیرفشرده یا ثابت معمولاً نسبت به گزینه های قبلی سنگین تر هستند و حمل آن ها آسان نیست.

با این حال، مدل های ثابت عموماً محکم تر هستند و بنابر تجربه می توان ادعا کرد که، هیچ یک از چترهای ثابت در طول آزمایش های مختلف در باد از داخل به بیرون برنگشتند. حال که با دسته بندی کلی چترها آشنا شدید وقت آن است که به شکلی دقیق تر سبک های متنوع این محصول را کاوش کنیم.

چترهای غیرفشرده یا معمولی (Non-Compact)

این نوع از محصولات بارانی به عنوان چتر عصایی هم معروف هستند و برای بستن آن ها، تنها کافیست که سایبان کالا را به سادگی در اطراف محورش بپیچید. در چنین حالتی تنها یک عصا دارید که به راحتی با دست قابل جابه جایی است. دسته این نوع چترها معمولا از چوب یا فلز است و اغلب ساختاری کاملا محکم دارند. از آن جایی که سایبان چترهای غیر فشرده به سمت پایین جمع نمی شود، پره های فریم آن با لولاهای زیادی همراه نیست. مدل های سنتی چتر معمولا بادوام تر هستند و می توانند در مقابل باز و بسته شدن مکرر به خوبی مقاومت نمایند.

نقطه ضعف چترهای غیرفشرده معمولاً اندازه و وزن آن ها است، اما جالب است بدانید این گزینه های خرید جزو برترین چترها از نظر عملکردی هستند. البته اگر چتر غیر فشرده ای که انتخاب می کنید، از نظر طراحی جمع وجور باشد قابلیت آویزان کردن به کوله پشتی را دارد. از طرفی اگر به محصولی احتیاج دارید که به راحتی در یک کوله پشتی یا کیف جا شود، چترهای غیرفشرده برای شما مناسب نیستند.

چترهای فشرده

مدل های جمع وجور یا سفری به گونه ای طراحی شده اند که برای هر زمان و با هر حجم از بار مناسب باشند. این مدل ها دارای ستون تلسکوپی با سایبان هایی تاشو هستند تا بسیار آسان قابل حمل باشند. در حالت بسته، این چتر فضای کمتری را نسبت به رقبای غیرفشرده خود اشغال می نماید، بعلاوه نسبت به مدل های معمولی سبک تر است.

با این حال، عواملی که حمل و نقل چترهای فشرده را بسیار آسان می نماید، می تواند عاملی برای کاهش دوام آن ها هم باشد. این مساله از چند نظر قابل آنالیز است، چراکه چتر فشرده عمدتا به علت وجود قطعات متحرک بسیار، مانند انواع لولاها آسیب پذیر است و استفاده مکرر و سوء از آن ممکن است تمام این جنبه های حرکتی را تضعیف کند.

لولاهای اضافی در ساختار این کالا احتمال چرخش سایبان چتر را در هنگام باد شدید افزایش می دهد. علاوه بر این به علت طراحی لوله های تلسکوپی روی هم در دسته این محصول، چترهای فشرده پتانسیل چرخش ناخواسته را دارند و در کنار آن استحکام چندان بالایی هم برخوردار نیستند.

کت های بارانی

پوشیدن کت بارانی راه دیگری برای خشک ماندن در زیر باران آن هم در زمان سفر است، اما در عین حال باید بدانید که سایبان های روی سری (overhead canopy)، قابلیت هایی را ارائه می نمایند که یک کت بارانی نمی تواند ارائه دهد.

اولین مورد تهویه زیاد این نوع سایبان ها است، این مساله هم می تواند نقطه قوت این کالا باشد و هم نقطه ضعف آن؛ از نظر فنی کت های بارانی در برابر عوامل محیطی مقاوم ترند و اگر باد شدید شود و باران از پهلو آغاز به وزیدن کند، احتمال خیس شدن شما با وجود کت بارانی کمتر است. از سوی دیگر، نبود تهویه در پارچه های مورد استفاده در این بارانی ها به این معنی است که احتمال تعریق در داخل آن بیشتر است، چراکه ساخت پارچه ضدآب و با تهویه مناسب هنوز هم تا حدودی افسانه است.

بنابراین اگر هوا به طور همزمان گرم و بارانی شود، احساس می کنید که بارانی شما تبدیل به یک سونای شخصی شده است. با این حال، حمل یک سایبان در بالای سر خود، به هوا اجازه می دهد تا در اطراف شما گردش کند و بنابراین در دراز مدت راحتی بیشتری را فراهم می نماید. ترکیب کت بارانی و سایبان قطعا راهکاری موثر است، اما باید در نظر داشته باشید که همچنان به سایبانی احتیاج دارید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا پوشش مفیدی را ارائه دهد.

کت های بارانی از بالاتنه شما محافظت می نمایند، اما آب همچنان روی شلوار شما می ریزد. در صورتی که یک سایبان به اندازه کافی بزرگ داشته باشید، می توانید یک تجربه کاملاً عاری از خیس شدن داشته باشید. به طور ایدئال نه تنها نیم تنه بلکه پایین تنه شما هم محافظت می شود. کاپشن های بارانی هم گزینه هایی عالی برای پیاده روی یا کوله گردی هستند، اگر هوا به اندازه کافی سرد باشد کت بارانی کارساز نخواهد بود و وجود کاپشن می توان مفید واقع شود.

انواع سایبان های چتری برای فصول مختلف

این نوع از سایبان های چتری در درجه اول برای محافظت از شما در برابر باران طراحی شده است، اما شرایط دیگر مانند باد هم می تواند عملکرد آن را تغییر دهد.

سایبان های چتری مخصوص باران

اولین چیزی که در خرید این دسته از کالاها باید در نظر بگیرید اندازه سایبان ویژه باران است، زیرا هر چه اندازه سایبان آن بزرگ تر باشد، احتمال محافظت از بارندگی از بالای سر شما بیشتر است. با این حال، انتخاب گزینه ای مناسب کمی پیچیده تر از بیرون رفتن و خرید سایبان بزرگ است. در واقع، انتخاب سایبان چتری ای که بتواند به محصولی کوچک تبدیل شود هم با اهمیت است، البته به یاد داشته باشید که هر چه محصول فشرده تر باشد، احتمال آسیب تماشا وسعت کلی سایبان چتری هم بیشتر می شود.

به طور کلی هنگام مقایسه اندازه سایبان های چتری، به نحوه اندازه گیری آن ها توجه کنید. بعضی از سازندگان فقط طول قوس سایبان را اعلام می نمایند که معمولاً عددی بسیار بزرگ تر از قطر واقعی آن است. به همین خاطر انواع سایبان چتری در قطرهای متفاوتی از 33.5 تا 52 اینچ (حدودا 85 تا 132 سانتی متر) در بازار وجود دارد.

سایبان های کوچک تر و بدون عمق زیاد، هنگام بارش باران به خوبی عمل می نمایند، بعلاوه انتخابی مناسب برای بچه ها هستند. علاوه بر این، اگر قصد دارید از سایبان خود برای پیاده روی در جنگل بهره ببرید، سایبان کوچکتر قدرت مانور بیشتری به شما می دهد زیرا کمتر در بوته ها و درختان گرفتار می شوید.

سایبان چتری ویژه باد

جای تعجب نیست که باد تأثیر زیادی بر اندازه محافظت یک سایبان در برابر باران دارد. اگر شما چتری داشته باشید که به راحتی از داخل برمی شود، یک وزش ناگهانی باد می تواند به سرعت شما را بدون محافظت رها کند. با توجه به همین مساله هم در نظر داشته باشید که سایبان های چتری ای با شکل گردتر نسبت به باد مقاوم تر هستند و طراحی منحصربه فرد سایبان های دوتایی به کاهش فشار باد یاری می نماید. بعلاوه از آن جایی که برترین دفاع در برابر بادهای شدید، کج کردن سایبان به سمت باد و باران است. مدل های عمیق تر به شما این امکان را می دهند که قسمت بیشتری از سر و بالاتنه خود را در داخل آن پنهان کنید.

سایبان های آفتابی

مدل های آفتابی این کالا نه تنها شما در برابر باران محافظت می نماید، بلکه در زیر آفتاب تند هم سایه ای مناسب برای شما ایجاد می نماید. به همین خاطر طبیعتا هرچه سایبان چتر بزرگ تر باشد، سایه بیشتری هم خواهید داشت، اما اگر قصد دارید که از این نوع چتر آفتابی برای پیاده روی بهره ببرید، توصیه می کنیم که یک مدل کوچک تر، سبک تر و جمع و جورتر را انتخاب و بخرید.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید رنگ سایبان آفتابی است. به طور کلی رنگ یا طرح های تیره نور بیشتری را به خود جذب می نمایند و طبیعی است که گرمای بیشتری را هم ساطع می نمایند، بنابراین انتخاب مدل هایی با رنگ روشن می تواند رویه ای هوشمندانه باشد.

نکات مهمی که قبل از خرید انواع چتر باید بدانید

حال که با انواع سایبان و چتر در موقعیت های مختلف آب و هوایی آشنا شدید، وقت آن است که چند نکته مهم را قبل از خرید این دسته از کالاها به فکر بسپارید.

1. اهمیت سهولت در حمل ونقل

هنگامی که در خصوص شرایط آب و هوایی محل زندگی خود فکر کردید، باید در نظر بگیرید که انتخاب مدل های مختلف چتر چقدر می تواند در بحث حمل راحت باشد؛ به ویژه اگر مکررا پیاده روی و سفر می کنید یا روزانه از وسایل حمل و نقل عمومی بهره می برید، بهتر است این نکته را آویزه گوش خود کنید. بعلاوه در زمان خرید وزن چتر را به شکل آویزان هم آنالیز کنید.

2. اندازه چتر مدنظر

اگر در شهری زندگی می کنید که برای رفت و آمد به وسایل حمل و نقل عمومی متکی هستید یا مجبور هستید مسافت های طولانی ای را در روزهای بارانی پیاده روی کنید، احتمالاً یک مدل فشرده چتر که در کوله شما هم جا می شود، برترین گزینه خواهد بود، البته در صورتی که هوای محل زندگی شما با طوفان هم آمیخته است، بهتر است به سراغ محصولات بادوام تر بروید. در واقع اگر چتر فشرده نمی خواهید، انتخاب محصولی که طراحی دسته راحتی داشته باشد و چندان سنگین نباشد، می تواند رویه ای بهینه باشد.

3. فاکتور وزن محصول را نباید فراموش کنید

یک چتر مقاوم با وزنی در حدود 10 تا 14 اونس (حدودا 0.3 الی 0.4 کیلوگرم) گزینه ای مناسب برای پیاده روی های روزانه است. اما درصورتی که از ماشین شخصی استفاده می کنید یا معمولا با هوایی طوفانی روبه رو هستید، بهتر است چتری با وزنی در حدود 1 پوند (حدودا 0.5 کیلوگرم) را امتحان کنید.

4. آستری تنگ راحتی در استفاده را به چالش می کشد

نکته دیگری که باید در نظر گرفت این است که آستری یا کیسه مخصوص نگهداری از کالا در بعضی مدل های چتر می تواند در زمان بارش های رگباری دردسرساز باشد و به کندی از بدنه چتر جدا شود. بنابراین در زمان خرید این محصول به اندازه تنگ بودن آستری آن توجه کنید. به طور کلی ما آستری هایی با دهانه های گشاد را برای قرار دادن سریع و آسان چتر در آن را ترجیح می دهیم تا چتر به راحتی در زمان تعجیل در دسترس باشد.

5. استحکام و ماندگاری کالا

استحکام تکیه گاه سایبان یا چتر (یعنی ستون و آتل های محصول) نقش مهمی در عملکرد آن و احتمال خرابی یا عدم موفقیت آن در حین استفاده دارد. در نگاه اول ممکن است این طور به نظر برسد که هر چه محصول سنگین تر باشد، بادوام تر هم خواهد بود و محصولات سبک وزن نمی توانند در مقابل باز و بسته شدن مکرر به خوبی مقاومت نمایند، اما جالب است بدانید که همواره چنین مساله ای صادق نیست و این نوع مواد سازنده و نوع طراحی چتر است که می تواند بر دوام کلی و مقاومت در برابر باد تأثیر بگذارند.

6. ستون و آتل های چتر را آنالیز کنید

بعضی از محصولات بازار دارای ستونی از جنس فایبرگلاس یا چوبی هستند، در حالی که بعضی دیگر از فلزاتی مانند فولاد و آلومینیوم ساخته شده اند. از بین تمام مدل هایی که مورد آزمایش قرار گرفته است، قوی ترین ستون ها مربوط به چترهایی هستند که حالت تلسکوپی ندارند. در واقع زمانی که ستون یک چتر به شکل یک دست باشد هرگونه مسئله ای در ساختار آن به کل بدنه انتقال می یابد. در حالی که مدل های چند تکه دارای بخش های مختلفی هستند که می تواند تحت گشتاورهای مختلف از کار بیافتد.

هر چه قطعات متحرک چتر کمتر باشد، احتمال خرابی آن هم کمتر است. نوع مواد تشکیل دهنده آتل ها و لولاهای چتر هم بر اندازه مقاومت آن تاثیرگذار است. لولا هایی از جنس فولاد یا آهن، در حالی که استحکام خوبی دارند، احتمال زنگ زدگی بیشتری هم دارند. فایبرگلاس زنگ نمی زند، و لولاهای آلومینیومی می توانند در طول زمان اکسید شوند، اما مشابه با زنگ زدگی معمول که انتظار دارید، عمل نمی نمایند.

7. به سایبان و دسته چتر توجه کنید

سایبان ها در طیف وسیعی از اندازه ها قرار دارند و معمولا از مواد مختلفی تهیه می شوند. در بیشتر مواقع سایبان چتر از پلی استر یا پارچه های محکمی ساخته می شود که البته با ماده ای خاص و شیمیایی به منظور عملکرد ضدآب پوشیده شده اند. سایبان هایی از جنس پلی اورتان ترموپلاستیک جزو مواد دیگری در ساخت سایبان به شمار می روند که خود ضد آب اند.

سایبان چترهای معمولی به گونه ای طراحی شده اند که انتهای آن ها با بخشی همراه است که به سیم های بدنه چتر دوخته می شوند. با این حال ممکن است، بعضی از شرکت ها خلاقیت به خرج داده و جیب هایی را در قسمت زیرین سایبان طراحی نموده باشند تا انتهای سیم های بدنه چتر در آن قرار گیرد. مزیت این دسته از سایبان ها در این است که احتمال خارج شدن سیم از پارچه پایین می آید و در کنار آن از سایش پارچه هم جلوگیری می شود.

یک دسته ارگونومیک می تواند روبرو شدن شما با طوفان را حسابی تحت الشعاع قرار دهد. زیرا اگر دسته چتر شما بد شکل باشد، کنترل سایبان آن دشوارتر، ناخوشایندتر و ناراحت نماینده تر خواهد بود. بعضی از محصولات دارای دسته هایی با طراحی ارگونومیک و موادی با فوم نرم هستند تا در زمانی که در حال کوشش برای رسیدن به خانه گرم خود هستید، راحتی بیشتری داشته باشید. در این میان خرید چتری با دسته بزرگ می تواند از مزایای بیشتری نسبت به مدلی ظریف برخوردار باشد.

معرفی پرفروش ترین چترهای پیاده وری و طبیعت گردی

در کنار آشنایی با نکات اساسی در خرید انواع چتر، آنالیز پرفروش ترین های خبرنگاران هم می تواند مفید و ارزشمند باشد.

چتر مدل کلاسیک

یکی از مدل های میان رده در بین انواع چتر در بازار چتر مدل کلاسیک است که ویژگی های آن شامل وزن 100 گرمی، سایبانی از جنس پلی استر، نحوه باز و بسته شدن به شکل ضامن دار و اتوماتیک، دارای ستونی آلومینیومی و حالتی تلسکوپی است. نوع دسته این کالای باکیفیت کارابین است و جزو گزینه های فشرده برای پیاده روی های بارانی به شمار میرود.

چتر مدل کلاسیک

240,000 تومان

مشاهده و خرید

چتر مدل MD3-AT5289

یکی از گزینه های بالارده بازار ایران، چتر مدل MD3-AT5289 است که مشخصه های آن شامل پارچه ضدآب و پلی استر، فریم فلزی، نحوه باز شدن به شکل ضامن دار، همراه با دسته پلاستیکی می شود. این مدل چتر در حالت بسته تنها 29 سانتی متر طول دارد و قطر سایبان آن به 108 سانتی متر می رسد. MD3-AT5289 یکی از گزینه های مناسب برای هایکینگ و طبیعت گردی در روزهای بارانی است.

چتر مدل MD3-AT5289

1,100,000 تومان

مشاهده و خرید

چتر ایکیا مدل KNALLA کد 405.176.33

چتر ایکیا مدل KNALLA کد 405.176.33 محصولی با قابلیت باز شدن به شکل دکمه ای و کششی است که 300 گرم وزن دارد. این مدل چتر فریمی از جنس استیل دارد و حداقل و حدبیشتر ارتفاع آن به ترتیب به 24 و 57 سانتی متر می رسد. در حالت کلی چتر ایکیا مدل KNALLA کد 405.176.33 گزینه ای با قیمت مناسب در بازار ایران است که با سایبانی از جنس پلی استر همراه شده است.

چتر ایکیا مدل KNALLA کد 405.176.33

547,000 تومان

مشاهده و خرید

چتر هپی سوان مدل hps22

طی یک نگاه کلی می توان مشخصات این مدل چتر را شامل ستون تلسکوپی، نحوه بسته شدن به شکل کششی، نوع باز شدن به شکل ضامن دار، دارای سایبانی از جنس پلی استر، وزن 360 گرمی و فریمی فلزی در نظر گرفت. از طرفی گفتنی است که این مدل چتر جرو گزینه های مستحکم بازار به شمار میرود و عملا در مقابل باد هم مقاوم است.

چتر هپی سوان مدل hps22

500,000 تومان

مشاهده و خرید

چتر آر اس تی مدل 011

یکی دیگر از گزینه های میان رده بازار همراه با دسته عصایی، ستونی آلومینیومی، سایبانی از جنس بارونی ضدآب، نوع باز شدن به شکل ضامن دار و با وزن 350 گرمی چتر آر اس تی مدل 011 است که وجود سایبانی که به خودی خود از پارچه ای ضدآب ساخته شده است، از مزایای جالب توجه این کالا به شمار می رود.

چتر آر اس تی مدل 011

496,000 تومان

مشاهده و خرید

چتر مدل PJ-110648

چتر مدل PJ-110648 از محصولات ضدباد بازار به شمار می رود و جالب است بدانید که از معدود چترهایی است که از 12 فنر مستحکم فایبرگلاس ساخته شده است. ضروری است بدانید که هر یک از فنرهای این کالا با یک فنر 12 سانتی متری کوچک تقویت شده است و به همین علت هم چتر در مقابل شدیدترین وزش بادها ایستادگی خوبی را ارائه می نماید.

جنس سایبان این کالا شمعی است و جالب است بدانید که این نوع پارچه 100 درصد آب گریز به شمار می رود. این محصول در حالت بسته تنها 32.5 سانتی متر طول دارد، بعلاوه وزن کلی آن تنها به 460 گرم می رسد. در کنار این موارد چتر مدل PJ-110648 دارای 3 حالت فول تاشو است و با یک دکمه باز و بسته می شود البته جمع کردن آن باید به شکل دستی انجام شود.

چتر مدل PJ-110648

10 %

339,000

304,900 تومان

مشاهده و خرید

چتر شوان مدل 712-1

چتر شوان مدل 712-1 محصولی با دسته عصایی و از جنس پلاستیک است که سایر مشخصه های آن شامل سایبانی از جنس پلی استر طلقی و ضدآب، وزن 385 گرمی، قابلیت استفاده به صورت آبپاش و چتر دسته عصایی و نحوه باز و بسته شدن کششی است.

منظور از امکان آب پاشی در این چتر این است که این نوع کالا مجهز به یک مخزن آب است که با کشیدن دسته چتر و قرار دادن سر چتر در بخش مدنظر، مخرن آب پر شده و با فشار دادن دسته به داخل، آب با فشار خارج می شود. این قابلیت در روزهای گرم تابستان بسیار کاربردی است.

چتر شوان مدل 712-1

370,000 تومان

مشاهده و خرید

چتر بچگانه مدل سه بعدی طرح هیولا بامزه کد P

در کنار معرفی مدل های حرفه ای و نیمه حرفه ای چتر ارزشش را دارد که نیم نگاهی هم به چتر بچگانه مدل سه بعدی طرح هیولا بامزه کد P بیاندازیم. این نوع چتر دارای مشخصاتی همانند نوع عصایی، دسته ای از جنس پلاستیک سخت، وزن 150 گرمی و سایبانی از جنس پلی استر است.

این مدل چتر بچگانه و خاص می تواند احساس جالبی را به کودک القا کند و با قطر 77×77 سانتی متری که دارد مانع از خیس شدن فرزند شما در زیر باران شدید شود. لازم به تاکید است که طول دسته این کالا ثابت و 60 سانتی متر است، به همین علت هم گزینه ای مجذوب کننده برای بچه ها به شمار می رود.

چتر بچگانه مدل سه بعدی طرح هیولا بامزه کد P

30 %

420,000

295,000 تومان

مشاهده و خرید

چتر تاشو مدل باران

آخرین محصول باکیفیت و البته مالی ای که قصد معرفی آن را داریم، چتر تاشو مدل باران است که با توجه به مشخصات ارزشمندی که دارد گزینه ای معقول برای خرید همگان به شمار می رود. از جمله ویژگی های این کالا می توان به سبکی (250 گرم)، قابلیت تا شدن چتر، سایبان پلاستیکی آن، لوله تلسکوپی و ستونی از جنی فلز اشاره نمود. علاوه بر این موارد این محصول برای کسانی که به چتری کوچک ولی کاملا مستحکم احتیاج دارند، گزینه ای مناسب است زیرا به راحتی در داخل کوله پشتی یا کیف شما جای می گیرد. به طور کلی برای نگهداری از چتر، کاوری پارچه ای در نظر گرفته شده است که علاوه بر مراقبت از کالا حمل آن را راحت تر هم نموده است.

چتر تاشو مدل باران

111,500 تومان

مشاهده و خرید

ملاحظات نهایی

در انتها توصیه می کنیم که تصمیم خود برای خرید هر نوع چتری را با سه فاکتور اساسی محافظت در برابر باران، سهولت حمل و نقل و دوام همراه کنید. این روزها بیشتر مدل های چتر در بازار تنها با فشار یک دکمه که مکانیسمی فنر شکل است، باز می شوند؛ با این حال، بعضی همچنان علاقه دارند که که گیره ای را به سمت بالا کشیده و سایبان را باز نمایند. در چنین حالتی گفتنی است که ویژگی باز کردن اتوماتیک (یا بهتر بگوییم، باز کردن و بستن اتوماتیک) گزینه ای بسیار بسیار راحت تر است و با وجود آن یک دست شما همواره آزاد است.

در نهایت، هنگام آنالیز سَبک محصول، مهم ترین چیزی که باید در نظر بگیرید این است که از چتر خود برای چه چیزی و چه مکان هایی استفاده می کنید. اگر احتیاج دارید که ظاهری بسیار تجاری داشته باشید، یک چتر کلاسیک برترین گزینه برای شماست. اگر در پی کالایی هستید که شما را از دیگر متمایز کند، در پی چتری با طرح ها، رنگ ها یا الگوهای منحصربه فرد باشید.

منبع: Gear Lab

پاسخ به بعضی پرسش های تکراری

برترین چترهای بارانی در بازار ایران کدام اند؟

چتر مدل naabsell-UV03، چتر مدل ویندپروف کد 8 Coiled و چتر مدل ویندپروف کد 103 سه نمونه از برترین گزینه های بارانی در سایت خبرنگاران هستند.

رنج قیمتی چتری باکیفیت که در باد و باران مستحکم باقی بماند چقدر است؟

به طور کلی در زمستان 1401 رنج قیمت انواع چتر طبیعت گردی بین 500 هزار تومان الی 1 میلیون تومان است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2171

به "7 نکته مهم برای خرید یک چتر باکیفیت و مقاوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 نکته مهم برای خرید یک چتر باکیفیت و مقاوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید