دنیا در محاصره کرونا؛ درخواست از بیش از یک میلیارد نفر برای خانه نشینی

به گزارش استدیو مرینا، فراخوان منع رفت و آمد برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در سراسر دنیا در حال افزایش است و طبق آمار خبرگزاری فرانسه امروز (دوشنبه) از بیش از یک میلیارد تن خواسته شده است که در منازل خود بمانند.

دنیا در محاصره کرونا؛ درخواست از بیش از یک میلیارد نفر برای خانه نشینی

جهت دریافت خدمات فضاسازی حیاط با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، درحالی که بیش از 15 هزار تن در دنیا قربانی شیوع ویروس کرونا شده اند، کشورها یکی پس از دیگری خود را محصور می نمایند.

بعضی از کشورها، مانند فرانسه، ایتالیا، آرژانتین و نیوزیلند و ایالت کالیفرنیا در آمریکا تدابیر اجباری برای مقابله با گسترش ویروس کرونا اتخاذ نموده اند. بعضی دیگر نیز همانند انگلیس تا به امروز به ارائه توصیه ها اکتفا نموده اند.

از ابتدای شیوع ویروس کرونا در ماه دسامبر 2019 در شهر ووهان چین و پس از آن همه گیر شدن این ویروس در کل دنیا، حدود 340 هزار تن در بیشتر کشورها بیمار شده اند و بیش از 15 هزار تن جان خود را از دست داده اند.

آمار موارد انتقال ویروس کرونا از افراد حاضر در درون کشور به افراد دیگر در خاستگاه اصلی آن یعنی استان هوبی چین، برای چهارمین روز متوالی صفر شد و شمار کلی مبتلایان کرونا در اروپا هم از مرز 150 هزار تن فراتر رفت.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 757

به "دنیا در محاصره کرونا؛ درخواست از بیش از یک میلیارد نفر برای خانه نشینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیا در محاصره کرونا؛ درخواست از بیش از یک میلیارد نفر برای خانه نشینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید