جوانان روستایی را ایجاد زیرساخت ها به ماندگاری تشویق می نماید

به گزارش استدیو مرینا، رئیس شورای اسلامی روستای چشمه داوی از همت فعالیت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای در ایجاد شانه خاکی و عریض کردن جاده مسیر این روستا قدردانی کرد و گفت: سالانه 200 تن گندم و سایر غلات در این روستا برداشت می گردد و توسعه راه سازی می تواند به گرایش بیشتر جوانان به فعالیت های کشاورزی به روش های علمی و نوین بینجامد.

جوانان روستایی را ایجاد زیرساخت ها به ماندگاری تشویق می نماید

مهدی قنبربیگی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: به مناسبت هفته دولت با کوشش اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان ایلام عملیات ایجاد شانه خاکی، بهسازی و برطرف نقاط حادثه خیز و جان پناه و عریض کردن و نصب علائم هشداردهنده در مسیر روستای چشمه داوی انجام شد.

وی با بیان این که این مسیر قبل از این فعالیت ها رفت و آمد روستاییان و کشاورزان را مخصوصا در فصل برداشت محصول و فصل بارندگی دچار مشکل می کرد،گفت: به نمایندگی از مردم روستای چشمه داوی از زحمات مدیرکل راهداری جناب آقای مهندس دلخواه ، معاونت راهداری جناب مهندس رضایی و تمامی همکارانشان از جمله رانندگان سخت کوش و پرکوشش اداره کل راهداری استان ایلام قدردانی می کنم.

رئیس شورای اسلامی روستای چشمه داوی توضیح داد: در دولت تدبیر و امید گام های بلندی برای اصلاح زیرساخت های روستایی برداشته گردیده است که امیدواریم به رونق فراوری در روستاها و مهاجرت معکوس و پیشگیری از حاشیه نشینی در شهرها بینجامد.

قنبربیگی با تأکید بر این که راه بستر توسعه و یکی از پارامترهای لازم برای جذب سرمایه گذار با توجه به پتانسیل های منطقه است، گفت: سالانه 200 تن گندم و سایر غلات در منطقه برداشت می گردد و توسعه راه سازی در روستاها می تواند به گرایش بیشتر جوانان به فعالیت های کشاورزی به روش های علمی و نوین بینجامد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 14

به "جوانان روستایی را ایجاد زیرساخت ها به ماندگاری تشویق می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جوانان روستایی را ایجاد زیرساخت ها به ماندگاری تشویق می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید