حالت نیو گیم پلاس به اسپایدرمن اضافه می گردد

به گزارش استدیو مرینا، چند ماهی طول کشید تا شاهد عرضه حالت نیو گیم پلاس برای قسمت جدید خدای جنگ (God of War) باشیم، ولی به نظر می رسد این اتفاق قرار است زودتر برای بازی اسپایدرمن بیافتد.

حالت نیو گیم پلاس به اسپایدرمن اضافه می گردد

پنج روز از عرضه رسمی بازی اسپایدرمن به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن4 می گذرد، ولی افراد زیادی نه تنها بازی را تمام نموده اند، بلکه برخی بازی نماینده ها حتی تمام تروفی های بازی را هم گرفته اند. در نتیجه بر و بچه های استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز اگر می خواهند بازی شان را برای این افراد زنده نگه دارند، باید محتوا و چالش های تازه ای برای آن ها دست و پا نمایند؛ محتوا و چالش های جدیدی که در قالب یک آپدیت و حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) به بازی اضافه خواهد شد.

خبر این موضوع را ادر توییتر استودیوی بازی سازی اینسامنیاک شنیده ایم. این استودیو در پاسخ به یکی از هواداران بازی درباره حالت نیو گیم پلاس نوشته است: مشغول کار روی آن هستیم و پرداخت های نهایی را انجام می دهیم.

حالت نیو گیم پلاس به بازی نماینده ها اجازه می دهد با در حفظ ارتقاها و تجهیزات مختلفی که در طول بازی به دست آورده اند، بازی را از اول آغاز نمایند. در حالت نیو گیم پلاس معمولا با درجه سختی بالاتری هم روبرو می شویم. برای مثال حالت نیو گیم پلاس در بازی God of War نه تنها اجازه می داد بازی را با تمام تجهیزات و بیشتر ارتقاها از ابتدا آغاز کرد، بلکه آیتم های جدیدی را هم به بازی اضافه و دشمنان را سخت تر می کرد.

دقیقا نمی دانیم استودیوی بازی سازی اینسامنیاک گیمز چه برنامه ای برای حالت نیو گیم پلاس بازی اسپایدرمن دارد، ولی احتمالا با چیزی مثل خدای جنگ طرف خواهیم شد.

بازی Spider-Man بازخوردهای بسیار خوبی از سوی منتقدان داشته و توانسته است هم چنین در بین بازی های امسال میلادی، سریع ترین فروش هفته اول را داشته باشد؛ آن هم برای یک بازی انحصاری.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 24

به "حالت نیو گیم پلاس به اسپایدرمن اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حالت نیو گیم پلاس به اسپایدرمن اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید