حضور مدیر اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در تمرین پرسپولیس، اعتراض سمیعی به تغییر برنامه تمرین سرخپوشان

به گزارش استدیو مرینا، مدیر اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در تمرین امروز پرسپولیس حاضر شد.

حضور مدیر اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در تمرین پرسپولیس، اعتراض سمیعی به تغییر برنامه تمرین سرخپوشان

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، پاول لوزانف مدیر بخش اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در سال 2020 عصر امروز در تمرین پرسپولیس حضور یافت تا شرایط پیرامون سرخپوشان را مورد آنالیز قرار دهد.

لوزانف همچنین دیداری با مدیرعامل، معاون اجرایی، مدیر تیم و کادرفنی قرمزپوشان داشت. جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه برای دقایقی با مدیر اجرایی لیگ قهرمانان آسیا به صحبت پرداخت و ضمن تشکر از همراهی و مساعدت کنفدراسیون فوتبال آسیا، بار دیگر اعتراض باشگاه نسبت به تغییر برنامه تمرین پرسپولیس در زمین اصلی استادیوم الجنوب پیش از مسابقه را بیان کرد.

لوزانف در پاسخ گفت: ما سیاست عدالت را برای همه تیم های حاضر در این تورنمنت در نظر گرفته ایم ولی فدراسیون قطر بیان کرد که شرایط خوب برای تمرین قبل از مسابقه در استادیوم الجنوب دوحه وجود ندارد. با این حال باید از پرسپولیس تقدیر کرد که در سخت ترین روزها که همه جهان تحت تاثیر بیماری کوید19 هستند، این تیم ایرانی توانست به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد که نشان از قدرت یافتن تیم های منطقه غرب و ایران است. برای باشگاه پرسپولیس آرزوی موفقیت داریم.

او در بخش دیگری از صحبت هایش، با تاکید بر دریافت درخواست باشگاه پرسپولیس برای انجام تمرین در زمین اصلی استادیوم الجنوب، افزود: برای ما بسیار راحت بود که در پاسخ به نامه های شما بگوییم امکان برگزاری تمرین در زمین اصلی وجود ندارد اما کوشش زیادی کردیم که این امکان را فراهم آوریم و پرسپولیس بتواند در زمین اصلی تمرین کند ولی فدارسیون فوتبال قطر به ما این اجازه را نداد. دلیل شان هم این بود که چمن استادیوم الجنوب که در مراحل قبلی رقابت تیم های شرق آسیا، مورد استفاده قرار گرفته، کشش چنین فشاری را ندارد. برای بازی فینال این موضوع اهمیت زیادی برای میزبان و همچنین فدراسیون فوتبال قطر داشت که شرایط زمین چمن استادیوم را در بهترین کیفیت ممکن حفظ کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1366

به "حضور مدیر اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در تمرین پرسپولیس، اعتراض سمیعی به تغییر برنامه تمرین سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مدیر اجرایی لیگ قهرمانان آسیا در تمرین پرسپولیس، اعتراض سمیعی به تغییر برنامه تمرین سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید