واکنش مهدی قایدی به دخالت همسرش در تصمیمات مهم

به گزارش استدیو مرینا، مهدی قایدی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال در مورد آخرین وضعیتش و اینکه آیا فصل بعد هم در این تیم خواهد بود، گفت: دیروز با حجت کریمی سرپرست باشگاه صحبت کردم و در حال حاضر بازیکن شباب الاهلی هستم و قراردادم با استقلال به انتها رسیده است. صحبت هایی درباره ادامه حضور در استقلال در حال برگزاری است. از امروز مذاکراتمان با باشگاه شباب الاهلی شروع شده است و باید ببینیم توافق می نمایند یا خیر.

واکنش مهدی قایدی به دخالت همسرش در تصمیمات مهم

اوایل فصل آماده نبودم

وی با بیان اینکه از دوران کودکی طرفدار استقلال بوده و برای انتقال قرضی از شباب الاهلی به استقلال حس و حال عجیبی داشته است، اضافه نمود: آقای آجورلو و سعید فتاحی برای آوردن من به استقلال خیلی زحمت کشیدند. در تمرینات قبل از فصل با شباب الاهلی تمرین ننموده بودم و بدنم زیاد آماده نبود تا در اول فصل ثابت بازی کنم، اما در اولین بازی برای استقلال عملکرد خیلی خوبی داشتم.

ساپینتو گفت بدنت از بازیکنان دیگر عقب است

بازیکن فصل گذشته استقلال ادامه داد: چند هفته گذشت و سایپنتو گفت بدنت عقب تر از سایر بازیکنان است. من هم این موضوع را قبول داشتم، اما با بدنسازی توانستم بدنم را به سایر بازیکنان برسانم. هفته ششم یا هفتم بود که واقعاً دوست داشتم بازی کنم، زیرا بدنم را می شناختم. آماده بازی کردن بودم، اما نظر سرمربی هم بود.

عجیب بود مقابل سپاهان دقیقه 85 به زمین رفتم

قایدی گفت: تا هفته هفدهم در چهار یا پنج بازی بیشتر در ترکیب اصلی نبودم. اگر ثابت هم بازی می کردم، دقیقه 50 بیرون می آمدم. در بازی با تراکتور که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفتم، دو پنالتی گرفتم. مقابل سپاهان در دقیقه 85 به زمین رفتم که خیلی عجیب بود. با توجه به درخشش مقابل تراکتور توقع داشتم به ترکیب اصلی بیایم، اما مقداری طول کشید تا به بازیکن ثابت تبدیل شوم.

ذهنیت عامل شکست استقلال در دربی

بازیکن فصل گذشته استقلال درباره شکست های این تیم در دربی برگشت و فینال جام حذفی اظهار داشت: قبل از دربی برگشت لیگ در برترین شرایط و فرم ایده آل بودیم. خیلی خوب و باکیفیت بازی می کردیم، اما اگر در دقیقه 4 برای ما پنالتی صد درصد را می گرفتند، شرایط خیلی متفاوت می شد. این امکان هم وجود داشت پنالتی را گل نزنیم. کل دربی ها روی تک موقعیت است. در آن بازی هم نه ما حمله می کردیم و نه پرسپولیس. دقیقه 60 یا 50 بود که روی یک اتفاق و موقعیت نصفه و نیمه گل خوردیم. در دربی اگر مقداری ذهنیت تان بالاتر از تیم مقابل باشد، برنده می شوید. نمی خواهد ذهنیت صد در صدی داشته باشید. اگر همه نیم باشند و شما یک، برنده خواهید شد. فکر می کنم ذهنیت ما در دربی برگشت و حذفی خوب نبود.

ساپینتو خودش هم اشتباهاتی داشت

وی در مورد اخراج ساپینتو در دربی اظهار کرد: بعد از دربی با ساپینتو صحبت نکردم. او خیلی مربی خوبی بود و نمی دانیم چرا در دربی اخراج شد. یکسری اشتباهات هم داشت. بودنش در دو بازی می توانست یاری کند. در دربی اگر اخراج نمی شد خیلی به ما یاری می کرد.

بیرانوند جلو آمد و جلوی چشمم سیاهی دیدم!

بازیکن استقلال در مورد اینکه چرا نتوانست در دربی مثل تمام بازی ها بدرخشد و اینکه آیا این موضوع به عملکرد دانیال اسماعیلی فر مدافع پرسپولیس ارتباط دارد، اظهار کرد: دربی با همه بازی ها فرق دارد. هم باید خوب استراحت کنید هم ذهنیتتان برای این بازی باشد. قبل از دربی بچه های تیم یکدل شده بودیم که برنده شویم. نمی دانم چرا دربی آخر این رخ داد. دانیال بازیکن خوب و قابل احترامی است و دوستش دارم. دربی را بد آغاز کردیم. گل تقریباً زودهنگامی خوردیم. می توانستیم به بازی برگردیم. چند موقعیت داشتیم مثل موقعیت تک به تک خودم. وقتی چرخیدم یک لحظه جلویم سیاهی دیدم. نمی دانستم علیرضا بیرانوند از روی خط دروازه جلو می آید. یک لحظه جلویم سیاهی دیدم. چیز عجیب و غریبی بود.

مصدومیت بیرانوند وحشتناک بود

وی درباره کری خوانی بیرانوند و اینکه گفته بود در تیم ملی بازیکنان استقلال باید برایش چایی بیاورند اظهار کرد: کری جزوی از فوتبال است، ولی یک حدی دارد. مردم تا یک جایی می پذیرد و بعد از آن بی احترامی می گردد. علی (بیرانوند) یکی از دروازه بان های خوب ما است و می تواند به تیم ملی در سال های آینده خیلی یاری کند. حرکتی هم کرد که شاید به خاطر جو و فضا بوده است. عذرخواهی هم کرد. در تیم ملی (فینال کافا مقابل ازبکستان) بد آسیب دید. نزدیکش بودم و مصدومیتش وحشتناک بود.

واکنش به قهرمان نشدن استقلال و شباب الاهلی

بازیکن استقلال درباره اینکه وقتی در این تیم یا شباب الاهلی بود این تیم ها به قهرمانی نرسیدند و در نبودش این رخ داد، توضیح داد: خودم این بحث را در فضای مجازی دیدم و خنده ام گرفت. گفتم هرجا بروم یک قرارداد یک ساله می بندم به شرطی که تیم قهرمان بگردد! نمی دانم حکمت چیست و مشکل از کجاست. هرجا رفتم تمام وجودم را برای آن تیم گذاشته ام.

از تیم مجیدی، عربستان و قطر پیشنهاد دارم

قایدی در واکنش به پیشنهاد باشگاه اتحاد کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی گفت: بله. پیشنهادات زیادی دارم. از چند تیم اماراتی دیگر و کشور های عربستان و قطر هم پیشنهاد دارم.

با فرهاد مجیدی در تماس هستم

آیا فرهاد مجیدی شخصاً با شما تماس گرفته است؟ وی در پاسخ به این سئوال گفت: مدیر برنامه ام پیگیر است. با آقافرهاد خیلی در ارتباطم. دو، سه هفته یکبار باهم صحبت می کنیم. او خیلی جویای حال من است. خوشبختانه عملکرد خوبی در اتحاد کلبا داشت.

ماجرای پیشنهاد از یک باشگاه هلندی

بازیکن استقلال که زمانی مورد توجه یک باشگاه هلندی قرار گرفته بود، در شرح بیشتر این ماجرا تاکید نمود: 14 سالم بود که در شاهین بازی می کردم و پای چپم در لیگ دسته سوم کشور آسیب دید. دروازه بان 120 کیلوگرمی روی مچ پایم افتاد و به شکل بدی مچم شکست. متین کریم زاده وقتی مرا دید گریه اش گرفت. اتفاق بدی بود. کل غضروف پایم کج شده بود. مرا به بیمارستان بردند و گفتند باید بمانی و جراحی کنی. مسئولان باشگاه شاهین نگذاشتند و مرا فرستادند بوشهر. تا برگردیم 13 ساعت طول کشید. در بوشهر جراحی کردم. یکی از بستگانم از رادیو شنیده بود که از هلند پیشنهاد دارم. با مدیران باشگاه شاهین بوشهر صحبت نموده بودند که گفته بودند نمی خواهیم مهدی را از دست بدهیم.

همسرم در کارم دخالت نمی نماید

چرا انتخاب تو بعد از جدایی از استقلال، امارات بود؟ برای پول بود یا بحث تصمیم گیری همسرت؟ قایدی در پاسخ به این سئوال گفت: همسرم در کار من دخالت نمی نماید. او نظر می دهد، ولی تصمیم گیری با خودم است. هر موقع بگویم استقلال یا هر تیم دیگری، آنقدر که استقلال را دوست دارد می گوید استقلال. نمی دانم چرا در فضای مجازی می گویند همسر مهدی نمی گذارد بیاید یا نمی گذارد کار کند. این ها حاشیه است.

1 میلیون و 800 هزار یورو از انتقال من ناپدید شد

وی اضافه نمود: با جدایی من از استقلال، پول خوبی به استقلال می رسید. 1 میلیون و 800 هزار یورو به استقلال رسید و نمی دانم آن پول چه شد. این مبلغ می توانست تمام بدهی ها را صاف کند. آن پول ناپدید شد و هیچکس پیگیری نکرد.

از شرایط استقلال خنده ام می گرفت

بازیکن استقلال در مورد اینکه آیا اگر دست خودت باشد به استقلال بر می گردی یا انتخابت جای دیگری است؟ بیان نمود: استقلال را خیلی دوست دارم. همواره هم گفته ام استقلال تیمی است که باید از همه نظر خوب باشد. هم استقلال هم پرسپولیس. باشگاه امکاناتی ندارد. به عشق طرفداران جانمان را گذاشتیم. بدترین سال استقلال از نظر پرداختی بود. اگر پرداختی داشتیم شاید همه چیز عوض می شد. برخی از بازیکنان خانه هایشان را می فروختند برخی ها اتومبیلشان. بازیکن ما با موتور به تمرین می آمد یا با اسنپ که خنده ام می گرفت.

سال جاری فقط 20 درصد گرفتم

قایدی ادامه داد: از قرارداد این فصل مبلغ خیلی کمی گرفتم. شاید به 20 درصد هم نرسد! به فتح الله زاده و آجورلو گفتم. قرارداد مرا در برنامه رو کردند. یکسری قول ها به من دادند. یکبار هم صحبت نکردم که پول نگرفته ام. برخی از بازیکنان شاید 50 یا 60 درصد گرفته اند. نوش جانشان. یکسال در امارات بودم و همه چیز روی حساب و کتاب بود. روزی که با استقلال صحبت کردم، می گفتند شما قرار است تا انتها فصل سر موعد پولت را بگیری.

اگر شرایط اوکی بود همواره انتخابم استقلال بود

استقلال، امارات یا اروپا. ترجیح شما برای ادامه فوتبال کدام مقصد است؟ قایدی که در برنامه استادیوم حضور یافته بود در پاسخ به این سئوال گفت: اگر شرایط اوکی باشد، همواره استقلال، اما الان این طور نیست. از وقتی کریمی آمد، یک چیز افتضاح است. مگر می گردد سر تمرین آب نداشته باشیم؟

هنوز تکلیفم تعیین نیست

وی در واکنش به اینکه با این شرایط ماندنت برای فصل بعد در استقلال محال است، اظهار کرد: بحث مالی را کنار بگذاریم. اگر به خودم باشد بحث مالی را جدی نمی گیرم. خیلی استقلال را دوست دارم، ولی بیشتر به فکر خانواده ام هستم و تنها نیستم. کریمی قول های خوبی داد و یکسری ها را عملی کرد. قرار شد یکسری امکانات تازه وارد باشگاه بگردد. خیلی زحمت کشید و خیلی پول ها جور کرد. ان شاءالله سال جاری خوب باشد. هنوز تکلیفم تعیین نیست. امیدوارم هر اتفاقی رخ بدهد خیر باشد.

نکونام برترین گزینه برای استقلال بود

بازیکن استقلال درباره انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تازه استقلال اظهار داشت: با نکونام ارتباطی نداشتم، ولی خیلی برایش احترام قائل هستم. فکر می کنم نکونام برترین گزینه برای استقلال بود. طرفداران هم دوستش دارند. خودش هم از استقلال شناخت دارد که این می تواند به او یاری کند. مربی ای که استقلال را می شناسد و در آن بازی نموده، خیلی فرق دارد با مربی ای که تازه به این تیم می آید، چون حاشیه های زیادی وجود دارد.

طارمی از من پنالتی گیر بهتری است

آیا تو پنالتی گیر بهتری هستی یا مهدی طارمی؟ قایدی در واکنش به این پرسش یادآور شد: طارمی صد درصد پنالتی گیر بهتری است.

وی سپس ادامه داد: همه پنالتی های این فصل را خودم گرفتم! یکسری صحبت ها هست بعد ها انجام می دهم. وقتی مدافع حریف خسته می گردد، در یک لحظه تصمیم می گیرم و پنالتی می گیرم.

جذبه قلعه نویی از کی روش بیشتر است!

بازیکن استقلال که برای تورنمنت کافا به تیم ملی دعوت شد و با این تیم به قهرمانی در این جام دست یافت، درباره قلعه نویی سرمربی ایران گفت: قلعه نویی مربی خیلی بزرگی است. وقتی ایرانجوان بودم با او صحبت می کردم. او مرد بزرگ و مهربانی است. تعریفش را شنیده بودم. مهمترین خصوصیت اخلاقی اش، جذبه اش است که می تواند خیلی یاری کند. در این چند سال می گویند کی روش جذبه داشته است، ولی جذبه قلعه نویی بیشتر از کی روش است و می تواند به تیم ملی یاری کند!

تیم ملی سرحال است

قایدی اضافه نمود: در کافا به فکر قهرمانی در آسیا بودیم. تیم سرحال و خوبی داریم. امیدوارم در فیفادی های بعدی تیمی که مردم دوست دارند را نشان بدهیم. یکسری بازی ها می تواند به تیم ملی یاری کند.

وی درباره شکل گیری مثلث طارمی، محبی و قایدی در تیم ملی و اینکه آیا به این مثلث خواهیم رسید؟ گفت: ان شاءالله. دلم خیلی روشن است. فرقی ندارد من یا محمد یا مهدی. دوست دارم تیم ملی پیروز باشد.

محبی زوج مورد علاقه ام در استقلال است

قایدی از محمد محبی به عنوان زوج مورد علاقه اش در استقلال نام برد و تاکید نمود: ما 11 سال است با هم بازی می کنیم و چشم بسته همدیگر را پیدا می کنیم. محمد بچه خوبی است و دل پاکی دارد. او را خیلی اذیت می کنم. همواره هم می گوید تنها کسی که مرا اذیت می نماید و خوشم می آید، تو هستی!

مدیون همسرم هستم

بازیکن استقلال بعلاوه در مورد اینکه بر خلاف شیطنت هایش داخل زمین، خارج از زمین آرامش دارد و مصاحبه هایش را به خوبی انجام می دهد یادآور شد: الان چیزی بگویم حرف در می آورند. من این را مدیون همسرم هستم که باعث شده آرامش داشته باشم.

ماجرای طرح قلب روی موی سر!

قایدی در یکی از مسابقات لیگ موهایش را به شکل عجیبی آرایش نموده و طرح قلب روی سرش بوجود آورده بود. او در این خصوص گفت: خودم آدم خرافاتی هستم. اگر با آن طرح در آن مسابقه نتیجه خوبی می گرفتیم، آن طرح را دیگر پاک نمی کردم. خیلی ها انتقاد کردند، ولی برای دل خودم کار می کنم.

سه سال دیگر در اروپا هستم

وی در مورد سقف آرزوهایش گفت: دوست داشتم به استقلال و تیم ملی برسم و شماره 10 این دو تیم را بپوشم و به اروپا برسم. دوست دارم جام جهانی بازی کنم. برنامه ریزی ام این است که دو، سه سال دیگر حتماً به اروپا بروم.

در ماجرای محبی و استقلال دخالت نکردم

بازیکن استقلال که ارتباط خوبی با محمد محبی دارد، درباره اینکه آیا فصل بعد محبی در استقلال می ماند یا نه؟ اظهار کرد: شرایط محبی تعیین است. باید مبلغی به سانتاکلارا بدهند تا بازیکن آزاد بگردد. نمی دانم استقلال صحبت نموده است یا نه. خودم را دخالت نداده ام.

از پنالتی دادن به حسینی پشیمان نیستم

قایدی در ملاقات استقلال مقابل طرفدار، یکی از پنالتی های تیمش را به سیدحسین حسینی داد تا او هم گلزنی کند. اگر قایدی خودش پنالتی را به گل تبدیل می کرد، شاید آقای گل لیگ برتر می شد. وی درباره اینکه آیا از این اتفاق پشیمان نیست؟ گفت: اصلاً از اینکه پنالتی را به سیدحسین دادم ناراحت و پشیمان نیستم. سیدحسین جزو برترین دروازه بان های ایران است. دروازه بانی که جام جهانی بازی می نماید و کاپیتان استقلال است و تجربه خوبی دارد. سید هر موقع از نظر ذهنی آماده بود، تمام بازی هایمان را درآورد. او سخت کار می نماید.

وی در انتها گفت: چه باشم و چه نباشم برای استقلال آرزوی پیروزیت می کنم.

منبع: فرارو
انتشار: 2 تیر 1402 بروزرسانی: 2 تیر 1402 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2219

به "واکنش مهدی قایدی به دخالت همسرش در تصمیمات مهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مهدی قایدی به دخالت همسرش در تصمیمات مهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید