خبرنگاران انفجار واحدی مسکونی در کاشان 2 مصدوم برجا گذاشت

به گزارش استدیو مرینا، کاشان- خبرنگاران- مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: نشت گاز به انفجار یک واحد مسکونی و آسیب دیدن 2 نفر منجر شد که در حال ورود به این خانه بودند.

خبرنگاران انفجار واحدی مسکونی در کاشان 2 مصدوم برجا گذاشت

جهت دریافت خدمات طراحی فضای سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

روح الله فدایی روز چهارشنبه در این زمینه تشریح کرد: ساعت 13 و 29 دقیقه امروز در پی تماسی با سامانه 125 مبنی بر وقوع یک انفجار در فاز 2 شهرک ناجی آباد، 2 دستگاه خودرو از تیم های اطفای حریق از ایستگاه شماره 2 به محل حادثه اعزام شدند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان با حضور در محل به سرعت عملیات را شروع کردند و پس از آنالیز محیط، نسبت به رفع کردن عوامل ناایمن و حادثه ساز اقدام کردند.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان توضیح داد: آتش نشانان هنگام حضور در محل انفجار، شاهد باز بودن شیر گاز شهری زیرزمین این ساختمان 2 طبقه بودند.

وی همچنین تشریح کرد: علت حادثه نشت گاز و سپس اتصال برق با زدن کنتور در زمان ورود به خانه بوده است و در اثر آتش سوزی وسایل منزل سوخته و همه شیشه های طبقه زیرزمین شکسته شده بود.

آتش نشانان کاشانی 10 ماهه امسال نسبت به یاری رسانی و نجات جان 32 نفر از شهروندان در جریان 565 مورد آتش سوزی اقدام کردند و تنها یک نفر جان خود را از دست داد که این آمار نیز در مدت مشابه سال گذشته با 21 نفر جان باخته، کاهشی چشمگیر داشت.

کاشان با جمعیت بیش از 300 هزار نفر در فاصله نزدیک به 200 کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 748

به "خبرنگاران انفجار واحدی مسکونی در کاشان 2 مصدوم برجا گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انفجار واحدی مسکونی در کاشان 2 مصدوم برجا گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید