خبرنگاران تیم والیبال شهداب یزد بر خاتم اردکان پروز شد

به گزارش استدیو مرینا، یزد- خبرنگاران- تیم والیبال شهداب یزد در مسابقه تدارکاتی شامگاه یکشنبه در مرکز این استان تیم خاتم اردکان را با نتیجه سه بر یک شکست داد.

خبرنگاران تیم والیبال شهداب یزد بر خاتم اردکان پروز شد

به گزارش خبرنگاران، در این ملاقات که بدون حضور تماشاگران با رعایت نکات بهدشتی برگزار گردید ،تیم شهداب در دورهای اول، سوم و چهارم با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 21 و 25 بر 17 خاتم را شکست داد.

همچنیم تیم والیبال خاتم شهرستان اردکان با وجود کوشش زیاد تنها در دور دوم این ملاقات پیروز شد ،تیم میزبان را با امتیاز 25 بر 21 شکست دهد و نتیجه تا خاتمه بازی تغییری نکرد.

دور برگشت لیگ برتر والیبال قهرمان کشور از چهارشنبه این هفته در تهران شروع می گردد و تیم شهداب با تیم صدرنشین (فولاد سیرجان) و خاتم اردکان با تیم قعرنشین (آذرباتری ارومیه) ملاقات می نماید.

لیگ سال جاری با حضور تیم های هورسان رامسر، شهروند اراک، آذرباتری ارومیه، شهرداری ورامین، خاتم اردکان، سایپا تهران، شهداب یزد ، شهرداری ارومیه، راه یاب ملل کردستان، فولاد مبارکه اصفهان، پیکان تهران، شهرداری گنبد، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان و شهرداری قزوین پیگیری می گردد.

سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد.

استان یزد با حدود یک میلیون و 200 هزار نفر جمعیت 48 هیات ورزشی و 62 هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد که حدود 2 هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1373

به "خبرنگاران تیم والیبال شهداب یزد بر خاتم اردکان پروز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم والیبال شهداب یزد بر خاتم اردکان پروز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید