خبرنگاران حدود 82 میلیارد تومان طرح عمرانی و کشاورزی در پاوه افتتاح می گردد

به گزارش استدیو مرینا، کرمانشاه - خبرنگاران- فرماندار پاوه از افتتاح 24 طرح عمرانی، کشاورزی و ورزشی با 81 میلیارد و 965 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت در این شهرستان اطلاع داد.

خبرنگاران حدود 82 میلیارد تومان طرح عمرانی و کشاورزی در پاوه افتتاح می گردد

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

پرویز ایده پور روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران، بزرگترین پروژه قابل افتتاح هفته دولت این شهرستان را بهره برداری از گازرسانی به شهر نودشه با اعتبار 59 میلیارد تومان خاطرنشان کرد.

او همچنین از افتتاح 2 مجموعع ورزشی با ورزشگاه زمین چمن مصنوعی با هزینه پنج میلیارد و 200 میلیون تومان در این هفته اطلاع داد و اضافه کرد: بهره برداری از این مجموعه ها، فضای ورزشی شهرستان به ویژه ورزش فوتبال را تا حد زیادی ارتقا می دهد.

ایده پور در ادامه؛ بهره برداری از بهینه سازی جاده محور پاوه - روستای شمشیر، آسفالت جاده پاوه - بانه وره، بهره برداری از ایستگاه پمپاژ آب و شبکه فاضلاب شهری پاوه، بهره برداری از پنج طرح تولیدی؛ تیرچه و بلوک، شن و ماسه، پرواربندی گوسفند داشتی و بره با اشتغالزایی پنج نفر را از دیگر طرح ها دانست که در هفته دولت در شهرستان پاوه افتتاح می گردد.

فرماندار پاوه، همچنین از کلنگ زنی 9 طرح و پروژه با 11 میلیارد و 950 میلیون تومان اعتبار در هفته دولت اطلاع داد و اضافه کرد: گازرسانی به 9 روستای باینگان، احداث مجتمع دام پروری (طرحی که نگهداری دام از روستا خارج و به یک مجتمع دامی منتقل می نماید)، احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان بهزیستی از جمله برنامه کلنگ زنی این شهرستان در هفته دولت است.

شهرستان پاوه با 60 هزار نفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1054

به "خبرنگاران حدود 82 میلیارد تومان طرح عمرانی و کشاورزی در پاوه افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حدود 82 میلیارد تومان طرح عمرانی و کشاورزی در پاوه افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید