خبرنگاران شوک لحظه آخری به شاگردان نکونام؛ زور فولاد به مس نرسید

به گزارش استدیو مرینا، تهران- خبرنگاران- دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با تساوی یک بر یک سرانجام یافت.

خبرنگاران شوک لحظه آخری به شاگردان نکونام؛ زور فولاد به مس نرسید

به گزارش خبرنگاران، دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و مس رفسنجان در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه فولاد آرنا به قضاوت کوپال ناظمی برگزار شد.

دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که فولاد با کسب 13 امتیاز از هشت مسابقه به رتبه پنجم جدول رسیده و برای بهبود شرایط خود و نزدیک شدن به صدر جدول به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشت و مس رفسنجان نیز با 8 امتیاز از 8 مسابقه در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفته و برای بهتر کردن شرایط خود در جدول، مترصد کسب 3 امتیاز این مسابقه بود.

نیمه نخست این مسابقه در حالی با تساوی بدون گل به سرانجام رسید که در دقیقه 20 مهرداد رضایی بازیکن مس رفسنجان تیرک فولاد را به لرزه درآورد و در دقیقه 30 نیز لوسیانو پریرا در موقعیت تک به تک با دروازه بان مس رفسنجان قرار گرفت اما نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

نیمه دوم این مسابقه در حالی آغاز شد که 10 دقیقه پس از آغاز، پریرا که در نیمه نخست یک موقعیت تک به تک را از دست داده بود، در دقیقه 55 با پاس در عمق هم تیمی هایش بار دیگر در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما این بار توپ را از میان پای دروازه بان مس رفسنجان عبور داد و گل نخست تیم خود را به ثمر رساند.

در دقیقه 66 با اشتباه مدافعان مس رفسنجان توپ به بازیکنان فولاد رسید که شوت محکم زبیر نیک نفس با واکنش دروازه بان مس به کرنر رفت.

در ادامه این مسابقه نیز فولاد خوزستان تیم برتر میدان بود اما نتوانست گل های بیشتری به ثمر برساند و تلاش های نصف و نیمه مس رفسنجان نیز تا دقیقه 90 برای جبران نتیجه به جایی نرسید.

در حالی که بازیکنان فولاد منتنظر سوت سرانجام مسابقه بودند، داور در وقت های اضافه برای مس رفسنجان در منطقه چپ محوطه جریمه فولاد، خطا خاطرنشان کرد که توپ ارسالی بازیکن مس رفسنجان با ضربه سر دقیق مهرداد آوخ به تور دروازه فولاد چسبید و نتیجه را به تساوی کشاند.

در نهایت این مسابقه با تساوی یک بر یک به سرانجام رسید و با این نتیجه، فولاد با یک بازی کمتر 14 امتیازی شد و در جایگاه چهارم ایستاد و مس رفسنجان نیز با 9 امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار گرفت.

جواد نکونام برای این مسابقه، محسن فروزان، موسی کولیبالی، زبیر نیک نفس، محمد قاسمی نژاد، احمد عبداله زاده، آیاندا پاتوسی، مجتبی نجاریان، عارف آغاسی، لوسیانو پریرا، ساسان انصاری و وحید حیدریه را از ابتدا به میدان فرستاد.

محمد ربیعی هم در این مسابقه داود نوشی صوفیانی، محسن طرهانی، حامد نورمحمدی، عقیل کعبی، محمد قاضی، فراز امامعلی، مهرداد رضایی، میثم نقی زاده، محسن آذرپاد، مسیح زاهدی و سجاد آشوری را در ترکیب مس رفسنجان قرار داد.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1386

به "خبرنگاران شوک لحظه آخری به شاگردان نکونام؛ زور فولاد به مس نرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شوک لحظه آخری به شاگردان نکونام؛ زور فولاد به مس نرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید