خطر از بیخ گوش ملی پوش دوچرخه سواری گذشت!

به گزارش استدیو مرینا، ملی پوش دوچرخه سواری تصمیم گرفته بجای بدنسازی در باشگاه های شلوغ به کوه برود و یک روز قبل از حادثه برای کوهنوردان هم در کوه بوده است.

خطر از بیخ گوش ملی پوش دوچرخه سواری گذشت!

محمد گنج خانلو که کوهنوردی را در برنامه ورزشی خود قرار داده است، در مصاحبه با خبرنگاران درباره اینکه روز آدینه که تعدادی از کوهنوردان دچار حادثه شدند، به کوهنوردی رفته بود یا خیر، اعلام کرد: ما الان در فصل بدنسازی هستیم. بعضی باشگاه های بدنسازی به صورت پنهانی باز هستند اما به قدری شلوغ است که من ریسک نمی کنم و به آن باشگاها نمی روم و بجای آن کوهنوردی می کنم. برای اینکه بعدا از لحاظ بدنی به مشکل برنخورم، دو جلسه در هفته به کوه می روم.

او ادامه داد: من و تعدادی از ملی پوشان به کوهنوردی می رویم. در هفته گذشته نیز، روز پنج شنبه تا ایستگاه پنج توچال رفتیم. ارتفاع برف هم بسیار زیاد بود و واقعا چنین چیزی ندیده بودم. اتفاقا نزدیک ایستگاه کولاک شد. نگران بودم یکی، دو نفر دیگر از دوچرخه سوار ها که عقب تر از ما هستند چگونه می خواهند راستا را ادامه بدهند که در همان ایستگاه دو تصمیم گرفته بودند ادامه ندهند و برگردند. چون همان هوا هم خطرناک بود.

گنج خانلو در پاسخ به این پرسش که با تجهیزات کامل به کوهنوردی می فرایند یا خیر، گفت: بله ما با تجهیزات کامل می رویم و همراهمان نیز یک کوه نورد حرفه ای است که سابقه صعود زمستانه به دماوند را نیز داشته است.

ملی پوش دوچرخه سواری در پاسخ به این پرسش که چرا از سمت هیات استان تهران و شهر خود (شهر قدس) پیگیری نکرده تا بتواند به تنهایی در یک باشگاه کار بدنسازی انجام دهد، توضیح داد: چون قبلا برای مسائل دیگر که پیگیر شدم، متوجه شدم برایشان مهم نیست بنابراین تصمیم گرفتم دیگر هم مسئله ای پیگری را نکنم.

گزینه اعزام به بازی های المپیک توکیو با اشاره به تمایل خود به برگزاری اردوی تیم ملی گفت: واقعا دلم می خواهد اردوها برگزار گردد. چند مرتبه هم با آقای پراش مربی تیم ملی صحبت کردم و درخواست کردم زودتر اردوها را شروع نمایند که پاسخ داد در حال پیگیری هستند.

گنج خانلو در خصوص اینکه با خاتمه یافتن دوره ریاست، فدراسیون دچار بلاتکلیفی خواهد شد، تاکید نمود: فکر نمی کنم این مسئله به ورزشکاران ربطی داشته باشد. به هر حال ما قهرمانی آسیا را در پیش داریم و ورزشکاران و مربی هم معین هستند و باید کار خودمان را انجام دهیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1399 بروزرسانی: 18 بهمن 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1383

به "خطر از بیخ گوش ملی پوش دوچرخه سواری گذشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر از بیخ گوش ملی پوش دوچرخه سواری گذشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید