دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای 14 گروه آموزشی ترم تابستان برگزار می نماید

به گزارش استدیو مرینا، دانشگاه علوم پزشکی مجازی به عنوان دانشگاه پیشرو در بخش مجازی سازی برنامه های علوم پزشکی کشور ترم تابستانی 99 را با 52 عنوان درسی برای 14 گروه آموزشی برگزار می نماید.

دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای 14 گروه آموزشی ترم تابستان برگزار می نماید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه علوم پزشکی مجازی ضمن رعایت تمامی قوانین مصوب وزارت بهداشت و با بهره مندی از ظرفیت های آموزش مجازی و در راستای پاسخ گویی جامع به احتیاج های دانشجویان اقدام به ارایه برنامه ترم تابستانی 99 کرد.

با توجه به موفقیت این دانشگاه در طراحی و اجرای ترم تابستانی الکترونیکی و با توجه به درخواست های مکرر تعداد زیادی از دانشجویان علوم پزشکی کشور و انجام مکاتبات متعدد با این دانشگاه مبنی بر برگزاری این برنامه برای دروس نظری تمامی مقاطع رشته های علوم پزشکی و پیراپزشکی به صورت آموزش مجازی تصمیم به اجرای دوباره این برنامه گرفته است.

برنامه ای برای رشته های مختلف آموزش پزشکی در قالب گروه های آموزشی مجازی 52 عنوان درسی و 14 گروه آموزشی طراحی شده است تا دانشجویان علوم پزشکی همه رشته ها بتوانند نسبت به انتخاب و گذراندن آن ها اقدام نمایند.

علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی https://b 2 n.ir/443211 یا شماره 41134-021 داخلی 614 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1049

به "دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای 14 گروه آموزشی ترم تابستان برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه علوم پزشکی مجازی برای 14 گروه آموزشی ترم تابستان برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید