در ایران، همه چیز به کام استقلال

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران: هفته چهارم رقابت های لیگ برتر به پایان رسید و تیم های مدعی قهرمانی یکی پس از دیگری امتیاز از دست دادند. با این حال، شرایط برای استقلال از بقیه تا حدودی متفاوت تر بود، چون این تیم علاوه بر از دست دادن امتیاز، به صدر جدول رسید تا حالا روز های بهتری در پیش داشته باشد.

در ایران، همه چیز به کام استقلال

به گزارش خبرنگاران، این برای اولین بار از زمان ورود فرهاد مجیدی به استقلال است که استقلال طعم صدرنشینی را می چشد. البته او در دوره های قبلی که به عنوان سرمربی به استقلال آمد، از ابتدا کار را به دست نگرفته بود و همیشه استقلالی را هدایت می کرد که فاصله اش با صدرجدول تقریبا زیاد بود. در این دوره اما، فرهاد از ابتدای فصل روی نیمکت نشسته و حالا فقط به 4 هفته زمان نیاز داشت تا تیمش را صدرنشین لیگ برتر کند.

درست است که اختلاف امتیازات از صدر جدول که استقلال 10 امتیازی است با رده ششم که پرسپولیس 7 امتیازی ایستاده فقط 3 امتیاز است، ولی با کیفیتی که تیم های لیگ در 4 هفته نخست داشته اند، کار آبی پوشان تهرانی ارزشمند است.

دیگر نکته ای که کار استقلال را در این 4 هفته برجسته می کند حضور یکی از بازیکنانش در فهرست برترین گلزنان لیگ برتر است. این تیم کوین یامگا 3 گله را در کنار پیمان بابایی به صورت مشترک در صدر برترین گلزنان لیگ آنهم بعد از 4 بازی می بیند. یامگا بعد از سه بازی با استقلال به این تعداد گل رسیده تا همچنان مهر تاییدی بر خرید های نو استقلال هم بزند.

موضوعی که البته فوتبال ایران را بیش از هر زمان دیگری به سود استقلال می کند از راه رسیدن فیفادی است. استقلال با فرهاد مجیدی هنوز نیاز به زمان برای پختگی و هماهنگی بیشتر دارد. این تیم حالا این زمان را به دست آورده و می تواند هماهنگی بیشتری بین بازیکنانش به وجود بیاورد. تفاوتش با دفعات قبلی در این است که این بار، استقلال به عنوان صدرنشین لیگ برتر در پی انسجام و هماهنگی بیشتر است و برخلاف قبل، این بار هدف اصلی اش حفظ صدرنشینی است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1838

به "در ایران، همه چیز به کام استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ایران، همه چیز به کام استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید