در 57 سالگی رکورد رونی کُلمن را زدم

به گزارش استدیو مرینا، به گزارش خبرنگاران، سید موسی هاشمی مقدم قصد دارد طی 20 روز آینده سومین رکورد خود را در زمینه هاگ پای ایستاده طی 20 روز آینده در کتاب رکوردهای گینس ثبت کند تا اولین نفری باشد که در کل جهان سه بار نامش در این کتاب ثبت شده است.

در 57 سالگی رکورد رونی کُلمن را زدم

هاشمی مقدم در این ارتباط گفت: من اولین رکوردم را در سال 2013 در کتاب رکوردهای گینس ثبت کردم. آن زمان توانستم رکورد رونی کلمن را در پِرس پا بشکنم. رونی کلمن در سن 37 سالگی این رکورد را به نام خودش ثبت کرد اما من در 57 سالگی رکورد او را زدم.

وی اضافه نمود: همچنین در سال 2015 نیز رکورد ایمون کین ایرلندی را در زمینه هاگ پا زدم. این ورزشکار ایرلندی 220 کیلوگرم را 616 بار حرکت داد که مجموع آن 138 تن می شد اما من 660 بار آن را ظرف یک ساعت تکرار کردم که در مجموع 141 تن و 641 کیلوگرم را ظرف یک ساعت حرکت دادم.

این ورزشکار اظهار کرد: رکوردی که من تصمیم دارم آن را بزنم در اختیار کوین فست ورزشکار کانادایی است. این ورزشکار وزنه 500 کیلوگرم را یک دقیقه و 14 ثانیه روی شانه هایش نگه داشت و من قصد دارم وزنه 750 کیلوگرمی را به ثبت برسانم. این کار معادل این است که یک خودرو را روی شانه هایم نگه دارم.

هاشمی مقدم اظهار کرد: من قصد دارم این رکورد را در 60 سالگی به نام خودم ثبت کنم که این موضوع برایم خیلی جذاب است.حدود 5 سال است که ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کنم و هیچ وقت تحت هیچ شرایطی برای انجام ورزش دیر نیست.

وی در رابطه با استفاده از مکمل های ورزشی شرح داد: من از هیچ گونه مکملی استفاده نمی کنم و این موضوع را نیز اصلا توصیه نمی کنم.

هاشمی مقدم همچنین اظهار کرد: ثبت این رکوردها برای من حدود 30 میلیون تومان هزینه دارد و خودم آن را تقبل کرده ام تا این رکورد ثبت شود. قرار است طی 20 روز آینده در حضور مسئولان ثبت رکوردهای گینس و همچنین مسئولان فدراسیون پرورش اندام این رکورد به ثبت برسد.

هاشمی مقدم همچنین از احداث مجتمع ورزشی برای نخبگان ورزشی خبر داد و گفت: در ایران استعدادها و نخبگان زیادی در ورزش حضور دارند. قصد دارم طی یک سال آینده مجتمعی را احداث کنم که نخبگان ورزشی که استطاعت مالی ندارد بتوانند در این مجتمع ورزشی به صورت حرفه ای و زیر نظر مربیان مجرب تخصصشان را دنبال کنند. همچنین هزینه هایی که برای رکورد هم وجود دارد خودم می پردازم.

وی در خاتمه شرح داد: اگر این رکورد را بزنم اولین نفری خواهم که سه بار نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است و طی 20 روز آینده سعی می کنم این کار را انجام دهم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 459

به "در 57 سالگی رکورد رونی کُلمن را زدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در 57 سالگی رکورد رونی کُلمن را زدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید