دلیخت امروز در رم مورد جراحی قرار می گیرد، خانه نشینی 3 ماهه مدافع یوونتوس

به گزارش استدیو مرینا، مدافع هلندی راه راه پوشان تورین امروز در شهر رم مورد عمل جراحی قرار می گیرد.

دلیخت امروز در رم مورد جراحی قرار می گیرد، خانه نشینی 3 ماهه مدافع یوونتوس

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، ماتیس دلیخت که مدتی بود از ناحیه کتف دچار مشکل شده بود، امروز (چهارشنبه) در شهر رم مورد عمل جراحی قرار می گیرد. بر اساس گزارش پایگاه خبری کالچو مرکاتو وب ایتالیا، این مدافع جوان با انجام این عمل جراحی حداقل به مدت سه ماه به دور از مستطیل سبز خواهد بود و به این ترتیب آغاز فصل 21-2020 را از دست خواهد داد.

این مدافع هلندی که تابستان سال گذشته در انتقالی پرسروصدا به جمع راه راه پوشان تورین ملحق شد، سال گذشته در ملاقات مقابل آتالانتا از ناحیه کتف دچار دررفتگی شد. او در این مدت به خاطر احتیاج مبرم یووه به او، با این درد خود کنار آمد.

دلیخت 21 ساله به خاطر اینکه فصل را با یوونتوس به سرانجام ببرد، عمل جراحی خود را به عقب انداخته بود اما حالا با حذف بانوی پیر از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا می تواند کتف خود را به تیغ جراحان بسپارد.

یکی از دلایل دیگری که این مدافع هلندی عمل جراحی خود را به تعویق انداخت، کمبود گزینه های لازم برای خط دفاعی بود چرا که جورجو کیه لینی و مریح دمیرال به دلیل مصدومیت برای مدت طولانی به دور از ترکیب راه راه پوشان تورین بودند.

ماتیس دلیخت در فصل اول حضورش در یوونتوس در 39 بازی از رقابت های مختلف این تیم را همراهی کرد که حاصل آن 4 گل زده و یک پاس گل بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1082

به "دلیخت امروز در رم مورد جراحی قرار می گیرد، خانه نشینی 3 ماهه مدافع یوونتوس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلیخت امروز در رم مورد جراحی قرار می گیرد، خانه نشینی 3 ماهه مدافع یوونتوس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید