دکتر مونسان وارد رامسر شد

به گزارش استدیو مرینا، رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دقایقی پیش وارد رامسر در استان مازندران شد و در بدو ورود مورد استقبال احمد حسین زادگان استاندار مازندران و جمعی از مسئولان این استان قرار گرفت.

دکتر مونسان وارد رامسر شد

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، دکتر علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور بازدید از چند طرح و پروژه گردشگری و سرکشی به آثار فرهنگی تاریخی مازندران، به این استان سفر کرده است.

دکتر مونسان در سفر به استان مازندران، ضمن بازدید و بررسی طرح ها و پروژه های گردشگری در حال احداث، تأسیسات گردشگری در حال فعالیت، آثار و بناهای تاریخی و کارگاه های صنایع دستی استان، در شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی با موضوع گردشگری در محل استانداری مازندران شرکت خواهد کرد.

معاون رئیس جمهوری در این سفر، همچنین هتل سه ستاره لیدو در رامسر، تعدادی واحد اقامتگاه بوم گردی و مرکز تفریحی گردشگری سیمرغ در محمود آباد را افتتاح خواهد کرد.

دکتر مونسان در سفر به استان مازندران، از کارگاه صنایع دستی سفال در روستای سیلم آباد تنکابن و کاخ چایخوران بازدید می کند.

تعدادی از معاونان و مدیران سازمان میراث فرهنگی، استاندار مازندران، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این استان و جمعی از مسئولان استان مازندران در این سفر، معاون رئیس جمهوری را همراهی می کنند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 337

به "دکتر مونسان وارد رامسر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر مونسان وارد رامسر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید