بهترین هتل های ارزان مراکش؛ شهری متفاوت در کشور مراکش

به گزارش استدیو مرینا، هتل های مراکش هتل هایی متنوع و مجذوب کننده با ترکیبی از فرهنگ مراکشی و ارائه خدمات فوق العاده است؛ با انتخاب هتل های ارزان و 3 ستاره فرصت اقامت در هتلی را خواهید داشت که هم خاطرات خوشی را برای شما به ارمغان می آورد، هم هزینه کمتری برای شما خواهد داشت.

بهترین هتل های ارزان مراکش؛ شهری متفاوت در کشور مراکش

هتل های مراکش هتل هایی متنوع و فوق العاده است که در تور مراکش قطعا به تنوع این هتل ها پی خواهید برد. شهر مراکش از شهرهای بزرگ و دیدنی و در واقع یکی از شگفت انگیزترین شهرهای کشور مراکش به شمار میرود. به دلیل قرمز بودن تمامی ساختمان ها و بناها در این شهر، آن را با نام شهر سرخ (حمرا) نیز می شناسند. این شهر یکی از مهم ترین شهرهای توریستی کشور مراکش است و جاذبه های گردشگری متعددی دارد که بسیاری از گردشگران را مجذوب خود می کند. بسیاری از هتل های مراکش رنگ و بوی سنتی خود را حفظ کرده و فرهنگ مراکشی به خوبی در آن نمایان است.

در این مقاله قصد داریم در انتخاب هتل های اقتصادی مراکش شما را هدایت کنیم و امکاناتی که این هتل ها برای مهمانان خود در نظر گرفته اند را شرح دهیم؛ همراه ما باشید.

  • هتل دار توسکیا (Dar Tuscia)
  • هتل ریاد ال ارکید (Riad LOrchidee)
  • هتل ریاد ساداکا (Riad Sadaka)
  • هتل ریاد لا لونا د مراکش (Riad La Lune De Marrakech)
  • هتل آدای (Hotel Aday)
  • هتل ریاد زایان اطلس (Riad Zayane Atlas)
  • هتل ریاد بی بی مراکش (Riad BB Marrakech)
  • هتل ریاد باب آگناو (Riad Bab Agnaou & Spa)
  • هتل اودایا (Hotel Oudaya)
  • هتل لِ کاسپین (Hotel Le Caspien)
  • هتل ریاد ادرینا (Riad Adriana)
  • هتل ریاد کارملا (Riad karmela)
  • هتل ریاد دار شبا (Riad Dar Sheba)

هتل دار توسکیا (Dar Tuscia)

هتل های مراکش هتل هایی با رنگ و شکل فرهنگی آن کشور است و شما با اقامت در آن ها به راحتی با نحوه زندگی و دکوراسیون مجذوب کننده آن ها آشنا می شوید. هتل دار توسکیا هتلی به سبک مراکشی است و تمام اجزای داخلی و طراحی آن به شکل سنتی است. این هتل در منطقه ای واقع شده است که بسیاری از جاذبه های شهر در نزدیکی آن واقع شده است.

این هتل دارای اتاق های کمی است، بنابراین اگر دوست دارید که در محیط آرام اقامت کنید، این هتل می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. اتاق ها دارای اینترنت بی سیم هستند و تمام شرایط را برای اقامت راحت برای مهمانان خود فراهم می کنند.

شما پس از ماجراجویی در شهر می توانید به حیاط زیبای هتل بروید و خود را به یک چای خوش طعم مهمان کنید. این هتل اگرچه هتلی اقتصادی است، اما امکانات خوبی را برای شما فراهم کرده که از آن ها می توان به اتاق ماساژ اشاره کرد. شما در این هتل و در رستوران این هتل می توانید با غذاهای مراکشی آشنا شوید یا حتی به رستوران های اطراف هتل بروید و در کنار مردم محلی از غذاهای لذیذ مراکشی بچشید.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 2.4 کیلومتر، تا باغ آگ دال 4.8 کیلومتر، تا باغ مناره 3.8 کیلومتر، تا کاخ باهیا 2.2 کیلومتر، تا باغ ماژورل 2.6 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 1.9 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 1.7 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 1 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 1.7 کیلومتر، تا موزه مراکش 1 کیلومتر و تا سوق های مدینه 1.3 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 91, Diour Jdad, Zaouia El Abbessia - Bab Doukala, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 5 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، حمام، ماساژ، سولاریوم، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، تفریحات هتل با پرداخت اضافه بها (اروبیک، کلاس های آشپزی، تورهای آشنایی با فراهنگ مراکشی)، کتابخانه، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی)

هتل ریاد ال ارکید (Riad LOrchidee)

هتل ریاد ال ارکید هتلی اقتصادی اما فوق العاده برای سفر به مراکش است. این هتل علاوه بر موقعیت جغرافیایی مناسب طراحی داخلی سنتی و زیبا دارد که شما را عاشق خود می کند. این هتل با اتاق های دلباز و جادار با درها و پنجره های سنتی در کنار امکانات مناسب و عالی، از مهمانان خود میزبانی می کند. اتاق ها رو به تراسی به محوطه داخلی هتل هستند و حس و حال خاصی را به مهمانان می بخشد.

شما می توانید صبحانه و وعده های غذایی خود را در تراس هتل نوش جان کنید. بی شک خوردن غذاهای محلی در فضایی سنتی لذتی دیگر خواهد داشت. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما سری به استخر رویایی و آرام این هتل بزنید؛ فضایی با دکور مجذوب کننده و ستون های زیبا که محیط آن را می سازد و قطعا برای شما نیز دلپذیر خواهد بود.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 1.9 کیلومتر، تا باغ آگ دال 4.3 کیلومتر، تا باغ مناره 3.4 کیلومتر، تا کاخ باهیا 1.8 کیلومتر، تا باغ ماژورل 1.2 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 1.5 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 1.1 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 0.7 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 1.7 کیلومتر، تا موزه مراکش 0.7 کیلومتر و تا سوق های مدینه 0.9 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 42-43- Sidi Bouamar Riad El Arousse, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 6 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، حمام، ماساژ، سولاریوم، سونا، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، تفریحات هتل با پرداخت اضافه بها (اروبیک، کلاس های آشپزی، تورهای آشنایی با فراهنگ مراکشی)، کتابخانه، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی)

هتل ریاد ساداکا (Riad Sadaka)

هتل ریاد ساداکا هتلی دلربا و مجذوب کننده است. هتلی با رنگ های زنده و شاد با طراحی سنتی که به خوبی فرهنگ مراکشی را به شما نشان می دهد. این هتل با محوطه زیبا و حیاط فوق العاده ای که دارد، دل کندن را پس از مدت اقامت تان، سخت خواهد کرد. شما از این هتل یک آغاز ماجراجویانه در شهر خواهید داشت و به راحتی به جاذبه ها دسترسی خواهید داشت.

اتاق های زیبای این هتل با پنجره ها و درهای چوبی که رو به محوطه هتل باز می شوند، حس فوق العاده ای را به شما خواهند داد. اتاق ها دکوری سنتی و زیبا دارند و هر چیزی که برای اقامت تان نیاز دارید، مهیا شده است. اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و حمامی اختصاصی هستند.

محال است صبحانه رنگین مراکشی این هتل را در حیاط زیبا و باطراوت ببینید و ساده از آن بگذرید. صبحانه این هتل را میل کنید و سپس به برنامه های گردشی خود بپردازید. غذاهای لذیذ مراکشی نیز برای شما در این هتل سرو می شود.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 2.2 کیلومتر، تا باغ آگ دال 4.5 کیلومتر، تا باغ مناره 3.8 کیلومتر، تا کاخ باهیا 1.9 کیلومتر، تا باغ ماژورل 1.1 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 1.5 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 1.4 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 0.8 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 1.2 کیلومتر، تا موزه مراکش 0.8 کیلومتر و تا سوق های مدینه 1.1 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 91, Sidi Ahmed Soussi,Derb Talmoudi 34, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 6 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، حمام، ماساژ، سولاریوم، سونا، استخر، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است، کتاب و سی دی مخصوص بچه ها، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی، آلمانی، اسپانیایی)

هتل ریاد لا لونا د مراکش (Riad La Lune De Marrakech)

هتل های مراکش همیشه شما را غافلگیر می کنند؛ طراحی و عناصری که در بیشتر هتل های آن ها استفاده می شود، نشان از فرهنگ و سنت عمیق آنان است. هتل ریاد لا لونا د مراکش نیز هتلی با همین ویژگی ها است و مجذوب کنندهیت آن زمانی برای شما نمایان می شود که در آن اقامت داشته باشید؛ طراحی فوق العاده و استفاده از طرح ها و رنگ های گیرا محیط شادابی را ایجاد کرده است.

اتاق ها با دکوراسیون مجذوب کننده و استفاده از رنگ های قرمز برای شما محیطی گرم و راحت خواهد بود. اتاق ها رو به حیاطی زیبا باز می شوند و شما به نمایی فوق العاده، روزهای خود را در این هتل آغاز می کنید. اتاق ها دارای اینترنت بی سیم و حمامی با کاشی های آبی و زیبا هستند.

صبحانه مراکشی در این هتل می چسبد و وعده های غذایی نیز برای شما در این هتل سرو می شود. شام در این محیط دوست داشتنی، در کنار نور کم سوی حیاط هتل و آرامشی مثال زدنی، قطعا برای مدت ها در خاطر شما خواهد ماند.

اگر از گشت و گذار در شهر خسته هستید، به سونای هتل بروید و از خدمات آن، به خصوص ماساژ بهره مند شوید. اگر دوست دارید که هدفمندتر و بدون نگرانی به گردش بپردازید، می توانید از تورهایی که خود هتل آن ها را برگزار می کند شرکت کنید.

  • آدرس: 46 Derb Assabane - Riad Laarouss -Medina, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 5 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، حمام، ماساژ، سولاریوم، سونا، استخر، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی مجاز است (پرداخت اضافه بها)، تورهای پیاده روی-دوچرخه سواری، اتاق بازی، کرایه دوچرخه، شبکه تلویزیونی بچه ها، کتابخانه، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی، ایتالیایی، اسپانیایی)

هتل آدای (Hotel Aday)

هتل آدای هتلی اقتصادی و بسیار معمولی در مراکش است که اگر در پی هتلی ارزان هستید که اقامتی معمولی را برای شما به همراه داشته باشد، این هتل مناسب خواهد بود. این هتل نیز طراحی سنتی دارد و اتاق ها آن با دکوری مراکشی مبله شده است. اتاق ها دارای حمام اختصاصی و اینترنت بی سیم هستند.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 0.8 کیلومتر، تا باغ آگ دال 3.1 کیلومتر، تا باغ مناره 3.8 کیلومتر، تا کاخ باهیا 1.9 کیلومتر، تا باغ ماژورل 2.8 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 0.3 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 0.5 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 0.9 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 0.3 کیلومتر، تا موزه مراکش 0.8 کیلومتر و تا سوق های مدینه 1.1 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 111, Derb Sidi Bouloukat , Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 15 اتاق است.
  • امکانات هتل: ورود حیوانات خانگی ممنوع است، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق.

هتل ریاد زایان اطلس (Riad Zayane Atlas)

هتل ریاد زایان اطلس هتلی سنتی در قلب مراکش است و بی شک یک آغاز ایده آل برای گردشگری و ماجراجویی در شهر خواهد بود. در این هتل هر چیزی عالی و بی نقص است و شما را در همه بخش ها راضی نگه می دارد.

اتاق های شما در این هتل با لوازمی کاملا سنتی دکور شده است و شما وقتی صبح اولین روز خود را در این هتل بیدار می شوید، بسیار هیجان زده از این فضا خواهید شد. چراغ های زیبایی در اتاق ها نصب شده است که اتاق هایتان را در شب رویایی تر می کند. همه اتاق ها مجهز به امکاناتی همانند تهویه مطبوع، اینترنت بی سیم و حمامی زیبا هستند.

صبحانه هر روزه در تراس زیبای هتل با چشم انداز ای از شهر برای شما سرو می شود. غذاهای خوش عطر مراکشی نیز برای شما سرو می شود که خوردن آن در این محیط زیبا دلچسب خواهد بود. اگر اهل شنا هستید، این هتل استخری روباز در حیاط هتل دارد؛ اگرچه این استخر کوچک است، ولی باز هم شنا کردن در آن خالی از لطف نخواهد بود. امکانات اسپا و ماساژ نیز در این هتل برای شما وجود دارد.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 0.8 کیلومتر، تا باغ آگ دال 2.9 کیلومتر، تا باغ مناره 3.6 کیلومتر، تا کاخ باهیا 0.4 کیلومتر، تا باغ ماژورل 2.8 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 0.3 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 0.8 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 0.9 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 0.5 کیلومتر، تا موزه مراکش 0.8 کیلومتر و تا سوق های مدینه 0.6 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 31 Derb Nakous, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 8 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، حمام، ماساژ، سولاریوم، سونا، استخر، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، تورهای پیاده روی-دوچرخه سواری - آشپزی، اتاق بازی، کرایه دوچرخه، شبکه تلویزیونی بچه ها، کتابخانه، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی)

هتل ریاد بی بی مراکش (Riad BB Marrakech)

هتل ریاد بی بی مراکش هتلی اقتصادی در مرکز شهر است که با اتاق های دلباز با طراحی داخلی مراکشی از مهمانان خود میزبانی می کند. اتاق های هتل با درهای چوبی و پرده های زیبا در کنار امکاناتی همانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و حمامی اختصاصی اقامت خوبی را برای مهمانان خود فراهم می کند.

شما می توانید غذای خود را در تراس زیبای هتل با چشم انداز زیبا از شهر میل کنید. استخر هتل نیز در تراس آن، محیط فوق العاده ای برای تفریح و اوقات فراغت شما خواهد بود. شما می توانید در جایگاه های مخصوص استراحت کنید و اگر دوست دارید کمی آفتاب بگیرید.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 1.1 کیلومتر، تا باغ آگ دال 3.4 کیلومتر، تا باغ مناره 3.2 کیلومتر، تا کاخ باهیا 0.4 کیلومتر، تا باغ ماژورل 2 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 0.7 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 0.4 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 0.7 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 0.2 کیلومتر، تا موزه مراکش 0.6 کیلومتر و تا سوق های مدینه 0.2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 34 derb fhal zfriti, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 7 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، حمام، ماساژ، سولاریوم، سونا، استخر، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی)

هتل ریاد باب آگناو (Riad Bab Agnaou & Spa)

برای بسیاری از گردشگران اقامت در هتلی که در مرکز شهر قرار داشته باشد و به راحتی بتوانند به جاذبه های دیدنی شهر دسترسی داشت، از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ هتل ریاد باب آگناو در مرکز شهر واقع شده است و با ساختار محلی و طراحی مراکشی که دارد، برای علاقه مندان به این سبک هتل ها بسیار مناسب است.

اتاق های رو به چشم انداز شهر و شنیدن صدای تردد مردم در صبح شما را در این هتل هیجان زده خواهد کرد. این هتل نیز با اتاق های سنتی در کنار امکاناتی همانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و حمامی با کاشی کاری های آبی رنگ و زیبا از مهمانان خود میزبانی می کند.

حیاط هتل با حوضچه های زیبا و نور چراغ هایی که در لوسترهای رنگی و زیبا می درخشد، فضا را برای یک شام خاطره انگیز مهیا کرده است و شما غذای لذیذ مراکشی را در این محیط آرام و دلنشین در کنار همراهان خود میل خواهید کرد. صبحانه نیز هر روزه برای شما سرو می شود، اما اگر دوست دارید صبحانه خود را در اتاق خود میل کنید، کافی است به بخش پذیرش اطلاع دهید و آن ها سینی زیبایی را برای صبحانه تان فراهم کنند.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 0.1 کیلومتر، تا باغ آگ دال 2.2 کیلومتر، تا باغ مناره 3.2 کیلومتر، تا کاخ باهیا 0.4 کیلومتر، تا باغ ماژورل 3.1 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 0.9 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 0.4 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 1.8 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 1.1 کیلومتر، تا موزه مراکش 1.6 کیلومتر و تا سوق های مدینه 1.2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 89 Derb Tabbal, Kasbah, Kasbah, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 2 ستاره است و دارای 5 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، حمام، ماساژ، سولاریوم، سونا، استخر، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، رستوران، صبحانه در اتاق، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی)

هتل اودایا (Hotel Oudaya)

بسیاری از هتل های اقتصادی و 3 ستاره وجود دارند که شما را در نوع خدمات و طراحی غافلگیر می کنند. هتل اودایا هتلی بی نظیر بوده و همه چیز آن مجلل و باشکوه است. از همان لحظه ورود به این هتل دیدنی، شما از انتخاب خود مطمئن خواهید شد. کارمندان حرفه ای هتل کارهای پذیرش را سریع انجام می دهند و شما را به اتاق های آرام و رویایی تان هدایت می کنند.

اتاق ها دلباز و متنوع هستند و شما چه با خانواده خود و چه با دوستان، قصد اقامت در این هتل را داشته باشید برای شما گزینه های متنوعی وجود دارد. دکور اتاق ها هر نوع سلیقه ای را راضی نگه می دارد و همه آن ها به گونه ای طراحی شده اند که شما هیچ کمبودی در اتاق های خود نداشته باشید.

صبحانه سنتی در محیطی مجذوب کننده هر روزه برای شما تهیه می شود، پس صبح ها این وعده لذیذ را از دست ندهید. رستوران این هتل نیز مانند دیگر بخش های آن حرف های بسیاری برای گفتن دارد و شما از خوردن غذاهای لذیذ مراکشی لذت خواهید برد.

این هتل استخری بزرگ و نیلگون در محوطه هتل دارد که عاشقان شنا یا کسانیکه دوست دارند کمی در کنار خانواده خود و در محل اقامت شان تفریح کنند، حتما شنا در آن را از دست نخواهند داد. شما می توانید به مرکز اسپا بروید یا از خدمات آرایشی نیز بهره مند شوید.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 3.1 کیلومتر، تا باغ آگ دال 5.3 کیلومتر، تا باغ مناره 2.2 کیلومتر، تا کاخ باهیا 0.4 کیلومتر، تا باغ ماژورل 1.3 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 0.9 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 2.3 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 2.8 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 2.6 کیلومتر، تا موزه مراکش 2.7 کیلومتر و تا سوق های مدینه 1.2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 147 rue Mohamed El Baqual Gueliz, Gueliz, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 92 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، حمام، ماساژ، سولاریوم، سونا، استخر، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، رستوران، صبحانه در اتاق، تورهای پیاده روی-دوچرخه سواری، اتاق بازی، بیلیارد، شبکه تلویزیونی بچه ها، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی)

هتل لو کاسپین (Hotel Le Caspien)

هتل لو کاسپین از هتل های اقتصادی و 3 ستاره در مراکش است که مانند دیگر هتل های 3 ستاره که ذکر شد، خدمات عالی را برای مهمانان خود فراهم می کند تا اقامت خوب و خاطره انگیزی را در این هتل تجربه کنند. این هتل اتاق هایی کاملا لوکس و مدرن را به شما پیشنهاد می دهد و شما بعد از گشت و گذار در شهر با اشتیاق فراوان به اتاق های شیک تان باز خواهید گشت.

شما برای وعده های غذایی خود دارای 2 انتخاب هستید و می توانید به هر یک از رستوران های هتل بروید. اگر دوست دارید در فضای باز غذای خود را میل کنید، در کنار استخر میزهایی برای شما چیده شده است.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 3 کیلومتر، تا باغ آگ دال 5.3 کیلومتر، تا باغ مناره 2.6 کیلومتر، تا کاخ باهیا 0.4 کیلومتر، تا باغ ماژورل 0.8 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 0.9 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 2.2 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 2.8 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 2.8 کیلومتر، تا موزه مراکش 2.3 کیلومتر و تا سوق های مدینه 1.2 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 12, Rue Loubnane Gueliz, Gueliz, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 38 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، حمام، ماساژ، سولاریوم، سونا، استخر، خدمات آرایشی، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، منوی بچه ها، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی)

هتل ریاد ادرینا (Riad Adriana)

مگر می شود هتلی که طاق های گچبری شده دارد و چراغ هایی با شیشه های رنگی آن را مزین کرده است، برای گردشگران مجذوب کننده نباشد؟ هتل ریاد ادرینا هتلی است که علاوه بر آنچه گفته شد، خدماتی خوب و بی نقص را به مهمانان خود ارائه می دهد و تمام تلاش خود را برای کسب رضایت مهمانان خود انجام می دهد.

اتاق هایی با دکور سنتی و پنجره هایی که رو به حیاط زیبای هتل باز می شوند، در این هتل در انتظار شما است که آنچه که از اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و حمامی زیبا نیاز دارید، برای شما فراهم شده است.

غذاهای خوش عطر مراکشی هر روزه برای شما سرو می شود که می توانید در تراس یا فضای باز هتل و در محیطی سرزنده غذای خود را میل کنید.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 2 کیلومتر، تا باغ آگ دال 4.4 کیلومتر، تا باغ مناره 3.2 کیلومتر، تا کاخ باهیا 0.4 کیلومتر، تا باغ ماژورل 1 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 1.7 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 1.2 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 1 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 1.2 کیلومتر، تا موزه مراکش 1 کیلومتر و تا سوق های مدینه 1 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 99, Derb Jdid Bab Doukkala, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 8 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، سولاریوم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی)

هتل ریاد کارملا (Riad karmela)

هتل های مراکش به حدی خوب و عالی هستند که اغلب گردشگران برای انتخاب محل اقامت خود دچار تردید می شوند. هتل ریاد کارملا از هتل های عالی در میان هتل های هم رده خود است که خدمات خوبی را ارائه می دهد و موقعیت جغرافیایی خوبی دارد.

اتاق های شیک و مجلل با زیباترین لوازم مراکشی برای شما آماده شده است؛ کمتر کسی پیدا می شود که اقامت در اتاق و این هتل را فراموش کند. همه چیز لوکس و زیبا انتخاب شده و این نشان دهنده طراحی ظریف و بادقت این هتل است.

غذای لذیذ خود را در تراس هتل میل کنید و از دیدنی های خیره کننده شهر از هتل خود در کنار غذای فوق العاده مراکشی که برای شما سرو می شود لذت ببرید.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 1.5 کیلومتر، تا باغ آگ دال 3.7 کیلومتر، تا باغ مناره 3.9 کیلومتر، تا کاخ باهیا 0.4 کیلومتر، تا باغ ماژورل 2.1 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 0.8 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 1.1 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 0.2 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 0.7 کیلومتر، تا موزه مراکش 0.2 کیلومتر و تا سوق های مدینه 0.6 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 10,derb el ferrane azbezt Marrakech, Medina, 400008 Marrakech, Morocco
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 19 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، سونا، حمام، سولاریوم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، تورهایی برای آشنایی با فرهنگ محلی، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی)

هتل ریاد دار شبا (Riad Dar Sheba)

هتل ریاد دار شبا آخرین هتل اقتصادی است که در این مقاله به شما معرفی می کنیم. این هتل نیز همانند دیگر هتل های نام برده امکانات عالی و فوق العاده ای را به مهمانان خود ارائه می دهد. اتاق های هتل طراحی سنتی مراکشی دارد و شامل امکاناتی مانند اینترنت بی سیم، تهویه مطبوع و حمام هستند.

غذاهای مراکشی و صبحانه ای محلی هر روزه برای شما سرو می شود. استخر کوچکی در محوطه داخلی هتل واقع شده است و شما می توانید پس از شنا در ان از خدما ماساژ نیز بهره مند شوید.

از این هتل تا مقبره های سعدیان 1.4 کیلومتر، تا باغ آگ دال 3.8 کیلومتر، تا باغ مناره 3 کیلومتر، تا کاخ باهیا 0.4 کیلومتر، تا باغ ماژورل 1.6 کیلومتر، تا موزه هنرها و صنایع دستی مراکشی دار سی سعید 1.2 کیلومتر، تا مسجد کوتوبیا 1.1 کیلومتر، تا مدرسه بن یوسف 0.9 کیلومتر، تا میدان جماع الفنا 0.6 کیلومتر، تا موزه مراکش 0.8 کیلومتر و تا سوق های مدینه 0.5 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: 35, Derb Raouia, Rmlia, Medina, 40000 Marrakech, Morocco
  • این هتل 3 ستاره است و دارای 5 اتاق است.
  • امکانات هتل: تراس، باغ، سونا، حمام، سولاریوم، ورود حیوانات خانگی ممنوع است، کرایه دوچرخه، تورهایی برای آشنایی با فرهنگ محلی، رستوران، صبحانه در اتاق، بار، منوی ویژه افراد رژیمی، اینترنت بی سیم، امانت بار، تبادل ارز، پذیرش 24 ساعته، نگهداری چمدان، خدمات شستشو و خشکشویی، فکس/فتوکپی، شاتل فرودگاهی، سیستم تهویه، سیستم گرمایشی، صندوق امانت، اتاق های خانوادگی، اتاق های سیگار ممنوع، سرویس اتاق، کارمندان چندزبانه (فرانسوی، انگلیسی، عربی، اسپانیایی)

آنچه که ذکر شد، بهترین هتل های ارزان مراکش بود؛ تلاش شد هتل هایی نام برده شود که در نوع خدمات و کیفیت بهترین باشد تا شما با خیال راحت تری هتل خود را انتخاب کنید. اگر به این شهر سفر کردید و در هتل های آن اقامت داشتید، ما را با تجربیات خود آشنا کنید. شما می توانید به هر یک از این هتل ها که در این لیست به شما معرفی کردیم، در صفحه مربوط به هر هتل رای دهید و نظرات خود را بنویسید تا بقیه کاربران نیز با تجربیات شما آشنا شوند.

منبع: کجارو / booking.com
انتشار: 4 اسفند 1400 بروزرسانی: 4 اسفند 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1925

به "بهترین هتل های ارزان مراکش؛ شهری متفاوت در کشور مراکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین هتل های ارزان مراکش؛ شهری متفاوت در کشور مراکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید