رضایی: ساختمان اقتصاد کشور مشکل دارد، برای ریاست نیامده ام

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران: نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: قول می دهم گرانی و بیکاری را حل کنم و آرامش روحی و معنوی را به زندگی مردم برگردانم.

رضایی: ساختمان اقتصاد کشور مشکل دارد، برای ریاست نیامده ام

جهت دریافت خدمات ساخت آلاچیق فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محسن رضایی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مسجد جامع شهر خورموج در استان بوشهر با اشاره به حضور خود در انتخابات، گفت: از من می پرسند چرا رمز یا ابوالفضل را برای خود انتخاب نموده ام ، دلیل آن است که در صحرای کربلا دو جنگ جریان داشت جنگ نظامی که امام حسین (ع) خود فرمانده آن بود و جنگ خیمه ها که حضرت ابوالفضل آنرا رهبری می کرد ، دفاع مقدس همان جنگ نظامی بود که در آن به سید الشهدا تکیه کردیم ، حالا دشمن ناامید است و به خیمه ها نزدیک شده که همان تحریم های مالی است بنابراین باید یا ابوالفضل بگوییم ، تا گرانی و بیکاری را از بین ببریم.

وی اضافه کرد: ارزش پول ملی ما روز به روز ضعیف تر می گردد همه اینها اثرات تحریم نیست بلکه نشانه ضعف مدیریت داخلی کشور و مسائل اداری است، این دولت و دولت های قبلی هم خیلی زحمت کشیدند اما در حال حاضر شرایط کشور مطلوب نیست واقعیت این است که ساختمان اقتصاد ما مشکل دارد اقتصاد ما تک محصولی و وابسته به نفت است تحریم مدیریت ناصحیح و ساختمان اقتصاد مسائل را ایجاد کردند و قدرت خرید ما کم شد .

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه بیکاری بر جوانان ما فشار می آورد، توضیح داد: با توجه به ثروت شهرستان دشتی ابتدا باید کشاورزی سنتی را به مکانیزه تبدیل کنیم و صنایع تبدیلی را در شهرستان ایجاد کنیم .

رضایی گفت : اگر رئیس جمهور شوم هر کس صنایع تبدیلی به این شهرستان بیاورد یارانه دریافت خواهد نمود کوشش می کنم مسائل بیمه و فروش محصولات کشاورزی را حل کنم و پارس شمالی را با تجربه ایی که از پارس جنوبی داریم فعال کنم .

وی گفت: قول می دهم گرانی و بیکاری را حل کنم و آرامش روحی و معنوی را به زندگی مردم برگردانم. من برای ریاست نیامده ام من اقتصاد خوانده ام و کار کارشناسی نموده ام و قول می دهم با یاری مردم از این گردنه مالی عبور خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 848

به "رضایی: ساختمان اقتصاد کشور مشکل دارد، برای ریاست نیامده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: ساختمان اقتصاد کشور مشکل دارد، برای ریاست نیامده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید