زمان بازگشایی زاینده رود در نوروز 98 اعلام شد، مسافران نوروزی اصفهان برنامه ریزی نمایند

به گزارش استدیو مرینا، پس از آنکه علی اصغر مونسان رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری درخواست کرد نوروز سال جاری زاینده رود در اصفهان جاری باشد تا گردشگران نوروزی با اصفهان زیبا روبرو باشند، رئیس جمهوری نیز به وزارت نیرو دستور داد ضمن در نظر دریافت نیازهای زیست محیطی به گونه ای برنامه ریزی گردد که طی ایام نوروز نسبت به رها سازی آب در زاینده رود اقدام نمایند.

زمان بازگشایی زاینده رود در نوروز 98 اعلام شد، مسافران نوروزی اصفهان برنامه ریزی نمایند

لذت بخشترین تجربه سفر را با مسافرت ارزان تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

یکی از ابهامات مسافران نوروزی زمان بازگشایی زاینده بود تا برای دیدن اصفهان پر از آب و زاینده رود و پل خواجوی دیدنی تر برنامه ریزی نمایند.

عباس رضایی استاندار اصفهان در این زمینه با بیان اینکه زمان و حجم دقیق افزایش خروجی سد زاینده رود روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده معین خواهد شد می گوید: بازگشایی زاینده رود در روزهای ابتدایی نوروز 98 قطعی است تا این رودخانه همزمان با سال نو در کلانشهر اصفهان جاری باشد.

وی اضافه کرد: مسافران نوروزی سال قبل حدود 2.5 میلیون نفر بودند و پیش بینی می گردد این میزان در نوروز 98 حدود 25 تا 30 درصد افزایش یابد. قابلیت اسکان 400 هزار نفر در شبانه روز در استان فراهم و در این ارتباط تمامی هتل ها، مهمانپذیرها و مدارس درنظر گرفته شده است.

منبع: گردشبان
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 847

به "زمان بازگشایی زاینده رود در نوروز 98 اعلام شد، مسافران نوروزی اصفهان برنامه ریزی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بازگشایی زاینده رود در نوروز 98 اعلام شد، مسافران نوروزی اصفهان برنامه ریزی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید