زیباترین هتل های مالت، میزبانی خوب برای اقامتی رویایی

به گزارش استدیو مرینا، مالت یکی از مقاصد گردشگری اروپایی است که به میزان اسپانیا و فرانسه و یا ایتالیا محبوب نیست. اما این نقطه مدیترانه ای برترین جزیره ممکن است تا از سواحل تمیز و زیبا، نمادهای تاریخی و غذاهای خوشمزه بیشترین استفاده را ببرید. مالت کشوری است که زبان اصلی آن ها انگلیسی است پس به راحتی می توان به گشت و گذار پرداخت و از آب و هوای آن فوق العاده آن لذت برد . می توانید هر موقع از سال برای استراحت و آرامش، ماجراجویی و یا شب گردی به مالت بیایید و برای تعطیلات خود در یکی از زیباترین هتل های مالت و یا برترین اقامتگاه های مالت اقامت کنید. این هتل ها اقامت در مالت را رویایی می سازند.

زیباترین هتل های مالت، میزبانی خوب برای اقامتی رویایی

هتل Corinthina، خلیج کوچک St. George ،St. Julians

این هتل که برای اقامت در مالت مناسب می باشد، در خلیج کوچک سنت جرج واقع شده و یک انتخاب عالی برای مسافران است زیرا انجام فعالیت های آبی در آنجا بسیار ساده و در دسترس است. در اینجا یک مدرسه شیرجه و مرکز ورزش های آبی در کنار استخرهای متعدد برای شنا کردن وجود دارد. بعلاوه یک اسپا لوکس در داخل آن، ساحل شخصی، هشت رستوران در داخل آن و اتاق هایی با منظره دریا وجود دارد. دیگر امکانات سرگرمیی که این هتل که از زیباترین هتل های مالت و برترین اقامتگاه های مالت برای شما فراهم آورده است شامل قایق های سرگرمیی اختصاصی، سفرهای دریایی و لنج اختصاصی می گردد. اما با همه این ها شما واقعا نمی توانید ساحل سنگی اختصاصی را بشکنید و مستقیم به دریای مدیترانه دسترسی پیدا کنید!

هتل آپارتمان Park lane ،Qawra

هتل آپارتمان Park Lane که یکی از زیباترین هتل های مالت و برترین اقامتگاه های مالت می باشد، یک انتخاب عالی برای گروه دوستان یا والدینی است که می خواهند با بچه ها خود سفر نمایند. این هتل شامل شش نوع سوییت برای مهمانان مختلف، پذیرش 24 ساعته هر روز هفته، سرویس نظافت روزانه، صبحانه، روم سرویس و یک استخر بر روی سقف به همراه فضا برای آفتاب گرفتن و بعلاوه منظره ها زیبا از دریای مدیترانه می باشد. در این هتل آپارتمان های کوچک، آپارتمان های خانوادگی و آپارتمان های پنت هوس نیز وجود دارد. بعلاوه این هتل آپارتمان در ساحلی شهر Qawra واقع شده است که یک اقامتگاه مفرح با فعالیت های بسیار زیادی برای همه سنین است. شما می توانید به هر قسمت دیگر از مالت از طریق پایانه اتوبوس Bugibba که در صد متری این هتل واقع شده است، بروید. صبحانه هر روز صبح از ساعت 7:30 الی 10:30 سرو می گردد. این هتل برای اقامت در مالت ایده آل است.

هتل Mellieha Bay ،Mellieha

این هتل که از زیباترین هتل های مالت است، نزدیک به بزرگترین ساحل ماسه ای مالت واقع شده است و 313 اتاق نزدیک به کلیسای روستایی Mellieha در خود دارد. هتل Mellieha یکی از برترین اقامتگاه های مالت برای اقامت در مالت است زیرا بسیار راحت است که از این هتل به جزیره های Comino و Gozo خود را برسانید. بعلاوه این یک هتل عالی برای اقامت است اگر بخواهید با بچه ها خود سفر کنید زیرا در این هتل دو محل بازی کودک، استخرهای آب بازی بچه ها، بازی های داخلی و منو مخصوص بچه ها وجود دارد. فعالیت های روزانه همچون مهمانی های با لباس خاص و گنج یابی برای بچه ها در فصل های شلوغ سال پیشنهاد می گردد. بعلاوه سرگرمی هایی برای همه سنین همچون تئاتر پولو، کلاس های فیتنس، شعبده بازی ها و همخوانی در اینجا وجود دارد.

اقامتگاه The Westin Dragonara ،St Julian

این شعبه از هتل های Westin که از زیباترین هتل های مالت و برترین اقامتگاه های مالت است، بعلاوه یک هتل خانوادگی-دوستانه هم می باشد، دقیقا ساحل واقع شده است و برای اقامت در مالت مناسب می باشد. این هتل در جنوب شهر St Julian قرار گرفته، دو ساحل اختصاصی وجود دارد تا به دریا دسترسی داشته باشید و یک باشگاه خانوادگی بچه ها Westin نیز در این هتل وجود دارد. بارها و غذاخوری های متنوع و متعددی به همراه باشگاه فیتنس و تناسب اندام، مدرسه شیرجه، باغچه های اختصاصی، ماشین های اجاره ای، سالن های زیبایی، فروشگاه ها و امکانات دیگری نیز در این هتل وجود دارد.

هتل The Xara Palace ،Mdina

برای یک تعطیلات پنج ستاره به قصر Xara بیایید چرا که هیچگاه اقامت در یک قصر متعلق به قرن 17 میلادی را فراموش نخواهید کرد. تنها 17 اتاق و سوییت لوکس در اینجا وجود دارد که از طریق مبلمان قدیمی و آنتیک و آثار هنری محلی و جهانی طراحی داخلی آن انجام شده و برای اقامت در مالت ایده آل است. برای یک تجربه واقعی یکی از چهار اتاقی که تراس اختصاصی با جکوزی مخصوص به آن را همراه با منظره به سمت طبیعت دارند را رزرو کنید. هر اتاق شامل تلویزیون و دی وی دی پلیر، اینترنت بیسیم، و تخت خواب های دو نفره است.

هتل Ta Cenc & Spa ،Sannat ،Gozo

اگر در پی یک محیط آرام وسط طبیعت هستید در این هتل اقامت کنید. 84 اتاق در این هتل 5 ستاره وجود دارد. در اینجا شما می توانید در اینجا باغ پرندگان، یک ساحل سنگی و قصرهای پالاتزو قرون وسطایی پیدا کنید که برترین گزینه ها را برای یک تعطیلات ایجاد می نماید. این هتل در جزیره Gozo و در حاشیه یک روستای ساکت واقع شده است.

هتل و اسپا Preluna ،Sliema

هتل Preluna یک مکان ایده آل برای اقامت است اگر در پی یک اسکله لوکس در برترین حالتش هستید. این یک هتل واقع شده در مرکز شهر است که در سرگرمی گاه دریایی Sliema واقع شده است و در دوازده طبقه، 280 اتاق و سوییت دارد. زمانی که شما در اینجا اقامت کنید، شما به برترین سرگرمی گاه ها و فروشگاه های شهر نزدیک خواهید بود. از جلوه و منظره بی انتهای دریا، یک لابی ساحلی اختصاصی، مرکز تناسب اندام، وایفای و پکیج های کامل لذت ببرید. این پکیج ها شامل نهار، شام، اسنک ها و مینی گلف و دیگر چیزها می گردد.

هتل و اسپا Corinthia Palace ،San Anton

هتل Corinthia Palace در San Anton به طرز غیر قابل انکاری درخشان و لوکس بوده و دقیقا در قلب جزیره مالت واقع شده است. مهمانان اینجا از سرویس حمل و نقل اختصاصی به مقصد و از مبدا هتل، یک نوشیدنی خوش آمدگویی هنگام ورود، زمین تنیس، اسپا، استخرهای داخل و خارج هتل، سوناهای داخل باغچه ها و باشگاه های گلف Sliema و Marsa لذت می برند. بعلاوه می توانید از چای عصرانه و شیرینی های خانگی بهره ببرید و چهارشنبه ها به موسیقی زنده جاز در Caprice Lounge گوش دهید و حتی سگ خود را همراهتان بیاورید.

اقامتگاه و اسپا db Seabank ،Mellieha

ما به خاطر تجربه فول امکانات عاشق اقامتگاه و اسپا db Seabank هستیم. این اقامتگاه دارای شش رستوران با تم های مختلف، نمایش های عصرانه به صورت زنده، یک اسپای عالی و منظره به ساحل می باشد. بعلاوه یک باشگاه بچه ها با برنامه هایی برای تمام اوقات روز و بسیاری امکانات دیگر برای اینکه بچه ها سرگرم باشند، وجود دارد. در اینجا برای یک تعطیلات آرام هر چیزی که می خواهید، مهیا است.

هتل Kempinski ،Lawrenz

این هتل در نزدیکی خلیج Dwejra در جزیره خواهر Gozo واقع شده است و یک اقامتگاه پنج ستاره که یک اقامت اختصاصی و سرگرمی های بسیاری را در خود دارد. این هتل 140 اتاق و سوئیت دارد و و یک اسپا با روش های درمانی بسیاری در آن وجود دارد. برای شام، رستوران گریل و ماهی که Gazebo نام دارد یا رستوران ایتالیایی Trattoria San Lawrenz را امتحان کنید.

گرند هتل Excelsior ،Valletta

اگر می خواهید درست درکنار مرکز این کشور یعنی Valletta باشید، این هتل را برای اقامت انتخاب کنید. یک شهر با تمام هنرها و فرهنگ ها و تاریخش که در یونسکو به ثبت رسیده است. شما از منظره Marsamxett Harbour و بعلاوه منظره Fort Manoel از این هتل لذت خواهید برد و بسیار ساده است که از طریق پایانه اصلی اتوبوس نزدیک این هتل کل شهرک ها و محله های این منطقه را پیدا کنید. این هتل شامل بارهای گوناگون و رستوران های مختلف بوده که غذاهای مختلفی را سرو می نماید و به همان خوبی اسپا این هتل است.

منبع: همگردی
انتشار: 2 بهمن 1401 بروزرسانی: 2 بهمن 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2155

به "زیباترین هتل های مالت، میزبانی خوب برای اقامتی رویایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین هتل های مالت، میزبانی خوب برای اقامتی رویایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید