ساخت دست و پای رباتیک برای مار ها!

به گزارش استدیو مرینا، به تازگی یک یوتیوبر به علت اختراع پا های رباتیک برای مارها در رسانه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

ساخت دست و پای رباتیک برای مار ها!

به گزارش خبرنگاران، این شخص که آلن پان نام دارد، روز شنبه ویدئویی را در کانال یوتیوب خود منتشر کرد و به شرح تکنیک های مهندسی طراحی این پا های رباتیک پرداخت. او یک فراوری کننده محتوا است که تا به امروز توانسته اسکلت های خانگی، ربات های جنگی و سایر نوآوری های این چنینی را طراحی کند.

آلن می گوید از آنجایی که عاشق مار ها است، قصد داشته مجموعه ای از پا های رباتی را که مار ها تا به امروز فاقد آن بوده اند، به آن ها ببخشد و با این کار بر محدودیت های طبیعت غلبه کند. این ویدئو تا به امروز بیش از 2 میلیون بازدید و بیش از 1.1 میلیون لایک دریافت نموده است. تعداد زیادی از کاربران در بخش نظرات این پست اظهارات شگفت انگیزی را در خصوص این ویدئو بیان نموده اند و تعداد کمی نیز در خصوص این واقعیت که مار ها پا ندارند، نوشته اند.

یکی از کاربران نوشت: بالاخره شخصی پیدا شد که پا های مار ها را به آن ها پس بدهد! دیگری گفت: اکراه اولیه مار برای دگردیسی منطقی است. همواره قبل از تبدیل شدن به قدرتمندترین نسخه از خود، لحظه ای دچار بی اعتمادی خواهیم شد.

منبع: interestingengineering

منبع: فرارو
انتشار: 27 مرداد 1401 بروزرسانی: 27 مرداد 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2079

به "ساخت دست و پای رباتیک برای مار ها!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت دست و پای رباتیک برای مار ها!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید