ساماندهی سگ های بی صاحب شرق مرکز با فعالیت پردیس مهر

به گزارش استدیو مرینا، خبرگزاری خبرنگاران- سگ های بی صاحب محله های شرق مرکز در مجموعه پردیس مهر اسکان داده و ساماندهی می شوند.

ساماندهی سگ های بی صاحب شرق مرکز با فعالیت پردیس مهر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، احسان صفائی، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه گفت: از آنجا که یکی از مسائل محله های شرق تهران حضور و تردد بی شمار سگ های بی صاحب به دلیل حاشیه ای بودن و داشتن فضای باز و جنگل های متعدد است، آغاز فعالیت مجموعه پردیس مهر به ساماندهی شرایط موجود کمک می کند.

او افزود: این مرکز با هماهنگی شرکت ساماندهی شهرداری تهران اکنون به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده تا نواقص شناسایی و رفع شود.

معاون شهردار منطقه ادامه داد: این مجموعه که محل نگهداری سگ های بی پناه خواهدبود، 15 هزارمترمربع وسعت دارد که در حوزه ساماندهی اجرا می شود. این پروژه تکمیل و امکانات آنجا تجهیز شده است و به زودی به بهره برداری رسمی می رسد.

او درباره ظرفیت پذیرش سگ در این مجموعه گفت: پردیس مهر ظرفیت پذیرش حدود 500 قلاده سگ را دارد و در محدوده محصور در ضلع جنوب شرقی بوستان جنگلی سرخه حصار و با نصب 70 لانه چوبی ایجاد شده است.

صفائی خاطر نشان کرد: این مرکز در بخش های نقاهتگاه، عقیم سازی، نگهداری و واگذاری فعالیت خواهدکرد و دارای کانکس مدیریت، نگهبانی، اتاق دامپزشک، سرویس بهداشتی، آلاچیق است و سگ هایی که به این مجموعه وارد شوند از خدمات تخصصی زیر نظرکارشناسان مربوط بهره مند می شوند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 دی 1400 بروزرسانی: 5 دی 1400 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 1861

به "ساماندهی سگ های بی صاحب شرق مرکز با فعالیت پردیس مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی سگ های بی صاحب شرق مرکز با فعالیت پردیس مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید