ستاره سابق استقلال شکار تازه پرسپولیس؟

به گزارش استدیو مرینا، وقتی از استقلال جدا شد و به شارلروا رفت، در قامت یک مهاجم چندکاره در لیگ بلژیک ظاهر شد. او به قدری در ترکیب شارلروا درخشید که فصل بعد از آن، با انتقالی سنگین و 5 میلیون یورویی راهی بروژ شد و دوران جدیدی را در فوتبال خود شروع کرد. حالا اما دیگر خبری از آن مهاجم آماده نیست. کاوه رضایی مدت هاست که گل نمی زند و شادی پس از گل انجام نمی دهد. زندگی ورزشی او خلاصه شده در رفت و آمد به تمرین اودهورلی لوون و تماشای بازی های این تیم.

ستاره سابق استقلال شکار تازه پرسپولیس؟

رضایی از وقتی پیراهن اودهورلی را پوشیده، هرگز گلی به ثمر نرسانده. او 13 بار در ترکیب تیمش قرار گرفته، 497 دقیقه در زمین حضور داشته و حتی یک بار هم پیروز نشده دروازه رقبا را باز کند. رضایی در این مدت 5 بار در ترکیب اصلی قرار گرفته و 8 مرتبه نیز به عنوان بازیکن ذخیره راهی زمین شده اما یک ناکام واقعی، برترین جمله ای است که درباره شرایط فعلی کاوه در بلژیک می توان گفت.

شاید باورش سخت باشد اما از آخرین گلی که رضایی در مسابقات باشگاهی به ثمر رسانده، حدود 15 ماه می گذرد. مهاجم ایرانی اودهورلی، آن گل را با پیراهن شارلروا، روی پاس علی قلی زاده و در روز شکست 3 بر 2 مقابل اوستنده وارد دروازه حریف کرد. پس از این گل، دیگر نه خبری درباره درخشش کاوه شنیده ایم و نه بحثی در رابطه با او. هر از چندگاهی صحبت هایی درباره بازگشت او به لیگ ایران منتشر شده که همواره و به یک علت خاص بی نتیجه مانده است.

منبع: ایران ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 2019

به "ستاره سابق استقلال شکار تازه پرسپولیس؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره سابق استقلال شکار تازه پرسپولیس؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید