سیم کارت رایگان به سرپرستان فاقد سیم کارت به نام ارائه می شود

به گزارش استدیو مرینا، خبرنگاران/زنجان همراه اول از ارائه سیم کارت رایگان به سرپرست خانوارهایی خبر داد که سیم کارتی به نام خود ندارند.

سیم کارت رایگان به سرپرستان فاقد سیم کارت به نام ارائه می شود

با شیوع بیماری کرونا دولت برای حمایت از خانواده ها تصمیم گرفت به 23 میلیون خانواده ای که یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی می گیرند، وام یک میلیون تومانی به صورت قرض الحسنه و بازپرداخت 30 ماهه پرداخت کند.

مشمولان دریافت این وام باید برای ثبت درخواست خود دو اقدام انجام دهند. مرحله اول باید منتظر دریافت پیامک با سرشماره v.refah باشند. ارسال این پیامک ها از چهارشنبه شب (27 فروردین ماه) از ساعت 22 شروع شده است.

در مرحله بعد، پس از دریافت پیامک باید کدملی سرپرست خانوار به شماره 6369 ارسال شود. خانواده ها باید توجه داشته باشند که تا 31 فروردین ماه فرصت دارند با سیم کارتی که پیامک را دریافت کردند درخواست خود را اعلام کنند و این مهلت تمدید نمی شود و مرحله آخر این است که متقاضیان وام یک میلیون تومانی منتظر دریافت پاسخ باشند.

یکی از نکاتی که یارانه بگیران در دریافت وام یک میلیون تومانی باید به آن توجه کنند، این است که اگر سرپرست خانوار هیچ سیم کارتی به نام خود ندارد برای احراز هویت حتما باید سیم کارت تهیه کند.

بنا بر اعلام روابط عمومی مخابرات منطقه زنجان، پیرو اعلام دولت برای ارائه تسهیلات یک میلیون تومانی به صورت وام به سرپرست خانوارهای یارانه بگیر و با توجه به اینکه یکی از شرایط ثبت نام جهت دریافت این وام، داشتن سیم کارت به نام سرپرست خانوار عنوان شده است.

همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی و یاری رسانی به این افراد، تسهیلاتی فراهم کرده که سرپرستان خانوار که سیم کارتی به نام خود ندارند، می توانند به راحتی از طریق شبکه گسترده فروش و خدمات همراه اول، نسبت به ثبت نام و دریافت سیم کارت اعتباری خود به صورت رایگان، اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: studiomerina.ir شناسه مطلب: 905

به "سیم کارت رایگان به سرپرستان فاقد سیم کارت به نام ارائه می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیم کارت رایگان به سرپرستان فاقد سیم کارت به نام ارائه می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید